1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    SXP komt echt wel weer. Vorige week nog wat toegevoegd aan m'n portefeuille. Eerste hype was gigantisch maar hij borrelt als een gek en staat TA technisch klaar om te knallen.
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Mijn favoriet blijft LTO. Heeft al echte klanten draaien en hoog volume, en nog relatief lage marketcap. Verder grootste deel in ETH zitten en nog wat in BTC.
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Heb zelf ook een tijd LTO gehad. Goede fundamentals. Nadeel vind ik dat het een Nederlands product is. Is marketing technisch in crypto land niet echt een plus. VS, Korea, China, Duitsland zijn toch meer landen waar snel naar gekeken wordt. Maar sowieso een goede long term hold hoor. Denk alleen niet dat hij andere projecten short term zal doen verbleken.
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja dat blijft het vervelende in crypto, nog steeds, dat hype en branding het wint van fundamentals.
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Niet altijd gelukkig. Beide is nog steeds het beste. Maar in sommige gevallen absoluut.

    Nu we nieuwe ATH van ETH hebben ben ik benieuwd hoe het verder gaat. Zou ETH doorstomen naar 3k?
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    /Mod Nee
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2021
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    @Tyrant Heb je Elon Musk al bedankt?
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waar kun je in Binance zien wat je oorspronkelijk betaald hebt eigenlijk?
    Van die BTC en ETH weet ik t nog wel en is het idd in waarde gestegen, maar heb geen idee wat ik eigenlijk voor die 2000 lompe Doge coins heb gedokt :') Volgens mij heb ik daar alsnog verlies op btw.
    Die ga ik toch binnenkort maar ff omruilen voor ETH hoor, dat is volgens mij echt een flutding haha.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    In je Order History onder de Spot Orders waarschijnlijk.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2021
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    @Modder-Eter hoe staat je SXP inmiddels? Volgens mij ca 40% gestegen sinds ik het laatste bericht stuurde. Staat goed klaar om verder te gaan!
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    SXP staat achter ETH netjes op nummer 2 in waarde. Nu had ik ook een aardig ratio, maar hij doet het weer lekker. :)
    Sowieso is het nu iedere keer een andere coin die weer lekker in waarde stijgt tov BTC. Eerst was het Nano, UTK stijgt gestaag en nu SXP.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zelfs ADA is een gestage stijger.:)
     
  13. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    VET is maar ff potje schraal.

    Mja da's ook beetje VET: pumpt totaal niet met de rest, doet een beetje z'n ding.
    Mja, nu is dat wel schraal, opportunity costs enzo
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Absoluut. Kan niet ontkennen dat ik er ook best zuur van ben. M'n handelsportefeuille gaat lekker maar m'n hodl (voornamelijk vet) blijft vrij stabiel. Ook wel weer de kracht van vet dat ze zelf los van btc kunnen knallen (en dalen). Zou mijns inziens nog steeds een top 10 project moeten zijn. Moet dus echt minimaal nog een X5 inzitten down the line. Maar wanneer... Wel weet ik zeker dat over 5 jaar oid vet er nog steeds is als project en groter is dan nu. Geduld is dus de enige oplossing... Of kort verhandelen met risico op hogere buyback.

    M'n Tixl, waar ik het een paar pagina's geleden over had, is inmiddels 700% gestegen! En staat nog steeds niet op een Dex. Is opeens m'n op een na grootste bag. Kan niet wachten tot die op een binance oid terecht komt.
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Toch wel knap hoe je ze steeds weet te vinden. Heb nog nooit van deze gehoord, en toen je hem vond zat ie waarschijnlijk nog buiten de top 500? Zijn zoveel projecten, en zelfs als je een veelbelovend project vindt is de kans relatief klein dat ie echt opklimt?
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik volg veel Twitter accounts die nieuwe of relatief onbekende projecten in de schijnwerper zetten en ook de telegram kanalen van die projecten. Dan kijk ik zelf nog of ik die projecten ook interessant vindt en het niet snelle, tijdelijke zooi is waar ik m'n vingers niet aan wil branden. Dat werkt vrij goed.

    Tixl heeft nog steeds en lage mcap. Hou hem zeker nog vast tot een X10 is bereikt. Scheelt ook dat ik geen daytrader ben en niet mee ga in pump en dumps. Als je je eigen pad een beetje trekt kom je er vaak beter vanaf.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    lol dank je wel Tesla :D
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ja jezus. Thx Elon
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    What happened
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Tesla heeft voor 1,5 biljoen aan Bitcoin gekocht en door dit nieuws schoot de koers omhoog
     

Deel Deze Pagina