1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Die kunnen ze toch niet betalen
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat is natuurlijk geen geldig argument.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Er werd Kubica verweten at hij de traag wegreed maar met z'n reactiesnelheid was helemaal niks mis. Grote bullshit.

    Sluit niet uit dat ze het inderdaad zo 'oplosten' om Williams financieel een beetje uit de wind te houden, een flinke boete zou niet echt gelegen komen.

    Maar verdient niet de schoonheidsprijs, verre van :mad:
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Als Williams Max voor hadden gelaten was Kubica waarschijnlijk ook nog sneller geweest, omdat ie dan niet had hoeven liften/aan de kant had hoeven gaan bij de pit exit.
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zó herkenbaar. Ik was tijdens de GP van Duitsland op vakantie, zonder tv of zoiets in de buurt. Ik dacht, laten ik de uitslag eens even lezen van de GP... :'-(
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik stond tijdens de kwali van Hongarije waarin Max eindelijk zijn 1e poleposition haalde in de Redbull Hangar-7 in Salzburg. Ze zonden het niet eens uit...
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Ik stond toen in de Villa Arena op een klein rot tvtje te kijken :D
     
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Mocht je een F1tv abbo hebben, kijk even de 1e 5 rondjes van Sainz terug. Daar zitten echt pareltjes van acties tussen. Jammer dat we daar in de normale race niks van terug gezien hebben.
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die reed ook een wereld race.
    Boordradio van Gasly en Sainz na de finish kan ik ook blijven luisteren.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    SMOOOOOTH OPERATOR

    Ja baas, McLaren heeft echt sympathie gewonnen dit jaar.
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zeker, het zou mooi zijn als ook McLaren zich weer gaat mengen in de overwinning. Met Norris en Sainz hebben ze ook 2 leuke coureurs die erg sympathiek overkomen. Ze zijn eindelijk weer een leuk team
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Achteraf toch jammer dat RB hem zo makkelijk heeft laten gaan
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ja maar met Albon zit er ook nog wel potentie in. Moet wel zeggen dat Sainz in de race meer op zijn tenen loopt dan Max. Als je zijn boordradio hoort zit hij qua concentratie voor het rijden altijd op minimaal 90% en aan het einde 100% en kan hij niet meer nadenken over wat er op de baan gebeurd. Dit heb ik nog nooit bij Max gezien/gehoord. Die geeft altijd zijn mening als het team hem iets vraagt over de strategie of de banden.
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik heb de onpopulaire mening dat de Mclaren een stukje beter is dan dat Sainz en Norris laten zien. Ik heb Sainz nooit heel goed gevonden en Norris zit een beetje op niveau Albon, die op zijn beurt weer 0,4 tot 1.0 seconden achter Max zit. Ik denk dat Mclaren al eerder een podium gehad had, met een Max of Lewis achter het stuur.

    That said is het een leuk duo en ik gun Mclaren zeker weer wat succes. Maar Mercedes, Ferrari, Red Bull en Renault hebben in mijn ogen allemaal een sterker rijdersduo.
     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hoeveel podia hebben we dit jaar gehad die niet volledig door Mercedes, Ferrari en Red Bull bezet waren? ;) En Sainz was naast Max toch ook best sterk. Sainz lijkt ook bijgeleerd te hebben hoe slim en hard (in de zin van geen mietje zijn) te rijden.

    Mooiste vind ik hoe McLaren als team volledig lijkt te zijn getransformeerd. Onder Ron Dennis echt klinisch en strak. Super serieus. Behoorlijk succesvol natuurlijk, maar zonder enige humor of frivoliteit. En nu lijken ze zo'n beetje de lolbroeken van de grid te zijn. Ook geholpen door het leuke rijdersduo :)
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Lijkt mij logisch dat Max en Lewis meer voor elkaar zouden krijgen in de McLaren want ze zijn ook een klasse apart. Maar Sainz schat ik (mede door zijn ervaring) toch wel wat hoger in dan Albon of Gasly en gezien ze in de opleiding ook niet veel meer hebben lopen had ik hem dus wel in de RB willen zien toen RIC besloot om niet te verlengen
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik zeg niet dat ze de podiums aaneengeregen moeten hebben, maar gewoon net ff wat korter erop zitten en profiteren van de fouten voorin, zeker in knotsgekke races zoals Hockenheim. Sainz was 'oke' naast Max, maar Max was echt een rookie in de puurste zin van het woord. 1 jaar auto-ervaring voor Max versus 5 voor Sainz. Max' leercurve was dan ook veel steiler en in de 2de seizoenshelft stond er geen maat meer op. Ik vind 'm niet slecht hoor... maar ik denk dat de Mclaren gewoon net niet z'n potentie kan laten zien, zoals sommige rijders dat wel kunnen.
     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Had RIC toch naar McLaren moeten gaan. Achteraf dan hè ;) Maar ja, daar had 'ie nooit de knaken gekregen die hij nu bij Renault krijgt. Eigenlijk idioot dat die zoveel betalen voor hem, maar goed, het is RIC gelukt.

    Daar over gesproken; tot wanneer loopt het contract van RIC? Ook t/m 2020 toch? Lijkt me sterk dat ze dat soort bedragen blijven betalen voor hem. Wellicht dat 'ie naar Ferrari verhuist? Vettel nokt er na 2020 wel mee, dat lijkt mij duidelijk.
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    dacht een driejarige deal. Dus dit seizoen, komende en 2021.
     

Deel Deze Pagina