1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Chin up pik. Het is gewoon zuur hoe je er 3 om je oren krijgt en dan vooral de manier waarop. Ajax had geen antwoord op de hoge ballen van Spurs. De Ligt kan niet overal staan en Llorente won nagenoeg alles. Het middenveld van Ajax werd compleet overgeslagen net als vorige week en daar had je misschien met een Huntelaar beter af geweest.


    Verdriet maakt vanzelf plaats voor trots.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Weet ik ook pik! Heb even een tijd nodig... Dikke, dikke, dikke Kudos voor het publiek dat ongelooflijk mooi reageerde. Dit CL seizoen kan iedereen zich (ongeacht zijn voorkeur qua team) over tien jaar nog herinneren. Spurs mogen nu Liverpool slopen in de finale. Trots als een pauw maar nu even zuur als een Haribo snoepje.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar die 5 minuten. Waar kwamen die vandaan? Er was niks gebeurd die tweede helft.
     
    RemcoM en Killamonkey vinden dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Laat het gaan. Vroeg ik me ook af. Niks maakt sense
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je doet er ook niks meer aan nee.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
     
    RemcoM en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Godverdomme jongens... Ik weet het echt even niet. Wat een Europees seizoen! I'm so fucking conflicted... Trots als een pauw maar ook zo zuur als een Haribo snoepje.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Troost je in de wetenschap dat Ajax nu zoveel geld binnen gaat harken, ook wat betreft prijzengeld, dat ze volgend jaar genoeg goede spelers kunnen kopen en er nog genoeg goed talent rondloopt.

    Wanhoop is voor degene die letterlijk alles kwijt zijn, Ajax heeft al een prijs en pakt de volgende twee ook nog wel denk ik... dus ook de JC schaal als alles mee zit. = Stay Positive en Positief denken.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Fuck geld, het landskampioenschap, de schaal en de moeder van Dolberg. Dit was gewoon een once in a lifetime... Is met niks te vergelijken. Dacht oprecht net toen ik wakker werd dat ik een nachtmerrie had voor vanavond als Ajax zou spelen :'-(
     
    Maddmonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik durf er geld op in te zetten dat je over twee weken uiterlijk alweer anders denkt. Ik snap dat het enorm kut is, maar ik vertik het om wanhoop, ook als het een unieke kans was, te laten regeren. Omschakelen, uitslapen, dagje vrij en meteen knallen voor de titel.

    Jij woont ook in Amsterdam, daar leeft het veel meer. Ik heb zelf ook nog geen 6 uren geslapen en naar gedroomd, maar direct mezelf even wakker geschud. Kerel: Ik probeer je alleen maar weer overeind te krijgen. Ik hoop dat je dat snapt? Iemand zoals jij heeft mij tijdens kut momenten ook wel eens bij gestaan, dat probeer ik nu aan jou te geven. ;)
     
  11. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Gadverdamma wat walgelijk.
    Is het al weekend? Will gewoon op bed blijven liggen.
    Gesproken als een ware supporter Geel.
     
    Maddmonkey, Yellow 13 en Kimi NL vinden dit leuk.
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Was dat niet omdat Donny met 0,2 km/h het veld af ging bij de wissel in minuut 88? Daarna nog geel voor Onana en weer +1 minuut.

    Dat tijdrekken was echt frustrerend. Je haalt alle scherpte eraf, je haalt jezelf uit het ritme, je maakt je tegenstander gebrander om die bal erin te peren. Ajax was zelf gewoon ballen tegen de paal aan het jagen nog, dus ze hadden gewoon moet door voetballen. Was de extra tijd misschien ook wel +4 geweest en dus niks aan de hand. Ach ja.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  13. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Dit. Die 2-1 lopen ze al volledig uit positie en vervolgens gaan ze tegennatuurlijk tijdrekken en steeds verder achteruit lopen. Roep je het over jezelf af. Blijf je voetballen krijg je nog een counter. Kijk maar naar Ziyech in blessuretijd die hem alsnog in moet schieten.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Was in de Marktkantine.

    Prullenbakken werden naar de overkant vd straat gesmeten.

    Ik heb nog nooit zo vaak het woord kanker horen vallen.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wtf was die slecht hé!? De tering... Volgens mij hadden we beter met tien man kunnen gaan spelen dan dit. Neres werd echt gemist.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Neres werd niet gemist hoor ... je staat zonder Neres met 2-0 voor en hebt de kansen om er nog 3 of 4-0 van te maken. Het zat alleen niet mee helaas.

    Dolberg is iemand die je gewoon niet meer op moet stellen. Jongen heeft of een gigantische vorm crisis die al twee seizoenen aanhoud of een motivatie probleem. Hoeveel ballen hij gisteren verspeelde was erg bijzonder.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Had iemand het nog goed?
     
    Maddmonkey, Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hoop dat Spurs hem winnen. Zou ook echt een geweldige prestatie zijn.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Volgens mij niet. :+
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zoooo. Katertje.
     

Deel Deze Pagina