Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Ok wil je een eerlijk antwoord?

Ik kan uberhaubt niet tegen wat je zegt. Want heel veel mensen zeggen dergelijke dingen.

''iK kaN EcHt nIeT de MotIvAtie VinDen''
    ''NooIt IeTs vOoR mIj GeWeEsT''

Top man. Je hebt geen motivatie. Wat doe je dan hier? Wil je dat wij je motivatie moeten gaan geven ofzo? Hoe dan? Denk je dat ik soms de motivatie heb om te gewichtheffen? Te fietsen? Hard te lopen? Het liefst lig ik ook de hele dag rukkend in m'n nest. Maar weet je, daar raak je op de lange termijn enorm depri van. Vind maar de motivatie jongen. Niet zo janken. Je bent toch gezond? Je kan toch lopen en bewegen? Ga gewoon lekker naar buiten, doe een muziekje op, bouw ergens naar toe. Ga lekker gewichtheffen. Je zal merken dat na een aantal keer doen het went, je lichaam er op aan zal passen, en er uiteindelijk naar zal vragen. Het wordt onderdeel van je ritme. Je gaat het leuk vinden. Dus jank niet zo.

''Allround fitblijven''. Allround fitblijven. Wat bedoel je daarmee pik? Ben je nu fit? Wil je zo blijven? Wat doe je nu dat je zo fit bent? Niks? Dan kun je toch blijven niks doen? Werk ergens naar toe, vogel iets uit waar je je lekker en ook fit bij voelt, dus ja, probeer lekker een roeiapparaat als je daar blij van wordt. Ik word persoonlijk meer blij qua cardio om buiten te gaan hardlopen dan wss op je ruk zolderkamer met het zweet op je voorhoofd in een slechte ventilatie aan een roeiapparaat te trekken maar joh, do what suits you best.

Niet zo janken en gewoon doen. Wij kunnen geen doelen voor je opstellen, dat moet je zelf doen. Dan kunnen we je alleen handvaten bieden om daarmee naar toe te werken. ''Allround fitblijven'' is ook echt zo'n term die door de gemiddelde kantoorleek in de lucht wordt gegooid. Dan kan je net zo goed lekker rukken, hence m'n pic.

Het is permanent mooi weer. Trek er gewoon lekker op uit man.

Laatst bewerkt: 22 apr 2020
    Daz en Fiasco vinden dit leuk.
  2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ja dat en roeien is zeker een goeie allround die je redelijk fit houdt. Dan moet je dit wel 3 keer per week minimaal een half uur doen.

Afwisseling is beter vol te houden vind ik. Op marktplaats vind je niet voor niks honderden fitness apparaten die worden aangeboden.

Ik tennis en voetbal ook en dat is door het teamgevoel heel makkelijk vol te houden. Alles wat je alleen moet doen vergt discipline. En dat is lastig. Zonder discipline ga je niks vol houden.

Garrett vindt dit leuk.
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wish dat je zo was met je chimeids.

Jimmy J., Tyrant, Daz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.974
    Je hebt een beetje gelijk maar schiet ook te ver door. Je denkt dat ik niet wil sporten, ik zoek geen shortcut.
    Klinkt missch een beetje als: als ik elke dag 100 pushups doe word ik dan breed?

Iets meer toelichting dan: Van hardlopen krijg ik enorm veel last van achillespezen, enkels en knieën (ondergrond). Ik was fit, voetbalde 2/3x per week en tenniste 2x per week. Dan ben je 'allround' fit, geen gympomper. Die sporten kunnen dus precies niet meer. Heel mijn leven alleen maar gesport met het 'spel/team-element', ipv bv alleen gewichtheffen. Dat wil ik nu niet ineens gaan doen. Hooikoorts is ook max en het is heel handig om te sporten binnen terwijl die kleine slaapt omdat ik nu meer werk. Dan kun je niet buiten gaan hardlopen.

Reckuuza vindt dit leuk.
  6. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319

Daz, Reckuuza en Garrett vinden dit leuk.
  7. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.974
    lul

fredfenster en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Ja maar maat, alles moet je nu in je remi doen. Dusseh..tsja. Zit dan niks anders op dan wielrennen, hardlopen, of roeien of een ander cardio apparaat.

9. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.974
    Eens, maar dit heeft dus een paar voordelen. Minder blessuregevoelig dan hardlopen harde ondergrond, kan het binnen doen tijdens slapies en m'n tv aanzetten of boeken/podcasts luisteren (vind ik buiten niets sinds ik keer half ben aangereden).

Maar als jullie als gym-veteranen zeggen: nee man zo'n roeiapparaat is echt het stomste ding wat ik ooit heb gezien, dan heb ik daar wat aan. Maar in plaats daarvan ga jij tegen me roepen dat ik dik en lelijk ben. Ik ga naar bed.

Jimmy J. en Reckuuza vinden dit leuk.
  10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    En echt, een doelstelling om iets te halen in drie maanden helpt ook. Maakt het net wat leuker. Bijvoorbeeld als je wilt roeien, ga dan voor een toptijd en een aantal kilometers over drie maanden. Iets wat je nu bij lage na niet haalt.

Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
  12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Goal was om half mei 10k onder een uur te kunnen hardlopen. Hielp wel, maar goal nu al bereikt wiii. Maar een schema is goeie houvast om sowieso 3-4 keer in beweging te komen per week.

Taab vindt dit leuk.
  13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Merk dat ik gewoon geen concentratie heb om fatsoenlijk thuis te trainen. Ben ook gewoon lui in huis dag in dag uit. Juist de gym is voor mij een plek waar ik geen andere prikkels heb en volledig in kan gaan op de gym en sport. Beetje on te regular chest/buik/biceps/triceps thuis bijhouden is maximum wat ik nu doe. Hoop echt dat we vanaf juni of iets somehow gewoon weer de gym in kunnen gaan, zucht.

Ren nu wel 4/5x in de week 5KM sinds begin maart, doe dat eigenlijk altijd alleen in de zomer maanden en niet consistent. Nu dus uiteraard wel, constant challenges aangaan met vrienden en tijden verbeteren. Gister voor mijn doen mijn snelste run (4.32/KM) sinds begin maart gepakt en blijf daar constant in de buurt van zitten, dus nu opschroeven naar 10KM runs wat easy te doen is maar ik het gewoon langzaam weer wou oppakken en eerst steady wou zijn op de 5KM.

Taab en Reckuuza vinden dit leuk.
  14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Same, die gym moet echt weer zsm open. Oefeningen qua schouders met dummbells lukt wel, maar ik wil gewoon vol m'n chest weer kunnen getten met zwaarder gewichten, deadlift voor m'n back, e.d. Haal ik zoveel meer voldoening uit. Dit is echt fucking ruk.

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ga gewoon onder je bank liggen en probeer je bank op te tillen. Als die te licht is, ga je onder een auto liggen. Als je maar stabiel ligt. Als het niet lukt, maar je doet de moeite, dan doet dat ook heel veel. Gewoon blijven duwen tot de burn niet meer te houden is. Zelfde geldt voor deadlift. Pak iets fucking zwaar en til dat gewoon op. NO EXCUSES!

Reckuuza en Fiasco vinden dit leuk.
  16. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Wel ff oppassen met overbelasting. Dagje rust tussen de runs in is over het algemeen aan te raden.

Fiasco vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Haha ja, maar nee.

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ook wel zin om te hardlopen maar sloop altijd mijn enkel...

19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Kom er net achter dat ik zo'n 500 calorieën per dag te weinig eet. What the fuck man. Eet me helemaal ziek.

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Te weinig eet voor wat?

Deel Deze Pagina