Probleem daarmee is dat je vervolgens een game krijgt waarbij je puur en alleen op 'safe' gaat spelen, want wanneer je een keer risico neemt om een bal in 1 keer vanuit de lucht te pakken, dan heb je nu buitensporig veel kans om de bal het stadion uit te schieten.
Dat hadden ze best iets beter mogen balanceren, want wanneer dat bij de spits van Heracles 9 van de 10 keer gebeurt, ok, daar wil ik nog best in mee gaan (al vind ik het dan nog steeds buitensporig veel), maar als ik met een speler van 80+ zoiets probeer, dan mag ik toch verwachten dat die bal in ieder geval 4/5 van de 10 keer RICHTING doel gaat. Niet eens in de kruizing of whatever, maar gewoon in de buurt van de goal, recht op de keeper af, whatever.
Ik vind de balans nu weg, terwijl die in 2018 en 2019 juist prima was. Nog steeds een risico bij dat soort schoten, maar wanneer je gewoon rustig uitvoerde wat je moest uitvoeren, dus timing, je goede been, etc, dan ging die bal in ieder geval niet hopeloos een compleet andere kant op.
Het is een beetje vreemd dat professionele voetballers in een game minder goed kunnen schieten en volleyen dan ik, als getalenteerde amateur, in het echt kon.
Waren er nou mensen die klaagden over onrealistische droom-goals in PES2018 en 2019? Volgens mij niet toch?
Iniesta en zijn veranderingen hebben die game echt flink verneukt eigenlijk ...
Laatst bewerkt: 10 okt 2019
Zumpelvelder vindt dit leuk.