1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nou kom op, anti-semitisme is een lopende issue in de Labour partij waar Corbyn begin van de maand nog zn excuses (moeizaam) moest aanbieden. Corbyn die Hamas en Hezbollah als 'vrienden' bestempeld, partijleden Naz Shah en Ken Livingstone..


    Ze hebben zelfs een mooie Wiki gekregen:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Antisemitism_in_the_UK_Labour_Party


    Maarja wat ik zei: het was kiezen tussen twee debielen. Vind de aanpak van de Remainpartijen echt bizar slecht.
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Oftewel niks concreets, maak ik hieruit op? De uitspraak van Corbyn over vrienden heeft hij al jaren terug voor verontschuldigd, uitgelegd in wat voor context hij die deed en afstand van genomen. Antisemitische trekjes aan hem persoonlijk toeschrijven op basis van dit en een Wikipedia pagina is meegaan met een hetze. Volgens mij ben je wel kritischer dan dat.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als @Tyrant de enige was die dat riep/voelde over Corbyn heb je een punt, maar in het licht van de verkiezingen heeft de partij het niet (voldoende) van zich af weten te schudden en heeft het daarmee een rol gespeeld, hetze of niet. Niet gek dat het dan in deze 'nabeschouwing' wordt benoemd. De aanpak van Remain was inderdaad gewoon slecht.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Iets concreter:
    - Lekker lunchen met Dyab Abou Jahjah
    - Aanwezig op diverse bijeenkomsten van Deir Yassin Remembered
    - Aanwezig op een ceremonie waar o.a. de 1972 aanslag in Munchen werd herdacht
    - Voor 20k GBP verhaaltje op de Iraanse TV om Stephen Sizer te verdedigen
    - Openbaar aanprijzen van Raed Salah
    - Lid geweest van diverse gezellige anti-semitische FB groepen
    - Z'n protest bij het verwijderen van de Kalen Okcermann muurschildering tegen joden
    - Z'n openlijke steun voor aan Palestijnen
    - Kritiek op "Britse zionisten' die geen gevoel voor Engelse humor handen

    Zijn deze gevallen ultiem bewijs dat Corbyn een anti semiet is? Nee zeer zeker niet, maar ik vind het wel een aardig lijstje... Volgens mij is de algemene opinie in UK ook wel dat het allemaal maar wazige shit is.
    Met alle respect, er is na intern onderzoek in de partij al een conclusie getrokken dat anti-semitische sentimenten heersten.. Diverse klokkenluiders hebben dat ook geroepen. Vind het raar dat jij dan ook niet kritisch bent?
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Niet kritisch? Hoe bedoel je? Ik heb me er vooral niet zo in verdiept, omdat Corbyn voor mij irrelevant is. Ik heb hem ook nergens van vrijgepleit. Ik wilde alleen weten waar jouw insinuatie vandaan kwam en jouw initiële argumenten vond ik zwak. Van een aantal van de voorvallen die je nu noemt ben ik met je eens dat het twijfelachtig kan zijn en, als deze bij jou hiervoor al bekend waren, begrijp ik jouw uitspraak wat meer. Ik zou me wat in de omstandigheden moeten verdiepen om mijn oordeel te kunnen vellen, dat doe ik misschien nog wel maar dan in company time. Maar het lijkt ook dat je dat lijstje hebt gekopieerd van een bron die kritiek op Israel beschouwt als antisemitisme en dat het Israelische apartheidsregime steunt, gezien openlijke steun aan Palestijnen als een teken van antisemitisme wordt beschouwd. Ik ben daarom nog een beetje sceptisch.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Als je de palestijnen steunt dan ben je toch een zieke racist? Die lui gooien gewoon met stenen enzo terwijl de tegenstander alleen maar wat militaire hulp krijgt van Amerika.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Tja je kiest nu het dus precies voorbeeldje van de Plaestijnen wat ik ook het minste voorbeeld vind...
    Typisch :p

    Lol
     
    B Tender vindt dit leuk.
  8. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Racisme zit soms in een klein hoekje of moet nog gevonden worden, maar gelukkig zit de linkse media er boven op en gaat er ook een onderzoek naar gedaan worden.



    Op Facebook is het al verboden want ik wou daar voor me zelf zoo plaatje van een hand erop te zetten zodat ik hem hier kom plaatsen, maar kreeg al gelijk een melding dat het in strijd is met de regels, dus alleen een video helaas.


    Maarja mog je in een openbaren ruimte zijn of live op tv houd er dan rekening mee.
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik heb mij nog niet helemaal ingelezen maar wat deed Soleimani in Irak?
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Pro-Iraanse shit.
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Hij stond aan het hoofd van de Quds-militie, wat weer een tak is van de Iraanse Revolutionaire Garde die de buitenlandse militaire operaties uitvoert.
     
    Tim vindt dit leuk.
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Iran en Irak zijn best goede matties geworden vorig jaar.
     
    Tim vindt dit leuk.
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Amerika pleurt raket op Iran. Generaal dood.
    Iran gaat aanslag plegen in Amerika, burgers dood.

    Amerika boos, valt Iran binnen.

    Blijft een mooie shitshow.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja dat gaat dus never gebeuren he haha
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Minister buitenlandse zaken en president van Iran zeggen toch echt dat ze wraak gaan nemen. Worden het dan weer een paar bootjes die gegijzeld worden? Of gaan de olieprijzen door het dak heen?

    Prima als ze proxy oorlogje willen spelen maar laat ik het niet merken als ik ga tanken!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Denk eerder wat troepen aanvallen in Syrië/ambassade aanvallen/Israël of sa aanvallen.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tuurlijk niet ... blijft echter wel een shitshow.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Carrie en Saul inzetten dan maar
     

Deel Deze Pagina