1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ik vond uitkijken over de stad met ondergaande zon bij de bunkers del carmel heel fijn.
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben de naam even kwijt, maar de fonteinen die gebouwd werden voor de wereld tentoonstelling zijn ook gaaf.

    Edit: Font Màgica
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Iemand ervaring met single groepsreizen?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Zuipen in Pacha uiteraard.

    Klinkt echt extreem kut. Je hebt niet de vrijheid van het alleen reizen maar zit wel vast aan een programma en dat moet je dan ook nog eens doen met mensen die je niet kent.
    Je kunt toch ook gewoon zelf met een rugzakkie de hort op? Dan kun je ook echt wel veel meer contact leggen met chicks enzo maat. Denk nou niet dat al die HBO Communicatie sletjes met zo'n groepreis meegaan, die gaan ook gewoon met z'n 3tje naar Azië om fun te hebben. Dus als je het voor de groep doet is het al helemaal kansloos.
     
    Reckuuza, Killamonkey en Tim vinden dit leuk.
  5. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ik denk als je moeite hebt met nieuwe contacten maken dat het een uitkomst is, omdat de meesten dezelfde insteek hebben

    Het is vast leuk, afhankelijk wat je wilt bereiken
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Heb 2 huisgenoten die het altijd deden (los van elkaar).
    Lag een beetje aan de groep, maar het merendeel van de reizen die ze gemaakt hebben waren leuk. Van stedentrips, tot wandelvakanties.

    Je moet de groepen een beetje filteren. Elke groep zal een praatgrage macho hebben, sletjes die overijverig zijn etc.
    Dus ik zou gewoon gaan! Je klikt altijd wel met iemand, zo niet. Rondje geven op de eerste avond doet altijd wonderen!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Dit is een grap toch, Reck? Je geniet nu van al die oprechte reacties.. toch?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Nee jongen, ben serieus.

    Ik zit momenteel in een social lastige situatie wat betreft vakanties. Ben 27, 80% van m'n vrienden hebben een vriendin en zijn dus al bezet. Een (kleine) groepreis zit er dus niet echt in.

    Zelf nog steeds helaas moeite met m'n ex chick, maar het laatste wat ik wil is komende zomer thuis zitten terwijl zij in dr vakantie de fun van haar leven heeft.

    Ik ben redelijk sociaal van mezelf, maar m'n ervaring met alleen reizen vind ik redelijk kut. Ben dan toch vaak wat awkward met contacten leggen en voel me vaak toch wel lonely. En dan ken ik mezelf, als ik dat ben, ga ik malen en piekeren en dan gebeurt er al helemaal geen reet. Dus ik dacht aan een groepsreis, dan ben je gewoon verplicht sociaal te doen. Wat me alleen daar weer van tegenstaat is dat je dan niet volledig je gang kan gaan als zou willen. Zou bijv wel zo nu en dan gymmetje willen pakken om in shape te blijven (ja, ook in de vakantie) en gwn beetje vrijheid hebben.

    Zat er aan te denken om gwn dikke 2 weken alleen naar Vietnam te gaan maar ja vind t tricky.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben zelf in Nieuw Zeeland met de Kiwi Express geweest. Soort van groepsreis aangezien je dingen met elkaar doet die van te voren vast liggen. Je mag echter zo lang erover doen als je wil, dus als je ergens een chille plek hebt gevonden kun je daar ook rustig langer blijven. Nadeel is dan wel dat je eventueel reisgenoten weer kwijt bent en je nieuwe contacten moet leggen. Maar aangezien je veel in de bus zit gebeurd dat toch wel.
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ben nu twee weken solo in Japan en het is zoveel makkelijker dan ik dacht. Paar keer random gegeten met mensen (3x in 10 dagen tijd), en verder denk ik: fuck all ya’ll ik trek m’n eigen plan. Ik dig die vrijheid wel. Maar goed iedereen is anders. En je hoeft niet per se op zo’n fucking singlesreis he, daar komen volgens mij echt alleen droeftoeters waar je niet eens sociaal mee wil zijn. Ga dan gewoon op een groepsreis, hoef je ook niks voor te bereiden. Lekker meegenomen.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Wat is t verschil tussen een groepreis en singlereis dan? Toch eig same shit.

    Welke organisatie popt een beetje chille groepsreizen dan?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Kras heb ik meerdere malen gedaan en is vaak erg goed. Singlereizen zijn doorgaans wat socialer. Zitten vaak ook oudere mensen tussen, maar kan in leeftijdscategorie zijn. Je hebt singlereizen van onze leeftijd, tussen 20-40 en reizen erboven. Er zitten goedkopere reizen tussen, maar ook duurdere en completere reizen. Hotels etc vaak wel erg goed en eigen kamer voor je zelf bij singlereis, meestal met twee persoonsbed.

    Groepsreizen kunnen simpelweg vriendengroepen en gezinnen zijn. Singlereizen is dus echt voor mensen die alleen zijn, of alleen willen reizen zonder familie en vrienden. Tip: Normandië bij Kras met de bus. Erg mooie en indrukwekkende reis.
     
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dus @Reckuuza, als je naar Normandië gaat krijg je te maken met allemaal Yellow's.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Die ziet er serieus tof uit!

    Heb zelf eind dit jaar 3 maanden vrij van werk voor een reis. Wil dit geloof ik juist alleen doen. Kijken hoe mij dat af gaat. Ben 30, geen vriendin, geen kiddo's en krijg gewoon doorbetaald dankzij een overschot aan overuren. Zo'n kans krijg ik niet snel meer I guess
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    ESTA is twee jaar geldig right?
    Volgende week ben ik in Los Angeles voor twee weken en heb dan mijn ESTA een jaar, dus hoef niks te doen als goed is behalve gewoon mijn ESTA-nummer ergens bewaren.

    Kan niet wachten om weer een tijdje ondervraagd te gaan worden, was daarna nog in Egypte geweest dus gaan zeker nog meer met vragen en whatever komen. In Augustus weer terug en dan naar New York, lekkere sessies gaan dat worden.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is idd 2 jaar geldig maar is volgens mij wel gekoppeld aan je paspoort dus als jij in de tussentijd een nieuw paspoort hebt gekregen heb jij ook een nieuw Esta nodig
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Maandje naar Curaçao, omdat mijn zus en zwager daar voor 2 jaar wonen. Tussen door staat een week Suriname op de planning omdat mijn vriendin daar vroeger stage liep. Ben benieuwd, in ieder geval zon en goedkoop onderdak. Even op de KLM werelddeal weken wachten eind augustus. :) denk dat het goedkoper is om vanaf Curaçao tussendoor op en neer naar Suriname te vliegen.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Drie maanden naar Zuid Afrika hoop ik. Ze gaan mijn woning aan het einde van het jaar verbouwen en dat duurt drie maanden. :+

    Wel een relaxte vergoeding en een maand huur cadeau. :9
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Niceee, wanneer? Ik zat januari/februari voor 3 weken in Curacao. Was lang genoeg, tripje naar Suriname lijkt me wel een goeie.
     
    Scarlett en WorkingTitle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina