1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    En de A10 (bedraad) of de A20 (draadloos) van Astro?
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja in Ear vind ik zelf ook niet geweldig. Wil gewoon over-ear terug. Met of zonder noise canceling maakt me niet uit, zit op zolder ik heb daar geen herrie van mijn omgeving.

    Ik ga het ffies checken thnx! De ear cups lijken lekker ruim!

    Ik ga vanavond ook langs de MediaMarkt, wellicht even kijken wat ze hebben liggen. De pijn is niet instant maar pas na een uurtje of anderhalf dragen dat het begint. Dus ik moet een beetje kijken waar de tip van mijn oor wel en niet tegenaan komt.

    Thnx heren!
     
    Olijke Poffer en Alexknl vinden dit leuk.
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dinsdag bij de MediaMarkt geweest. Echt veel geprobeerd en eigenlijk niets leek nou echt "perfect" te zijn voor mij. Uit eindelijk in de winkel de Turtle Beach Elite Atlos Pro uit de doos gehaald om te kijken. Erg dikke padding op de ear cups, de speaker die ook schuin naar beneden loopt hoe meer je naar achter gaat dus hoe meer ruimte bij de achterkant van de oor etc. Dit was eigenlijk de enige op de Astro A40/50's na die echt goed zat. En gezien de Astro's ver over budget gaan ben ik daarvoor gegaan.

    Ik heb wel de Kraken V2 Pro en de tournament edities etc geprobeerd maar die waren het toch ook niet.

    Gister de hele avond gespeeld, wel iets van irritatie op mijn linker oor maar minder als Hyperx Cloudx en Turtle Beach Stealth 600.
    Ik ga deze zeker even flink gebruiken komen de 2 weken, beetje "in dragen" blijft hij daarna nog pijn doen kan ik door de magnetische earcups nog een klein wattenschijfje ofzo ertussendoen waar het puntje van mijn oor dan op leunt om te proberen.

    Helpt dat ook niet dan koop ik toch de Astro's. Aangezien ik het anders ook niet meer weet.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dan had je beter direct voor de Astro’s kunnen gaan. Die worden nu op deze manier wel erg duur. :eek:
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Prijs blijft hetzelfde haha. Bij bol.com heb je gewoon 30 dagen bedenktijd. Als ik ze terug stuur krijg ik mijn geld terug, bij de andere 2 ook gedaan.

    Gister weer een hele avond gespeeld. Minder last nog wel iets na 2 uur. Denk dat ik er gewoon even doorheen moet. Qua geluid, Microfoon en comfort zijn deze echt super super fijn. Ik snap ook niet dat men oor nog zeer kan doen aan de linker kant maar goed haha. We gaan hem even 2 weken flink testen. Blijft het steeds zeer doen na een paar uur dan gaat hij terug.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    serieus. ik dacht dat je dan die zooi in de verpakking moest laten zitten.. wtf
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    nee hoor, 30 dagen bedenktijd. Uiteraard laat ik de verpakking wel heel en eventueel plak ik waar mogelijk ook wat plastic terug mocht het ergens op hebben gezeten. Maar ik test de headsets, zijn ze niet goed gaat hij terug. Zowel de Hyperx Cloudx waarvan de doos het lipje kapot was als de Turtle Beach Stealth 600 gewoon terug gestuurd, geld terug gekregen.

    Coolblue doet hetzelfde. Mag gewoon terug. Mooiste is dat ik alles in de doos terug stuur waar hij in is gekomen. Bij bol.com is het een retour aanvragen, ik ga naar een postnl punt die scannen de barcode en plakken er een stikker op. Hoef ook niks te printen ofsow. ideaal en snel. ( En veel spullen kun je nog achteraf betalen, stuur je hem binnen 2 weken terug vervalt de betaling dus gewoon ). Helaas niet bij de headset die ik nu heb maar bij de vorige bijvoorbeeld wel.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja koop regelmatig bij bol en stuur ook echt wel dingen terug en achteraf betalen is top indd. Maar ik heb nooit dingen zolang geprobeerd.. goed te weten zeg..
     
    Pride en Alexknl vinden dit leuk.
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik zie nergens staan dat deze astro a40 op een Xbox kan ? Is dat dan weer een andere versie van hetzelfde type want ze bestaan wel.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Als het goed is past hij ook op de Xbox, dat geeft Tweakers aan. Ook al staat er 'PS4' in de titel soms. Volgens mij die platformbased problemen is meer voor draadloze headsets.

    Amazon is net zo inderdaad. Vooral deze Duitse Amazon is de fijnste voor ons Nederlanders. Als het door Amazon zelf wordt geleverd krijg je de beste service. Mocht een product door iemand anders geleverd worden zou het kunnen dat je het retourlabel zelf moeten regelen. Maar dat is bij Bol eigenlijk ook met die partnershops. Ik heb er al veel elektronica besteld. Wat mij betreft gelijk aan service van een coolblue/bol van NL. Vaak een stuk goedkoper daar. Op het retourlabel staat meestal een Nederlands adres en bij de klantenservice krijg je ook gewoon een Nederlander aan de lijn.
     
    Pride vindt dit leuk.
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    reactie op Pepper is dat hij niet op de Xbox kan , kan het ook nergens terug vinden dus voor de zekerheid bestel ik hem dus maar niet

    Edit : zelf nu ook gevonden dat deze Astro vd Amazon aanbieding niet voor de Xbox is
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2019
    Pride vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Werkt prima en vaak goedkoper ook. Ik heb al aardig wat spulen gekocht daar en zonder problemen)
     
    Pride vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Alleen moet je er goed op letten dat je niet altijd een orderbevestiging krijgt. Ik heb overigens altijd alles binnen gekregen. Laatst het Lego model nog, maar zowel in de mail als op mijn account geen orderbevestiging en dat heb ik eigenlijk altijd al gehad, bij verschillende Amazon sites.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik heb nog nooit last gehad tijdens het dragen van mijn Sennheiser. Die heeft heel zachte oordoppen. Draagcomfort is top. Plus beste microfoon ever.

    https://www.alternate.nl/html/produ...5dzeCAa_22TnV0jrNET59cO1X2EIaAh2eEALw_wcB#SCE
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Thnx voor voor je reply maar uiteindelijk heb ik de Turtle Beach Elite Atlas Pro gehouden. Door de earcups die eraf kunnen heb ik gekeken en niets raakt mijn oor bij deze. Na erg lange sessies van 7 uur ongeveer krijg ik wel last maar dit komt maar heel weinig voor. gemiddelde sessies van 3 uur heb ik geen last dus besloten deze te houden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dat is idd prima. Ik zou sowieso niet meer dan 2 - 3 uur onafgebroken achter een PC zitten, zelfs gamend. Goed om dan even een pauze te nemen.
     
    Pride vindt dit leuk.
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Tijd voor een nieuwe headset. Ben nu echt helemaal klaar met de Plantronics RIG 600. Geluid is top en Dolby Atmos is geweldig maar de microfoon is te gevoelig. Mensen in de party hebben last van een echo en de enige oplossing is het volume omlaag gooien.

    Budget: 50-100 euro
    Wensen: met Dolby Atmos en zonder echo

    Iemand tips?
     

Deel Deze Pagina