Ik vermoed dat merendeel tot 1 juni gesloten blijft en merendeel ook thuis zal blijven werken.
Schoolplein vol met kinderen + ouders = broeinest. Denk dat veel ouders hun kinderen ook niet naar school laten gaan zolang de situatie speelt. Als je een controle wilt hebben over dit virus moeten mensen voorlopig bij elkaar uit de buurt blijven; anders begin je weer van voor af aan. Bij veel supermarkten een deurbeleid ... maar er zijn zoveel fucking idioten die nergens rekening mee houden.
Hopelijk neemt het in de zomer af (verdwijnt het zoals de griep of SARS) en kunnen mensen buiten nog wel genieten van het lekker weer. Moet er niet aan denken om elke dag in de tuin te hangen en zeker niet als't 40 graden word.
Ik duim dat de meeste dit uit kunnen zitten tot ergens in 2021. Dat er een vaccine beschikbaar is ...
Overigens is die hele massa immuniteit ook 'n grap. Je hebt nu geen grip op dit besmettelijk virus en, als je voor massa-immuniteit zou gaan, dan gaat niet gebeuren ook. Alle jongeren aan het werk, lekker stappen, alles open = duizenden ziek. Nope.
Ik eindig hierbij mijn #yellow betoog.
Klik om te vergroten...