1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Kwam meer door de beloftes van Molineux, maar ook omdat het er leuk en origineel uitzag.
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Deze was er ook nog: Fable The Journey, speelbaar met Kinect. Lekker met je handen wapperen.

     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Kotaku then confirmed only five songs that featured in the first two Tony Hawk's Pro Skater games won't be included in the remasters:
    • Cyco Vision by Suicidal Tendencies
    • Committed by Unsane
    • Bring the Noise by Anthrax & Public Enemy
    • B-Boy Document '99 by The High & Mighty
    • Out With The Old by Alley Life
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Het is een moderne charlatan, praktisch een oplichter. Hij draagt een net pak en doet een mooi praatje, maar levert zelden wat hij belooft. En wat hij levert staat steevast ver van zijn opvoering af. Todd "It just works" Howard is ongetwijfeld bij hem in de leer geweest.

    Credits due. Ik vind hem een goede illusionist, met zijn gevoel voor flair. "Kijk, nu denk je dat je wat hebt... en nu heb je niets!" :+
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi verwoord.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Las op de Playstation Blog dat er naast de oude nummers ook een hele rits nieuwe nummers tussen zit. Hoop wel dat er een optie is dat je keuze kunt maken welke soundtrack ze ingame afspelen
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Je doet de beste man tekort. Dungeon keeper, black white en fable. Baanbrekend met gebreken.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ja, je hebt een punt. Mee eens bij de titel Dungeon Keeper. En eigenlijk ook Magic Carpet als we het toch over Bullfrog games hebben. Maar ik vind Black & White extreem overhyped en eigenlijk nog niet eens zo'n goede game (al is dat een kwestie van smaak natuurlijk). Fable was een plezante console titel, maar had lang niet alle beloofde features.

    Edit: ik merk dat ik mijn uitspraak moet nuanceren, want deze man heeft ons ook Populous gegeven. Ik vind zijn oudere titels zeker indrukwekkend. Sterker nog: hij heeft ons diverse keren baanbrekende games geleverd, maar dat is vooral in het Bullfrog/EA (PC, amiga, atari etc) tijdperk. Ongeveer eind jaren 80 t/m het jaar 2000 denk ik. Vanaf Black & White vond ik hem steeds meer een leverancier van interessante concepten, maar zijn games werden in executie steeds minder. Fable had nog zeker iets (speelde ook lekker weg), maar had voor mij ook al niet meer dat geniale dat bijvoorbeeld Dungeon Keeper wel had. En zijn speeches werden steeds pompeuzer. Maar fair enough: Theme Park was toch ook van hem? Stroke of genius, maar wederom een oudere titel (1994). Geldt ook voor Syndicate. Dus hebben we het over die "jonge" Molyneux, die wil ik zeker terug ja.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2020
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In mijn ogen geef jij hem teveel krediet.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    2K Inks Deal To Feature NFL Player Names, Numbers, And Likenesses

    A few months ago, we learned the exciting news that 2K had renewed its partnership with the NFL through a multi-year deal. This was a nice surprise, as 2K's last officially licensed NFL football video game – ESPN NFL 2K5 – came out in 2004. At the time, the press release revealed multiple games were already in development and scheduled to release in 2021, but these titles would be a bit different than what we had seen in the past, as they would be “non-simulation football game experiences.” Today, 2K confirmed actual NFL stars would be in its games by announcing a partnership with OneTeam Partners and the NFL Players Association.

    The deal allows 2K to feature names, numbers, images, and likenesses for over 2,000 current NFL players. Financial terms were not disclosed at this time.

    “We’re thrilled to be working with the NFLPA and OneTeam to bring the biggest and best stars in football to the games we’re working on,” said David Ismailer, president of 2K. “We want to give fans experiences that are authentic, memorable and fun, and having a roster of real-life sports heroes through the Players Association and OneTeam is a huge part of delivering on that promise.”

    2K said specific game titles, developers, and release dates will be revealed at a later date. Even so, this is an important deal for the company to get. Due to the games being “non-simulation football game experiences,” they may not be going toe to toe with Madden, but it may potentially open the door for something like an NFL Blitz-style game. Being able to have the actual players on the field with you only adds to the excitement and possibilities.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Nog even kort over Peter Molyneux, misschien moet ik de vraag zo stellen (gericht aan iedereen):

    Wat zijn de meest opvallende titels die Molyneux heeft geleverd in de laatste tien jaar, dus 2010 - 2020? En dan bedoel opvallend in positieve zin.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij heeft een paar games gemaakt in die periode die gewoon zwaar ondermaats waren, Fable 3 was op zich geinig maar geenszins een opvallende game in positieve zin.

    Overigens heb ik me wel goed vermaakt met het eerste deel van Fable en Black&White mits je niet teveel luisterde naar het gezever van die man :+
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Molyneux is vooral een man die met grootste uitspraken komt en ze uiteindelijk niet waar kan maken. Dit deed hij met Fable, de deed hij met Project Milo en met Curiousity: What's Inside The Cube. Als je het hebt over de laatste tien jaar dan heeft hij vooral aan experimentele projecten gewerkt die uiteindelijk weinig positief werden ontvangen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    tering wat dik
     
    Pyoonexk vindt dit leuk.
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb je (en andere hier) zeker gelijk in met de beloften niet nakomen. Echter was de humor, muziek, sfeer etc in Fable zo enorm goed gedaan vond ik persoonlijk dat het door dat toch echt voor mij nog steeds een memorabele momenten uit het tijdperk dat Xbox wel tof was en waar ik ook Xbox voor kocht. Nu echter was er voor de aankondiging van een nieuwe Fable voor mij echt geen enkele reden meer om een next gen Xbox nog te kopen. En zou ik net als vele hier ook de switch maken naar PlayStation, ongeacht ik nu maar heel weinig game/tijd heb. Gebruik de Xbox One die ik nu heb meer als media player dan als game console.
     
    Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik volgde in die tijd ook helemaal geen game nieuws. Dus ik vond de eerste Fable echt gewoon tof. De tweede heb ik volgens mij niet eens uitgespeeld en de derde kan ik mij niet een herinneren.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Tweede is toch met die tweeling van je? Ik heb eigenlijk geen idee meer 8)

    Bij het derde deel werd je zo genaaid met het geld verzamelen, je had op een gegeven moment 150 dagen en toen was de deadline in een keer 8)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    2e is inderdaad met de tweeling.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Derde stelde geen fuck voor, 2 nog wel ok maar beide geen dope eindbaas zoals 1. Verder was de UI in 3 echt om te janken.
     
    Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina