1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik ga van 11 tot 19, eerst Porto dan Lisbon!
    Meet me up in de beergarden
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    28 aug tot 10 sep naar New York. Eerste week met mijn zus, andere week voor Fashion Week. Iemand nog wat leuke dingetjes buiten de standaard dingen om? Ben er nooit geweest en ben weer eens in Amerika als NBA seizoen niet bezig is ffs.
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Fette Sau is echt een top bbq place. Verschrikkelijk goed gegeten daar.
     
    Matrix en Fiasco vinden dit leuk.
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Fiasco vindt dit leuk.
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Jealous of you guys. Tokyo is de tofste stad waar ik ooit geweest ben, zeker nog eens terug voor meer van Japan.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  6. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Wij eindigen (helaas qua planning) in Tokyo, van 22 t/m 31 mei. Geen pilsjes dus :mad:

    Jij vertrok toch ook weer vanaf Tokyo Narita? Ik meen dat we op terugvlucht bij elkaar in het vliegtuig zaten.

    @ArtificialFaith, hoe gebruik jij je My Maps? Is dat gewoon puur een inventarisatie en kijk je waar/wanneer je ergens bent en wat er dan in de buurt is? Of je hebt wel een planning?

    EDIT: De 29e mei gaan wij ook naar TeamLab Borderless!

    EDIT: Gozer, hoe de fuck heb je die My Maps gemaakt? Toch niet alles persoonlijk beoordeeld en toegevoegd!?
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2019
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ai, ik ben er dan wel. Maar dan ben ik gewoon dingen aan het ontdekken met m'n vriendin.

    Ja dat klopt inderdaad! Waarschijnlijk zien we elkaar, dik en moe.

    Ik ga niet werken met een planning, dat is niks voor mij. Dus ik ga gewoon ergens naartoe (dat bepaal ik gewoon op de dag zelf) en dan kan ik kijken wat er nog meer in de buurt is.

    Alles behalve de stores heb ik handmatig uitgezocht. En zoals ik zei, I ain't even done yet haha! Moet heel Kyoto en Hiroshima nog uitzoeken. En stiekem zijn er nog best wat Tokyo dingen uit te zoeken.
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Tussen al het (asociale;)) Japan geweld gaan m'n vriendin en ik er (voor de laatste keer met z'n tweetjes) nog een weekje tussenuit. Naar Puglia, we vliegen op Bari. Nog mensen hier met tips voor leuke plekken om te verblijven en te bezoeken?
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Yo guys, Kyoto is ook een top stad om op de fiets te verkennen. Als je fietst naar Fushimi Inari, kun je op de terugweg nog langs Nintendo HQ. Dat gebouw kun je vanaf de top van Fushimi Inari ook prima in de skyline herkennen (wel even goed kijken/zoeken).
    @ArtificialFaith, rond het station heb je nog To-Ji en Higashihonganji Temple --- die zijn geen top-prioriteiten met alle dingen die er al in Kyoto zijn, maar zeker de moeite waard als je toch langs loopt/fietst.
     
    ArtificialFaith en Fiasco vinden dit leuk.
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Jup, wij gaan sowieso voor meerdere dagen fietsen huren daar!

    Edit: ik heb trouwens vanochtend een kaartje voor het honkbal gekocht! Naar de Yomiuri Giants in de Tokyo Dome.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2019
    Daz en Matrix vinden dit leuk.
  11. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Yes, staan ook voor ons beide op de planning.

    Wij gaan 1 dag lopen (Philosopher Path + temples Oost Kyoto) en 1 dag fietsen (van Tofukuji Temple/Fushimi Inari tot in elk geval Kinkaku-ji).
    Verder dagtripje Nara en een halve dag centraal Kyoto, en 1 dag Arashiyama en overige, i guess haha.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  13. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Same. 23 mei tot 31 mei.

    Hou je XBW in de gaten?
    Uberhaupt zin om te meeten voor een koffietje?
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Yooo Tokyo is echt insane. Helemaal genieten hier. Avonturen kunnen hier gevolgd worden: https://www.instagram.com/markseltenrijch/


    Zeker! Lijkt me lachen. Stuur me een dm op Instagram. Die hou ik, meer dan xbw, in de gaten.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik volg alles maat
     
    Daz vindt dit leuk.
  16. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Top, ik heb geen IG, maar mn vriendin wel.

    We zien elkaar, misschien, aan de andere kant van de wereld!
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik weet niet waarom maar ik vind dat fucking awesome.
     
    ArtificialFaith en Reckuuza vinden dit leuk.
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Gisteravond tickets geboekt voor Barcelona van komende maandag t/m donderdag. Ben er al eens geweest met het werk maar dat was vooral eten, drinken en chillen aan het strand/ zwembad.
    Wat zijn must sees als je de stad wilt verkennen buiten Segrada en La Ramblas?
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Toevallig net in Barcelona geweest. Wij zijn bij het CosmoCaixo geweest, het wetenschapsmuseum. Erg leuk om te doen, zeker voor de 2,50 die een toegangskaartje kost. Ook het aquarium vonden we leuk, maar is wel prijzig.

    Lekkere broodjes kan je halen bij Bo de B, afhaal tentje. Voor 4 euro een heerlijke baguette.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Parc de Montjuïc met Olympisch Zwembad, kasteel, CaixoForum, eigenlijk alles op op de berg.
    Flax & Kale en El 58. Enige wat ik nog weet, was er voor werk en vooral El 58 is een goeie tapas place.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina