1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's The Division 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Elk level gaat ong net zo snel :). Een side mission geeft altijd 33% van een level bijvoorbeeld.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wist ik (de 33%) en daarom ook bewaard tot op het einde, enkel was achteraf dus helemaal niet nodig.
    Ben er nu nog niet helemaal uit hoe het calibreren van je wapen werkt. Wel dat je dus eigenschappen kan uitwisselen en het andere wapen dan kapot gaat. Enkel weet ik de voorwaarden niet,... zelfde klasse, zelfde wapen?
    Nog meer benieuwd welke eigenschappen er allemaal zijn voor de wapens. Wellicht iemand een link met een opsomming??

    Gebruik zelf de beste assault die ik kan vinden en altijd een marksman rifle 700. Met name de tactical variant is super, omdat het de herlaad tijd nagenoeg halveert.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2019
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vergeet ook niet je exotics te bewaren.
    Daar kun je level 30 exotics van maken.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yep, thanks!
    Ben net lvl 30 geworden, maar die exotics hoe krijg je die naar lvl 30? Heb er ook blieprints van maar dan moet ik iets van een 250 score hebben. Enkel weet niet hoe ik die krijg.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Iemand die kan helpen?

    Ik wil dus mijn exotic wapen uograden, enkel dacht ik overal te lezen dat je dus een Gear score moet hebben van 250. Helaas pindakaas, snap dus niet hoe ik mijn exotic wapen kan upgraden,....
    Heb al tig linkjes via Google bezocht en ook op youtube niks. Zie wel enkele spelers die het dus gelukt is.

    Dit is wat ik zie bij de blueprint-craft afdeling;

    [​IMG]



    Deze is beter, maar daar heb ik een exotic component voor nodig. Las dat je deze keijgt na de Capital missie, maar dat is een exotic trigger component.
    [​IMG]


    Hier mijn huidige stats met Gear dus boven de 250.

    [​IMG]


    Alvast bedankt voor de hulp!!



    [edit]
    Nou ben erachter, althans bijna!

    Vandaag de Exotic Deagle (Liberty) gehaald. Je moet enkele missies op Hard spelen en dan krijg je alle benodigdheden. Dan kun je hem, als je de juiste high-end gun hebt, maken.

    Daardoor iig beter begrepen wat ik nu moet doen. Blijkt voor de eerste blueprint heb ik een Merciless rifle nodig, die zou bij missies moeten verschijnen oa Jeff Plaze (2x gedaan en noppes). Voor de tweede moet ik, volgens mij enkel nog een Exotic component hebben. Waar je die kan vinden is onduidelijk, waarschijnlijk door het 'destructen' van een exotic wapen. Kortom beetje flauwe manier om iemand dan 2 exotic wapens te geven, waar ze na een 30min al niet veel meer aan hebben of dus een ander exotic wapen moeten voor opgeven. Het is volgens mij ook niet zeker dat je bijvoorbeeld na het destructen van de Liberty je hem op dezelfde manier weer kan krijgen.

    [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2019
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heerlijk hoe deze game speelt. Fijne gevechten en prachtige wereld. Beetje compact, maar meerdere DZ's. Story beetje slecht nog, maar wellicht later beter. Het speelt hoe dan ook beter dan het eerste deel. Hoe ver zijn jullie? :)
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Story word niet beter.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Genoteerd. Ik zal er op letten. :)
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Bijna level 30 idd speelt lekker weg en tsja de story boeiend xd als het maar lekker speelt toch:)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Hoe zet ik die stem uit die je krijgt in menu etc, kan die instelling niet vinden en het is bloed irritant
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat kan je al bij het begin van de game, voor je een personage maakt.

    NPC's zijn trouwens wel ruk en lyp sync moeten we het maar niet over hebben. :+
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Settings/Accessibility/Enable menu narration
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Inmiddels bijna aangekomen bij het eind en ben 440 Gear Score. Ook twee exotic components, maar het is dus niet mogelijk om je exotic pre-order wapens te upgraden. Je kan ze namelijk niet van lvl1 naar gear score 250 krijgen.
    Wel echt stom,... dus heb ik een paar keer bepaalde missies gespeeld op challenging om de Merciless dan te krijgen maar noppes.

    Het blijft een leuk spel en gekozen voor de sharpshooter; mooi speelgoed. Met name omdat die door van alles heen gaat. Hier bijvoorbeeld 3 man in één schot.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2019
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Nice man ben zelf 345 gear score !
     
    Bidle vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Vandaag ook voor het eerst gespeeld. Leuke game! Speelt lekker soepel weg. :)
     
    Olijke Poffer en Bidle vinden dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Level 22 en een beetje. Vermaak me prima met dit spel.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Inmiddels level 29.5 ... :D
     
  19. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Cheater met je health..

    Gister bijna 700k health :+
     
  20. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoe krijg je in deze game eigenlijk meer blokjes ‘schild’? Ben nu level 14 en heb nog steeds het aantal van wat ik op het begin ook had namelijk...

    Komt dit nog of heb ik iets echt totaal over het hoofd gezien? :F:
     

Deel Deze Pagina