[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Het is hier ook wel zwaar als witte man hoor. Binnenkort maar protesteren.

Cyndris, Rampage en Reckuuza vinden dit leuk.
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Orde van de dag is wat overdreven, maar ik heb wel diverse interessante verhalen gehoord over de situatie daar. Dit is dezelfde Uni waar enkele maanden geleden het netwerk werd gehackt. Ik ga er verder niet over uitweiden. In deze situatie hoor ik het van iemand anders, dus ik kan het niet hard maken. Maar ik vertrouw die bron wel.

Laatst bewerkt: 5 jun 2020
  3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    James Mattis Denounces President Trump, Describes Him as a Threat to the Constitution

“Donald Trump is the first president in my lifetime who does not try to unite the American people—does not even pretend to try. Instead, he tries to divide us,”

https://www.theatlantic.com/politic...nounces-trump-protests-militarization/612640/

James Mattis word omschreven als één van de trouwste mensen die je in je team kunt hebben.

4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    WHAT THE FUCK IS DEZE, inderdaad. Echt ongelofelijk.

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vandaag gaat het ook veel over het incident in Buffalo:

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mee eens dat het wat jonger mag maar Crazy Eyes Cortez is ook niet de oplossing :+

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    En wat is die "situatie" dan? Ik zie de link met de cyberattack trouwens niet.
    Klinkt meer alsof het over een leuk verhaaltje gaat verteld onder vrienden onder het genot van een biertje maar zo kun je over elk bedrijf met duizenden medewerkers wel een boom optuigen.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Laatst bewerkt: 5 jun 2020
    Taab vindt dit leuk.
  9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Er is geen link met de cyberattack, waar heb ik dat dan gezegd? Er heeft ook een cyberattack plaatsgevonden, het gaat toevallig om dezelfde locatie. Maar je hebt helemaal gelijk. Het is maar borrelpraat, niks meer.

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
  11. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
  13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Mensen gaan nu volgens mij allemaal provoceren , aanwijzingen van politie niet opvolgen bewust en schelden.

Als ze worden opgepakt lekker filmen en alleen de stukjes tonen dat ze gearresteerd worden en dan zijn ze ineens martelaar.

Het lijkt me echt sterk dat die vrouw van 23 de waarheid vertelt.

Als agent weet je echt wel in deze tijd dat je als je echt zo gedraagt je een heel groot probleem hebt. Niet alleen binnen je functie maar doodsbedreigingen naar jou en je gezin via social media kun je ook verwachten.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je kunt zeggen wat je wilt over de ouders en hoe ze zich rond de vermissing van hun dochter opgesteld hebben, maar volhardend zijn ze wel. Ik kan wel respect opbrengen hoeveel tijd, moeite en middelen ze al in de zaak van hun dochter hebben gestoken. Ze hebben er alles aan gedaan om die grote fout van het weggaan bij hun kinderen te corrigeren. Ik zou echt never nooit bij mijn kinderen weggaan als ik op vakantie was, dan maar geen avondje uit eten. Dat is ook de reden dat ik zei dat ze er alles aan doen om hun fout te corrigeren, waarvoor mijn respect. :)

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    ja vast

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    "Ook sloeg ze de helm kapot van een agent, terwijl hij die helm op had."

17. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    "Mensen gaan nu volgens mij allemaal provoceren , aanwijzingen van politie niet opvolgen bewust en schelden.

Als ze worden opgepakt lekker filmen en alleen de stukjes tonen dat ze gearresteerd worden en dan zijn ze ineens martelaar."

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Moet je eens opletten als je beeld online ziet van iemand die hardhandig wordt gearresteerd. Het filmpje begint altijd met hardhandig arresteren.

Ze laten niet zien wat er voorafgaan is gebeurd.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dit neemt niet weg dat de politie hier nogal extreem reageert met 3 man bovenop een vrouwtje van 1.70m. Ze ligt op de grond met haar armen op de rug (al geboeid?). Hoezo heb je dan nog 3 man nodig om op zo'n persoon te zitten?

20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Er zullen vast mensen zijn die dat doen, maar het is wel typisch weer dat de eerste reactie altijd in die richting is. I get it.

Deel Deze Pagina