1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hoe groot TV's ook mogen zijn tegenwoordig, de 16: 9 beeldverhouding haalt het toch niet bij 21: 9 of bredere formaten qua 'immersie' vind ik...
    (hoop zelf dat er in de toekomst weer opnieuw ultrawide TV's op de markt komen, maar het gebrek aan 'passende' content zal helaas wel altijd een probleem blijven waardoor mensen ook minder snel geneigd zijn de overstap te maken.

    RDR2 doet het in ieder geval prima in UW, al heb je een kleine mod nodig om ook de cutscenes en photomode fullscreen zonder blackbars te krijgen.. Maar werkt nu naadloos, erg gaaf.

    https://www.rockpapershotgun.com/2019/11/14/red-dead-redemption-2-pc-ultrawide/ _O_

    Gisteren trouwens een nog eens een ouderwets non-stop game dag gehouden. Sessie van bijna 12uur gemaakt in RDR2. :D
     
    Cyndris, Yellow 13 en RemcoM vinden dit leuk.
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    En we blijven lekker op het gemak verder hobbelen in deze game, echt weer zo'n titel waarbij je hoopt dat de aftiteling nooit op je scherm zal verschijnen.

    Zelden was 'collectables' zoeken en verzamelen zo mooi en rustgevend in een game als deze. Gaat wel veel tijd inzitten, maar kan zo opgaan in deze wereld dat ik zelfs geniet van uren 'niets' doen. Waar je ook bent, de speelwereld op jou heen leeft altijd en voelt zo natuurgetrouw aan. Geloof gisteravond zeker vijf uur gespeeld, net twee missies gespeeld (Chapter 4), voor de rest enkel opzoek geweest naar planten en dieren (o.a. voor een de challenges). Wat dan ook nog maar eens deels gelukt is omdat ik tig keer de huid/vacht omzeep wist te helpen. :lol: Ook tot twee keer toe een "Legendary Animal" laten ontsnappen, grrr...

    Gewoon tof wat voor kettingreacties kunnen ontstaan in deze game en de physics van Rockstar leveren echt hilarische slapstick taferelen op.

    Je gaat op jacht naar konijnen en eekhoorntjes. Vervolgens lukt het niet direct om zo'n eekhoorn perfect te vangen waardoor er her en der wat karkassen verspreid komen te liggen. Dit trekt vervolgens meerdere grote(re) roofdieren aan en voor je het weet zit je in een benarde situatie. Helemaal als je paard hem dan ook nog smeert uit angst en je oog in oog staat met een Grizzly of Cougar maar compleet de verkeerde wapens in handen hebt.

    Het moment dat je eindelijk in alle rust je kampvuur kunt aansteken en de tent mag uitrollen om even op adem te komen voelt dan zo goed. Plus de zonsopkomst in de game blijft keer op keer adembenemend! _O_ (zware onweersbuien zijn trouwens ook heel vet gedaan)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2020
    Fiasco, Barbabravo en Zifnap vinden dit leuk.
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Vette screenshots! Spontaan weer zin om de game op te starten na jouw post (:
     
    Nol en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    [​IMG]

    Spotten, bestuderen en het juiste 'werktuig' kiezen... Vervolgens je prooi tracken, besluipen en dan geduldig wachten totdat het moment er is om het perfecte shot te maken. Super gaaf! <3

    ..al word er soms ook jacht op mij gemaakt. :D

    [​IMG]
     
    Barbabravo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Blijft zo'n vette game he! Blij dat ik hem nog niet ingeruild heb bij GM, ga hem ooit nog wel eens opnieuw spelen :p
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Inderdaad een hele vette game. Vermaak mij zo ontzettend goed met het freeroamen dat ik soms vergeet dat er ook nog een storymode aanwezig is. :lol: (bungel nu aan het eind van Chapter 4)

    Game komt ook veel beter tot zijn recht als je het heft in eigen handen neemt en er zelf een avontuur van maakt vind ik. Volg je simpelweg het verhaal komen soms toch wel enkele zwakheden van de game aan het licht en voelt de wereld lang niet zo indrukwekkend aan dan wanneer je er zelf op uit trekt. (missie structuur, progressie en bijv. het behalen van doelen binnen de game mag de volgende keer wel iets meer aandacht krijgen bij Rockstar)

    Voor mij echt een meesterwerk die ik nu al een maand lang aan het spelen ben zonder onderbreking van welke andere game dan ook.
    Wil enkel nog RDR2 spelen!
     
    Sandman069 en Barbabravo vinden dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Nou ik ga r toch ook maar weer s aan wagen dan..
     
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Niet doen pik. Zie jij jezelf al zulke foto's nemen en eekhoorns jagen?
     
    Dusky Demon NL, Zifnap en Fiasco vinden dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Wat heeft zijn monitor met die screenshots te maken?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Omdat ik zelf ook nog op zoek ben naar een leuke ultrawide monitor. ;)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dan moet je zeker deze game daarna spelen. Mooie plaatjes van de wereld.
     
  13. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Sowieso LG dan.
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik heb een LG 34UW89G-B uit 2017.

    Heeft een resolutie van 2560x1080 met een refrechrate van 144Hz. Lichte curve en G-sync. :thumbs:
    Ben nog steeds blij met de resolutie, tenminstie nog een beedtje mild voor de hardware.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beginnetje gemaakt aan de game. Mind Blown! :eek:
     
    Hoenjé en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ga nou eerst eens HoS spelen!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, ben even een beetje Witcher moe. Ik moet na die heftige zaken aan het einde van de game even iets anders hebben om me op te concentreren. Het is niet echt overal het einde geworden wat ik had gehoopt te halen, ondanks het hoofddoel. Die informatieverwerking wil ik eerst even laten zakken, dan zien we wel verder.
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    RDR2 is wel een fijn 'tussendoortje'... :D

    Waant je zo vaak in een film tijdens die game, echt prachtig gedaan allemaal! Ga zelf nu richting Chapter 6.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011

    Klinkt alsof het een traumatische ervaring voor je is geweest.

    Ik wil ook aan The Witcher 3 beginnen (dit keer op XBO), maar wil eigenlijk geen games van mij HDD afgooien, en wil er ook geen extra HDD aanhangen.

    Heel misschien dat ik Assassin's Creed Odyssey eraf gooi, want die heb ik helaas al een poosje niet meer aangeraakt.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is gewoon erg veel geweest. Blij dat het achter de rug is, maar ik ga zeker een keer HOS beginnen binnenkort. Die is al geïnstalleerd inmiddels.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina