28 aug tot 10 sep naar New York. Eerste week met mijn zus, andere week voor Fashion Week. Iemand nog wat leuke dingetjes buiten de standaard dingen om? Ben er nooit geweest en ben weer eens in Amerika als NBA seizoen niet bezig is ffs.
Voor de Japan gangers, hier mijn My Maps. Hij is eigenlijk nog niet af, maar jullie hebben pech! https://drive.google.com/open?id=1KYh7KIT-tf0pYUAP_3rZ0Toq7nFNSxvO&usp=sharing Wanneer gingen jullie nou? @deadly seconz @Metal Mark? Iemand van jullie in Tokyo van 2-14 mei? Meeten voor een paar pilsies of wat te eten zou super zijn.
Jealous of you guys. Tokyo is de tofste stad waar ik ooit geweest ben, zeker nog eens terug voor meer van Japan.
Wij eindigen (helaas qua planning) in Tokyo, van 22 t/m 31 mei. Geen pilsjes dus Jij vertrok toch ook weer vanaf Tokyo Narita? Ik meen dat we op terugvlucht bij elkaar in het vliegtuig zaten. @ArtificialFaith, hoe gebruik jij je My Maps? Is dat gewoon puur een inventarisatie en kijk je waar/wanneer je ergens bent en wat er dan in de buurt is? Of je hebt wel een planning? EDIT: De 29e mei gaan wij ook naar TeamLab Borderless! EDIT: Gozer, hoe de fuck heb je die My Maps gemaakt? Toch niet alles persoonlijk beoordeeld en toegevoegd!?
Ai, ik ben er dan wel. Maar dan ben ik gewoon dingen aan het ontdekken met m'n vriendin. Ja dat klopt inderdaad! Waarschijnlijk zien we elkaar, dik en moe. Ik ga niet werken met een planning, dat is niks voor mij. Dus ik ga gewoon ergens naartoe (dat bepaal ik gewoon op de dag zelf) en dan kan ik kijken wat er nog meer in de buurt is. Alles behalve de stores heb ik handmatig uitgezocht. En zoals ik zei, I ain't even done yet haha! Moet heel Kyoto en Hiroshima nog uitzoeken. En stiekem zijn er nog best wat Tokyo dingen uit te zoeken.
Tussen al het (asociale) Japan geweld gaan m'n vriendin en ik er (voor de laatste keer met z'n tweetjes) nog een weekje tussenuit. Naar Puglia, we vliegen op Bari. Nog mensen hier met tips voor leuke plekken om te verblijven en te bezoeken?
Yo guys, Kyoto is ook een top stad om op de fiets te verkennen. Als je fietst naar Fushimi Inari, kun je op de terugweg nog langs Nintendo HQ. Dat gebouw kun je vanaf de top van Fushimi Inari ook prima in de skyline herkennen (wel even goed kijken/zoeken). @ArtificialFaith, rond het station heb je nog To-Ji en Higashihonganji Temple --- die zijn geen top-prioriteiten met alle dingen die er al in Kyoto zijn, maar zeker de moeite waard als je toch langs loopt/fietst.
Jup, wij gaan sowieso voor meerdere dagen fietsen huren daar! Edit: ik heb trouwens vanochtend een kaartje voor het honkbal gekocht! Naar de Yomiuri Giants in de Tokyo Dome.
Yes, staan ook voor ons beide op de planning. Wij gaan 1 dag lopen (Philosopher Path + temples Oost Kyoto) en 1 dag fietsen (van Tofukuji Temple/Fushimi Inari tot in elk geval Kinkaku-ji). Verder dagtripje Nara en een halve dag centraal Kyoto, en 1 dag Arashiyama en overige, i guess haha.
Yooo Tokyo is echt insane. Helemaal genieten hier. Avonturen kunnen hier gevolgd worden: https://www.instagram.com/markseltenrijch/ Zeker! Lijkt me lachen. Stuur me een dm op Instagram. Die hou ik, meer dan xbw, in de gaten.
Top, ik heb geen IG, maar mn vriendin wel. We zien elkaar, misschien, aan de andere kant van de wereld!
Gisteravond tickets geboekt voor Barcelona van komende maandag t/m donderdag. Ben er al eens geweest met het werk maar dat was vooral eten, drinken en chillen aan het strand/ zwembad. Wat zijn must sees als je de stad wilt verkennen buiten Segrada en La Ramblas?
Toevallig net in Barcelona geweest. Wij zijn bij het CosmoCaixo geweest, het wetenschapsmuseum. Erg leuk om te doen, zeker voor de 2,50 die een toegangskaartje kost. Ook het aquarium vonden we leuk, maar is wel prijzig. Lekkere broodjes kan je halen bij Bo de B, afhaal tentje. Voor 4 euro een heerlijke baguette.
Parc de Montjuïc met Olympisch Zwembad, kasteel, CaixoForum, eigenlijk alles op op de berg. Flax & Kale en El 58. Enige wat ik nog weet, was er voor werk en vooral El 58 is een goeie tapas place.