1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik heb dus kleding van het merk Purewhite.

    Nu ben ik zeker ook fucked?
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Standbeelden wel. En daar geldt hetzelfde.
    Hier eennvoorbeeld uit Amerika waar deze gekte vandaan komt:

     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Jij zei daar dit over:

    Heb je bewijs dat bij de demonstraties tegen standbeelden alleen de organisatoren weten tegen wie gedemonstreerd wordt? Wat is een beroepsdemonstrant? Denk je soms dat ze betaald krijgen? Waarom is je protest minder valide als je minder details kent over iemand, als die details niet relevant zijn?

    Geen idee wat je met dat filmpje probeert te zeggen. Moet ik op basis daarvan iets vinden van de mensen die demonstreren?
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ze worden niet betaald maar demonstreren vaak om het demonstreren. Het is een hobby om overal tegen te zijn en anarchie te promoten.

    Het filmpje is een duidelijk voorbeeld van demonstreren tegen een beeld van een historisch figuur maar helemaal niet weten wie die persoon was. Heb je het filmpje gezien? Ze zijn tegen St Louis want hij zou slecht zijn geweest maar weten de geschiedenis helemaal niet en hebben het helemaal mis.
    Het is namelijk wel belangrijk te weten wie iemand was als je een standbeeld wil slopen.

    Als je ergens tegen bent moet je ook open de discussie durven aan gaan en weten waarover je praat.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Waarop baseer je dit? Is er geënquêteerd of wat? En hoe kom je erbij dat ze anarchie promoten?

    Wat hebben ze helemaal mis?
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het zijn altijd dezelfde gezichten bij verschillende demonstraties met verschillende onderwerpen.

    Wat ze mis hebben is dat ze St Louis verantwoordelijk houden voor het overnemen van Tunesië waar de zwarte mensen wonen.

    De realiteit is echter dat de Arabieren alle zwarte mensen hebben gedood en Tunesië ingepikt. St. Louis is juist een weldoener en niet verantwoordelijk voor de gewelddadigheden die ze claimen. Die hebben de Arabieren gedaan.
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Waar haal je dit vandaan? En hoe weet je dat die mensen niks of weinig over de onderwerpen van het protest weten?

    Waar hoor jij dit? En je hebt het over "ze" alsof alle aanwezigen dit vinden. Ik denk dat ik slechte oren heb, want ik heb nergens gehoord dat iemand zegt Louis IX verantwoordelijk is voor de moord op zwarte mensen in Tunesië, laat staan dat ze dat allemaal doen.

    Je hebt de uitspraak van de christen kennelijk gecontroleerd. Wat is het bewijs dat Arabieren in de 7e eeuw alle zwarte mensen in Tunesië hebben vermoord?
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom willen ze het beeld neerhalen? Omdat ze St Louis slecht vinden.

    En niet zo bijdehand doen dat niet alle mensen geïnterviewd zijn. Ze schreeuwen allemaal door elkaar en niemand neemt aan wat de priester zegt.

    En bron ovwr Tunesië dat is gewoon geschiedenis

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tunesië
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Je beantwoordt mijn vragen helemaal niet, je bent blijkbaar weer eens allemaal shit aan het verzinnen. Heb medelijden met je dat je drempelwaarde voor wat jij als waarheid accepteert zo laag is, zolang het maar in je straatje past. Je loopt hier constant opvattingen te verkondigen waar je helemaal geen onderbouwing voor hebt. Verwacht je echt zo weinig van jezelf? En als ik dan wat meer van je verwacht ben ik bijdehand lol :')
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zal jouzelf een vraag stellen in jouw eigen logica.

    Wie beweert dat dat het koloniale verleden de hedendaagse problemen veroorzaakt? Waar is het harde bewijs, bronnen. Waar is het bewijs dat deze mensen uberhaupt van slaven afstammen en niet van andere donkere mensen zonder slavernij verleden? Zijn de stambomen van alle demonstranten gecheckt of roepen ze maar wat?

    Een minderheid in Nederland ontkent zelfs dat de slaven slecht zijn behandeld. Waarom geldt het recht van deze minderheid niet?
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2020
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Waarom vraag je dat aan mij? Seems kind of random.

    Welk recht?
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hier een stukje met wat achtergrond over gebrek aan diversiteit bij de school en in club scene.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik herken het wel. In theehuizen en Shisha lounges is het ook niet altijd divers.
    Met name de LBGT scene voelt hier zich niet altijd welkom.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Haha wat een enorm kut stuk.
    Maarja wat verwacht je van die extreme site. Daar staat een hoop zooi op hee. Gadverdamme.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Snap het punt van dat stuk niet helemaal. Het enige dat ik weer herken is dat het deurbeleid problematisch is. Verder snap ik niet wat ze nou willen zeggen hier.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Deurbeleid is niet problematisch. Ze willen met de club een veilige plek bieden voor homo's. Beleid is alleen dat grote groepen mannen niet welkom zijn. Stelletjes en kleine gezelschappen wel. 2 of 3 donkere mannen samen zijn hartstikke welkom.

    Dat bepaalde niet witte mensen alleen in grote groepen komen en geweigerd worden is geen discriminatie. Bovendien moet je weten wie er draait om het beetje besloten te houden wordt geschreven en het liefst kleed je je extravagant met leer enzo.

    Niet witte mensen mogen zich ook in het leer hijsen dus nogmaals geen discriminatie. De line up van DJs is ook niet bewust wit. Bepaalde muziek spreekt witte mensen vanuit de cultuur meer aan. Techno en bepaalde dance kent veel minder DJ's met een Arabische achtergrond of van kleur. Daarnaast kan ik me voorstellen dat veel Arabische DJs vanwege het geloof niet in een gayclub willen draaien en zich dus niet aanmelden. Bovengenoemde is een optelsom van minder interesse onder niet witte mensen en je niet willen houden aan het deurbeleid van niet witte mensen. Ze worden niet afgewezen vanwege hun akomst of huidskleur. Ze willen gewoon homo's die juist met veel discriminatie te maken hebben beschermen en een veilige plek bieden. In die stad kan iedereen naar elke plek toe. Meer dan genoeg horeca. Waarom zo een probleem ervan maken dat er een gay club is die zich richt op een niche?
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Wat vond je er zo kut aan? Ik vond sommige observaties wel interessante achtergrond bij de ophef die er was, over geen onderdeel van de buurt worden ondanks subsidies en de paradox van inclusief deurbeleid.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Alleen het was wel onderdeel van de buurt, enkel niet specifiek gericht op de Marokkaanse en Turkse jongeren.
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dat klinkt een beetje eufemistisch als het er meer op lijkt dat zij geen onderdeel uitmaakten van het diversiteitsplaatje.

    Ik ben alleen een paar keer in die club geweest toen ie pas open was, toen leek het niet echt een buurthuis, maar kwamen er mensen van heel Amsterdam en omstreken. Is dat dan zo veranderd in de jaren erna?
     

Deel Deze Pagina