Waarmee je dus suggereert, omdat je zonnodig “witte dominantie” moet zeggen, dat het omgekeerd niet het geval zou zijn.
Nee, dat zei je nergens. Je had het over anti racisten en niet over actieve leden van een anti-racisme beweging.
Het zou fijn zijn als je stopt met nonsens te verkondigen als feiten. Dat is gewoon eng. Er zijn zat stellingen te vinden dat zwart geen kleur is. Je probeert je racistische manier van praten en denken te verbloemen met rookgordijnen. Dat jij je niets aantrekt van het feit dat veel blanken zijn die het niet fijn vinden om als “wit” te worden aangeduid zegt genoeg. Ik ben niet de enige die dat niet fijn vind en dat weet je donders goed.
Nee dus, dat zei je niet. Beter zeggen wat je bedoelt zodat je je niet steeds kan verschuilen achter nonsens.
Natuurlijk, stop me maar in een hokje kerel omdat ik moet zorgen dat mensen hun boetes betalen. En dat noemt zich strijder tegen racisme. Jij bent het prototype van iemand met een dubbele agenda. Je hebt geen idee wat mijn werk inhoudt. Onwetendheid is een van de valkuilen voor racisme. Maar dat moet jij weten als racisme strijder.
Laatst bewerkt: 15 jun 2020