1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Sowieso!

    Hij is nu al fysiek verkrijgbaar voor €45,-.
    Rond de feestdagen zal die ongetwijfeld goedkoper te vinden zijn.
     
    Suleyman vindt dit leuk.
  3. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Volgende week data pack 2.0
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  4. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt dit was op release al
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup ik had hem op de dag van release ook voor 45.

    Moet je na data pack 2.0 weer de OF opnieuw installeren?
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat vroeg ik me ook af :)
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    iets anders wat ik me afvroeg: In de tutorial bleek de MLS niet te zitten, maar wel bijvoorbeeld de J-league, die me weer helemaal niet interesseert.
    Kan ik de J-league er niet uitlaten en de MLS toevoegen? Ik heb wel gezien dat het kan, maar ik weet niet precies waar ik dat kan doen :x
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Edit mode en dan MLS toevoegen zit in de PU OF v2
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dank je :)
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Die video-tutorial van V2 gaf ook aan dat in zijn filmpje de MLS nog niet zat, maar in de Option File wel, dus gewoon zowel J-League alswel MLS invoeren, zoals op dat plaatje staat.

    Ook vanmiddag alles gedaan, en lijkt allemaal te kloppen. Wel jammer dat wat gezichten van grote talenten nu nog kut zijn, maar hopelijk lossen ze dat snel op.
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja samen met de scheidsrechter die overdreven veel fluit mogen ze dat van mij snel gaan doen.

    Vandaag kanpioem geworden met Auxerre in mijn tweede seizoen Master league. Sta ook nog in de finale van de beker. Zo ik heb PSG even laten zien dat ze niet even zo maar elk jaar kampioen worden. :+
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Die gameplay-patch mag wel heel snel komen, wat mij betreft. Wat een stap terug vergeleken met 2019. Ongelooflijk domme AI: spelers die gewoon opeens compleet weglopen van waar de bal is/gaat, idioot slechte aannames, goede spelers die niet fatsoenlijk meer kunnen schieten als ze voor open doel staan, etc etc.

    R2 ingedrukt houden voor de skill-moves heeft ook geen enkele meerwaarde tov het oude systeem. De keeper geeft niet meer zo'n sexy vlakke uittrap wanneer je R1 ingedrukt houdt (en als je R1 2x achter elkaar indrukt laat hij de bal vallen, want dat wil je natuurlijk hebben wanneer je snel wilt rennen met de keeper om het spel snel te hervatten(!). De bal door laten rollen ook naar R2 verplaats ipv R1, ook geen idee wat daar de meerwaarde van is, en de bal hooghouden met R3 lijkt er ook uitgesloopt te zijn.

    Qua gameplay en gevoel van controle over je acties is dit gewoon dikke achteruitgang. Zonde.
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat is ook gewoon gewenning hoor want schieten en passen werkt gewoon goed. Alleen moet je ervoor zorgen dat dat bal goed aan je voeten ligt. Dus als de positie van hoe je staat en dan schiet of een pass geeft niet goed is, dan krijg je dat soort dingen. Dit is ook zo met aannamens. Ik dacht de eerste paar dagen ook wtf is dit, maar je komt er wel achter met langer spelen.

    R2 ingedrukt voor skill moves mogen ze van mij wel veranderen. Dat vind ik ook niet zo geweldig.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Probleem daarmee is dat je vervolgens een game krijgt waarbij je puur en alleen op 'safe' gaat spelen, want wanneer je een keer risico neemt om een bal in 1 keer vanuit de lucht te pakken, dan heb je nu buitensporig veel kans om de bal het stadion uit te schieten.

    Dat hadden ze best iets beter mogen balanceren, want wanneer dat bij de spits van Heracles 9 van de 10 keer gebeurt, ok, daar wil ik nog best in mee gaan (al vind ik het dan nog steeds buitensporig veel), maar als ik met een speler van 80+ zoiets probeer, dan mag ik toch verwachten dat die bal in ieder geval 4/5 van de 10 keer RICHTING doel gaat. Niet eens in de kruizing of whatever, maar gewoon in de buurt van de goal, recht op de keeper af, whatever.

    Ik vind de balans nu weg, terwijl die in 2018 en 2019 juist prima was. Nog steeds een risico bij dat soort schoten, maar wanneer je gewoon rustig uitvoerde wat je moest uitvoeren, dus timing, je goede been, etc, dan ging die bal in ieder geval niet hopeloos een compleet andere kant op.

    Het is een beetje vreemd dat professionele voetballers in een game minder goed kunnen schieten en volleyen dan ik, als getalenteerde amateur, in het echt kon.

    Waren er nou mensen die klaagden over onrealistische droom-goals in PES2018 en 2019? Volgens mij niet toch?

    Iniesta en zijn veranderingen hebben die game echt flink verneukt eigenlijk ...
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2019
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Tsja ik ervaar dat probleem niet zo, omdat ik er niet zo last van heb als jou dat ik met kleinere clubs 9 van de 10 schoten niet op goal is. En bij grote clubs zijn de meeste schoten ook wel op goal. Tuurlijk soms heb ik wel eens dat ik denk van hoe is het mogelijk dat die niet eens op goal is, maar dat heb ik lang niet zo vaak als jij.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Foutje gemaakt bij het starten van een ML game. Koos per ongeluk voor de selectie zonder officiële namen van Ajax. Geen wonder dat je dan fors verliest van ADO den Haag. :+
     
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Special voor @Yi-Long

    Om de overweldigende lof te vieren die we van PES-fans uit de hele wereld hebben gekregen, bieden we jullie met trots allemaal 100 myclub munten aan als blijk van dank.

    Het PES merk zou nooit zo succesvol zijn geweest zonder de steun van onze fans in de hele wereld en we willen iedereen bedanken

    Dus snel je munten innen voordat Yi-Long op de ontwikkelingspagina van facebook komt. Dan trekt konami meteen de beloning in.

    Even een geintje hoor Yi-Long
    Vond het wel grappig dat precies de dag van jou bericht Konami hiermee komt.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Het blijft PES, he!? Ook al vind ik het qua gameplay en AI een achteruitgang tov van 2018 en 2019, is er nog steeds genoeg positiefs aan PES2020. Ik klaag wel over de aanpassingen die gedaan zijn, maar ik tegelijkertijd weet ik ook wel dat dit ook dit jaar weer de beste sports game op de markt is.

    Uiteraard krijgt Konami weer complimenten, en terecht. Maar zowel op de fora/social media alswel in de reviews komen een beetje dezelfde kritiekpunten voorbij die ik ook al noemde.

    Ik hoop dat ze een paar punten kunnen bijschafen in een gameplay patch (Gebeurt bijvoorbeeld ook wel erg vaak, in Master League, dat ik, na 3 wissels, weer een speler heb lopen die loopt te trekken met zijn been en er dan af moet met een blessure ...)

    Opbouw van aanvallen blijft natuurlijk wel heerlijk. Zojuist ook weer een goal met De Ligt die na een schitterende combinatie dus helemaal tot ongeveer de 16 meter was getikt, en hem vervolgens strak in de hoek trapt vanaf zo'n 20 meter.

    Daarna nog een vrije trap met Ziyech erin gedraaid, en dan is zo'n wedstrijd toch wel weer geslaagd. <3

    Soundtrack is overigens ook de beste die ik in jaren heb meegemaakt in PES. :thumbs:
     
    ageQned vindt dit leuk.
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    @Suleyman Kerst is vroeg dit jaar. Nu al €36,50 bij YGZ.
     
    Tyrant en Suleyman vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina