https://www.geenstijl.nl/5154760/su...lieve-heer-op-solder-wegens-fout-taalgebruik/
Ben bang dat Taab en Fred er een klein stijfje van krijgen, maar ik vind dit bericht om te janken
Amsterdam is echt van het padje. Ben in beginsel geen voorstander van subsidiëring, laat dat voor staan, ben helemaal voorop strenge voorwaarden en controle hierop, maar dit vind ik zelf echt van de pot gerukt, en tegelijk ook typisch Amsterdam.
Mijn persoonlijke ervaring met subsidie verstrekkers is overigens dat zij er alles aan doen om WEL subsidie te mogen verstrekken, ook wanneer accountants obv hun onderzoek, zeer zware kanttekeningen bij subsidieverantwoordingen zetten (op veel zwaardere gronden dan de manier waarop je verwoordt hoe hard je (zogenaamd) probeert donkergekleurden aan te nemen). Bizar, maar tegelijkertijd ook zo echt Amsterdam, waar alles lijkt te mogen en kunnen met gesubsidieerd geld, mits het vinkje 'divers' kan worden aangevinkt. Om te janken.
Maargoed, deugt wel lekker natuurlijk, en plaats je kanttekeningen dan ben je uiteraard racist. Iedereen schrijft voortaan braaf in z'n verslagje dat ze supersuper hun best doen om donkeren aan te nemen (bij voorkeur uiteraard niet een basaal geslacht als man of vrouw maar iets anders, met seksuele voorkeur van niet het tegenovergestelde geslachtsdeel) voor het stempeltje van de fakking diversiteitscommissie. Echt een kutgeneratie, de onze, op dit vlak.
Moest 't even van me afschrijven. Bijna weekend
Fvd lijkt de enige te zijn daar die nog normaal kan denken op dit vlak.
Klik om te vergroten...