Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.603
    Blijft een lastig iets vind ik. Ik ben nu heel happy met mijn Sony set. Ik had die van Sony de in-ear. Ook een geweldige sound maar ik kan niet wennen aan in-ear..
    Als je zit te eten of zo iets dan klinkt dat heel naar in je hoofd. Liever gewoon over ear. en noise canceling.. :)

Deze had ik en zijn ook echt super goed. Al blijft het iets persoonlijks.
    Sony MDR-EX650AP

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    380
    En de A10 (bedraad) of de A20 (draadloos) van Astro?

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    390
    Ja in Ear vind ik zelf ook niet geweldig. Wil gewoon over-ear terug. Met of zonder noise canceling maakt me niet uit, zit op zolder ik heb daar geen herrie van mijn omgeving.

Ik ga het ffies checken thnx! De ear cups lijken lekker ruim!

Ik ga vanavond ook langs de MediaMarkt, wellicht even kijken wat ze hebben liggen. De pijn is niet instant maar pas na een uurtje of anderhalf dragen dat het begint. Dus ik moet een beetje kijken waar de tip van mijn oor wel en niet tegenaan komt.

Thnx heren!

Olijke Poffer en Alexknl vinden dit leuk.
  4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    390
    Dinsdag bij de MediaMarkt geweest. Echt veel geprobeerd en eigenlijk niets leek nou echt "perfect" te zijn voor mij. Uit eindelijk in de winkel de Turtle Beach Elite Atlos Pro uit de doos gehaald om te kijken. Erg dikke padding op de ear cups, de speaker die ook schuin naar beneden loopt hoe meer je naar achter gaat dus hoe meer ruimte bij de achterkant van de oor etc. Dit was eigenlijk de enige op de Astro A40/50's na die echt goed zat. En gezien de Astro's ver over budget gaan ben ik daarvoor gegaan.

Ik heb wel de Kraken V2 Pro en de tournament edities etc geprobeerd maar die waren het toch ook niet.

Gister de hele avond gespeeld, wel iets van irritatie op mijn linker oor maar minder als Hyperx Cloudx en Turtle Beach Stealth 600.
    Ik ga deze zeker even flink gebruiken komen de 2 weken, beetje "in dragen" blijft hij daarna nog pijn doen kan ik door de magnetische earcups nog een klein wattenschijfje ofzo ertussendoen waar het puntje van mijn oor dan op leunt om te proberen.

Helpt dat ook niet dan koop ik toch de Astro's. Aangezien ik het anders ook niet meer weet.

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.603
    Dan had je beter direct voor de Astro’s kunnen gaan. Die worden nu op deze manier wel erg duur. :eek:

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    390
    Prijs blijft hetzelfde haha. Bij bol.com heb je gewoon 30 dagen bedenktijd. Als ik ze terug stuur krijg ik mijn geld terug, bij de andere 2 ook gedaan.

Gister weer een hele avond gespeeld. Minder last nog wel iets na 2 uur. Denk dat ik er gewoon even doorheen moet. Qua geluid, Microfoon en comfort zijn deze echt super super fijn. Ik snap ook niet dat men oor nog zeer kan doen aan de linker kant maar goed haha. We gaan hem even 2 weken flink testen. Blijft het steeds zeer doen na een paar uur dan gaat hij terug.

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.603
    serieus. ik dacht dat je dan die zooi in de verpakking moest laten zitten.. wtf

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    390
    nee hoor, 30 dagen bedenktijd. Uiteraard laat ik de verpakking wel heel en eventueel plak ik waar mogelijk ook wat plastic terug mocht het ergens op hebben gezeten. Maar ik test de headsets, zijn ze niet goed gaat hij terug. Zowel de Hyperx Cloudx waarvan de doos het lipje kapot was als de Turtle Beach Stealth 600 gewoon terug gestuurd, geld terug gekregen.

Coolblue doet hetzelfde. Mag gewoon terug. Mooiste is dat ik alles in de doos terug stuur waar hij in is gekomen. Bij bol.com is het een retour aanvragen, ik ga naar een postnl punt die scannen de barcode en plakken er een stikker op. Hoef ook niks te printen ofsow. ideaal en snel. ( En veel spullen kun je nog achteraf betalen, stuur je hem binnen 2 weken terug vervalt de betaling dus gewoon ). Helaas niet bij de headset die ik nu heb maar bij de vorige bijvoorbeeld wel.

Alexknl vindt dit leuk.
  9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.603
    Ja koop regelmatig bij bol en stuur ook echt wel dingen terug en achteraf betalen is top indd. Maar ik heb nooit dingen zolang geprobeerd.. goed te weten zeg..

Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina