kon er 1 kopen voor 150 maar me fiets ketting brak op weg daar naar toe. en Yellow13 bedankt voor het aanbod maar ik woon te ver weg. tegen de belgische grens aan hehe.
heb game pc gehad maar op red alert na (uit 1996 jaja ben oud) vind gamen erop niet fijn. heb 1.5 jaar geleden xbox one s gekocht en vind xbox geweldig ding maar me vrienden hadden allemaal ps4 dus verkocht en ps4 gekocht maar vind dat een kut ding vooral het geluid is te zacht voor mij, geen ondertiteling bij films etc en xbox is makkelijker in gebruik dan ps4
me game pc recent verkocht en wil terug naar xbox one bij voorkeur de x.
heb idd maar 1080 tv maar xbox one x is maar paar tientjes duurder tweedehands over het algemeen genomen en heeft betere specs dan xbox one s. wel prettig als zon console nog paar mee
kan. van de zomer wou ik 4k tv halen.
ben niet echt een online gamer, speel meestal liefste campaign tegen de computer, online is vaak te moeilijk en te snel. alleen ghost recon vond ik erg relax.
intertoys is mailen zal wel niet helpen want overal uitverkocht hehe
De nieuwe xbox is flink gehyped hoe meer hoe beter hehe zodat iedereen zen oude xbox one s /x verkopen en komt vanzelf wel weer eentje voorbij hier in de buurt.
ga nou vanmiddag red alerten die vind ik al 24 jaar leuk hehe.
fijne dag iedereen tis lekker weer.
Laatst bewerkt: 18 nov 2020