Ok wil je een eerlijk antwoord?
Ik kan uberhaubt niet tegen wat je zegt. Want heel veel mensen zeggen dergelijke dingen.
''iK kaN EcHt nIeT de MotIvAtie VinDen''
''NooIt IeTs vOoR mIj GeWeEsT''
Top man. Je hebt geen motivatie. Wat doe je dan hier? Wil je dat wij je motivatie moeten gaan geven ofzo? Hoe dan? Denk je dat ik soms de motivatie heb om te gewichtheffen? Te fietsen? Hard te lopen? Het liefst lig ik ook de hele dag rukkend in m'n nest. Maar weet je, daar raak je op de lange termijn enorm depri van. Vind maar de motivatie jongen. Niet zo janken. Je bent toch gezond? Je kan toch lopen en bewegen? Ga gewoon lekker naar buiten, doe een muziekje op, bouw ergens naar toe. Ga lekker gewichtheffen. Je zal merken dat na een aantal keer doen het went, je lichaam er op aan zal passen, en er uiteindelijk naar zal vragen. Het wordt onderdeel van je ritme. Je gaat het leuk vinden. Dus jank niet zo.
''Allround fitblijven''. Allround fitblijven. Wat bedoel je daarmee pik? Ben je nu fit? Wil je zo blijven? Wat doe je nu dat je zo fit bent? Niks? Dan kun je toch blijven niks doen? Werk ergens naar toe, vogel iets uit waar je je lekker en ook fit bij voelt, dus ja, probeer lekker een roeiapparaat als je daar blij van wordt. Ik word persoonlijk meer blij qua cardio om buiten te gaan hardlopen dan wss op je ruk zolderkamer met het zweet op je voorhoofd in een slechte ventilatie aan een roeiapparaat te trekken maar joh, do what suits you best.
Niet zo janken en gewoon doen. Wij kunnen geen doelen voor je opstellen, dat moet je zelf doen. Dan kunnen we je alleen handvaten bieden om daarmee naar toe te werken. ''Allround fitblijven'' is ook echt zo'n term die door de gemiddelde kantoorleek in de lucht wordt gegooid. Dan kan je net zo goed lekker rukken, hence m'n pic.
Het is permanent mooi weer. Trek er gewoon lekker op uit man.
Laatst bewerkt: 22 apr 2020
Daz en Fiasco vinden dit leuk.