1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Borderlands 3

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 4 apr 2019.

?

Welke class ga je nemen?

  1. Amara

    27,8%
  2. Fl4k

    27,8%
  3. Zane

    33,3%
  4. Moze

    16,7%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Weten jullie al welke class jullie gaan nemen? Kunnen we misschien een poll toevoegen? @Jorrie

    In het begin was ik heel erg Moze. Dikke mech, guns blazing, tof man. Maar nu realiseer ik me dat je 'normale wapens' 0 zin hebben wanneer je in die mech zit. Dus al je skills die je upgraded gaat eigenlijk over je special power.

    Nu neig ik meer naar Zane of Fl4k. Zane omdat je twee special abilities tegelijk kunt doen, en leuke combinaties kunt doen hiermee. FL4k omdat die beasts tof zijn, en volgens mij is dat ook heel leuk om mee te spelen.

    Maar nu ga ik wel echt wanneer ik die game heb uitgespeeld, zo'n vault hunter mode doen. Echt dom van me, ik heb BL2 uitgespeeld en toen nooit die modus gedaan dus alle wapens die ik kreeg waren toch 90% kut.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, wil ik wel toevoegen, wat zijn de classes? :+
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Amara
    Fl4k
    Zane
    Moze

    (Maak het multi-klikbaar)
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Done!
     
    X-Junk en Daz vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  7. sjf99f99f9

    sjf99f99f9 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al reports dat mensen de game al hebben kunnen kopen in een winkel?

    Edit: vroeger waren er nog wel eens 'Gespot' draadjes volgens mij
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2019
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die IGN review, lang geleden zo'n goede review gezien en eens wat langer dan ik gewend ben. Er word in de comments wel gewaarschuwd voor spoilers in de review. Niettemin ben ik verkocht, die game gaat er vroeg of laat komen.
     
  9. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo, 3 jaar weg geweest....

    Ik was ook opzoek naar een gespot thread
     
  10. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Den ouden tijden zijn verloren gegaan
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Tegenwoordig zit het de volgende maand al in een game pass joh. Waarom überhaupt nog games kopen? :+
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
     
    Daz vindt dit leuk.
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gisteren begonnen met Moze, niet al te veel gespeeld aangezien het laat was. Wel meteen een bug tegen gekomen in de eerste side missie waardoor ik die niet af kon maken het spel opnieuw moest opstarten.

    Ook is wel duidelijk dat alle beelden die tot nu toe getoond zijn van de pc versie waren, want op de console (ps4 pro in mijn geval) ziet het er toch echt niet zo goed uit. Hiermee bedoel ik niet dat de graphics slecht zijn, maar zeker niet zo goed als plaatjes e.d. lieten zien.
    Verder vind ik de map niet echt een verbetering. De inventory is ook wat minder soepel.

    Dat waren eigenlijk voor mij wel een beetje de negatieven tot zover. Voor de rest is het vooral meer van hetzelfde (wat goed is) met verbeteringen. Automatisch loot en ammo oppakken uit kistjes b.v., iets heel simpels eigenlijk maar maakt het rond rennen wel wat prettiger. Het vaulten en sliden is ook een leuke toevoeging. De snelheid van rennen en schieten lijkt ook wat hoger te liggen wat ook wel prettig is. Verhaal kan ik nog niet heel veel over zeggen omdat ik nog niet zo ver ben in het spel, characters zijn in ieder geval wel weer prima, net als de humor.
    Tot nu toe in ieder geval, op wat nadelen na, best tevreden. Met Borderlands 3, Gears 5, Control en een paar andere titels hebben we toch wel een goed einde gamejaar. En er moeten er nog een paar komen.
     
    Daz en Zifnap vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat automatisch loot oppakken kon grotendeels al in Borderlands GOTY en de andere games, op de originele Borderlands na. Wel goed om te horen dat het nu kennelijk uitgebreid is.
     
  15. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Jij hebt een ps4 pro. Draait het spel op 60fps 1080p? of haalt ie de 60fps niet?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Niet toch? Alleen geld dacht ik. Maar wat op de grond lag moest je zelf looten dacht ik.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik dacht dat ook al, maar door die zin in Peter zijn post kreeg ik het idee dat het wat uitgebreid is. In ieder geval zaten geld en quest objectives wel in de Borderlands GOTY, Borderlands 2 en de pre sequel.
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    In B2 pakte je geld en ammo automatisch van de grond als je er over liep. Uit kisten moest je een knop indrukken/ingedrukt houden na het openen om ammo op te pakken. Dat hoeft dus nu niet meet na het open.
    Oh en fasttravel is ook top
     
    Daz en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Top verbeteringen in mijn ogen.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nog een uur werken en dan los.

    [​IMG]
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina