1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox one x nog kopen of niet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door eeltje, 16 nov 2020.

  1. eeltje

    eeltje New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb maar klein pensioentje en zie dat xbox one x vaak weggaan voor ongeveer 150 euro dat lijkt me geen geld
    voor wat er in zit.

    ik heb maar een full hd tv en pas volgende zomer geld voor 4k tv. Dus lijkt het me verstandig om nou een xbox one X te kopen.

    Meestal is tegen de computer goed zat maar wil ghost recon breakpoint online spelen enigste shooter waar ik niet gelijk wordt afgeknald hehe.

    als ik er 1 koop waar moet ik dan op letten. ter plekke terugzetten naar fabrieksinstellingen ?

    groet
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2020
  2. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
  3. eeltje

    eeltje New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    8
    wauw das goedkoop helaas niet op voorraad hier in de buurt hehe
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als je geen 4k tv hebt, is de gewone Xbox One of een PS4 dan geen optie?

    Het verschil tussen de One en One X is met name mogelijkheid in 4k te spelen.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mwah, de One is wel heel oud, je merkt echt wel performance problemen, ook al game je in 1080p, dus die zou ik niet meer nemen.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik weet niet waar U woont. Ik zeg U omdat U zegt een pensioentje te hebben, maar ik heb nog wel een Xbox One X te koop. Wel afhalen, want verzendkosten zijn duur. Ik ben bereid het ding van de hand te doen voor een bedrag rond de 150 euro en dan krijg je er een nagenoeg nieuwe controller bij en de originele doos en verpakking. :)
     
  7. eeltje

    eeltje New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    8
    kon er 1 kopen voor 150 maar me fiets ketting brak op weg daar naar toe. en Yellow13 bedankt voor het aanbod maar ik woon te ver weg. tegen de belgische grens aan hehe.

    heb game pc gehad maar op red alert na (uit 1996 jaja ben oud) vind gamen erop niet fijn. heb 1.5 jaar geleden xbox one s gekocht en vind xbox geweldig ding maar me vrienden hadden allemaal ps4 dus verkocht en ps4 gekocht maar vind dat een kut ding vooral het geluid is te zacht voor mij, geen ondertiteling bij films etc en xbox is makkelijker in gebruik dan ps4
    me game pc recent verkocht en wil terug naar xbox one bij voorkeur de x.

    heb idd maar 1080 tv maar xbox one x is maar paar tientjes duurder tweedehands over het algemeen genomen en heeft betere specs dan xbox one s. wel prettig als zon console nog paar mee
    kan. van de zomer wou ik 4k tv halen.


    ben niet echt een online gamer, speel meestal liefste campaign tegen de computer, online is vaak te moeilijk en te snel. alleen ghost recon vond ik erg relax.

    intertoys is mailen zal wel niet helpen want overal uitverkocht hehe

    De nieuwe xbox is flink gehyped hoe meer hoe beter hehe zodat iedereen zen oude xbox one s /x verkopen en komt vanzelf wel weer eentje voorbij hier in de buurt.
    ga nou vanmiddag red alerten die vind ik al 24 jaar leuk hehe.

    fijne dag iedereen tis lekker weer.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2020
    Reckuuza, Yellow 13, Daz en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Fijne dag eeltje!
     
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583

Deel Deze Pagina