Weten jullie al welke class jullie gaan nemen? Kunnen we misschien een poll toevoegen? @Jorrie In het begin was ik heel erg Moze. Dikke mech, guns blazing, tof man. Maar nu realiseer ik me dat je 'normale wapens' 0 zin hebben wanneer je in die mech zit. Dus al je skills die je upgraded gaat eigenlijk over je special power. Nu neig ik meer naar Zane of Fl4k. Zane omdat je twee special abilities tegelijk kunt doen, en leuke combinaties kunt doen hiermee. FL4k omdat die beasts tof zijn, en volgens mij is dat ook heel leuk om mee te spelen. Maar nu ga ik wel echt wanneer ik die game heb uitgespeeld, zo'n vault hunter mode doen. Echt dom van me, ik heb BL2 uitgespeeld en toen nooit die modus gedaan dus alle wapens die ik kreeg waren toch 90% kut.
Zijn er al reports dat mensen de game al hebben kunnen kopen in een winkel? Edit: vroeger waren er nog wel eens 'Gespot' draadjes volgens mij
Die IGN review, lang geleden zo'n goede review gezien en eens wat langer dan ik gewend ben. Er word in de comments wel gewaarschuwd voor spoilers in de review. Niettemin ben ik verkocht, die game gaat er vroeg of laat komen.
Gisteren begonnen met Moze, niet al te veel gespeeld aangezien het laat was. Wel meteen een bug tegen gekomen in de eerste side missie waardoor ik die niet af kon maken het spel opnieuw moest opstarten. Ook is wel duidelijk dat alle beelden die tot nu toe getoond zijn van de pc versie waren, want op de console (ps4 pro in mijn geval) ziet het er toch echt niet zo goed uit. Hiermee bedoel ik niet dat de graphics slecht zijn, maar zeker niet zo goed als plaatjes e.d. lieten zien. Verder vind ik de map niet echt een verbetering. De inventory is ook wat minder soepel. Dat waren eigenlijk voor mij wel een beetje de negatieven tot zover. Voor de rest is het vooral meer van hetzelfde (wat goed is) met verbeteringen. Automatisch loot en ammo oppakken uit kistjes b.v., iets heel simpels eigenlijk maar maakt het rond rennen wel wat prettiger. Het vaulten en sliden is ook een leuke toevoeging. De snelheid van rennen en schieten lijkt ook wat hoger te liggen wat ook wel prettig is. Verhaal kan ik nog niet heel veel over zeggen omdat ik nog niet zo ver ben in het spel, characters zijn in ieder geval wel weer prima, net als de humor. Tot nu toe in ieder geval, op wat nadelen na, best tevreden. Met Borderlands 3, Gears 5, Control en een paar andere titels hebben we toch wel een goed einde gamejaar. En er moeten er nog een paar komen.
Dat automatisch loot oppakken kon grotendeels al in Borderlands GOTY en de andere games, op de originele Borderlands na. Wel goed om te horen dat het nu kennelijk uitgebreid is.
Ik dacht dat ook al, maar door die zin in Peter zijn post kreeg ik het idee dat het wat uitgebreid is. In ieder geval zaten geld en quest objectives wel in de Borderlands GOTY, Borderlands 2 en de pre sequel.
In B2 pakte je geld en ammo automatisch van de grond als je er over liep. Uit kisten moest je een knop indrukken/ingedrukt houden na het openen om ammo op te pakken. Dat hoeft dus nu niet meet na het open. Oh en fasttravel is ook top