1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Mijn complete portfolio is 25% gestegen tov gisteren.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wtf ook weekend niet gekeken, what happened.


    Haha die dogecoin through the roof.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja en Tesla accepteert ook BTC als betaalmiddel.



    :+
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    SFP is leuk sinds gister :)

    //edit, gaat maar door +2.000%+ in 24h sinds de launch gister.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2021
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik weet niet of je er minimaal 1000 hebt. Maar zo ja, dan hoop ik dat je ze staked inmiddels? 24% interest nog op staking.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Woah IOTA is weer levend en door de Dollar. Eerst ADA nu IOTA, al m'n old timers gaan opeens weer deze week.

    Alle SFP van dinsdag met dikke winst op (achteraf bijna) het hoogte punt verkocht.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Nice, gefeliciteerd!

    Inmiddels niet meer in IOTA maar IOTA was wel mijn eerste echte knaller na de oude coins die nauwelijks meer bestaan in 2016. Ik weet het nog goed, ik was in Patagonië de W-trekking aan het doen in Torres del Paine. Dus had 5 dagen geen bereik. Ik ging met iets van 500 euro aan IOTA de W-trekking in en kwam er toen met 10.000 euro uit. Ik was zo verbaasd en stuiterend joh, haha. Prachtig. Lekker wereldje, dat crypto :)
     
    Reckuuza en Tyrant vinden dit leuk.
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik HODL (pas sinds Q3 2017 hoor, dus vrij hoog ingestapt allemaal) naast BTC alleen: IOTA/ ADA/ VET/ ETH, de rest (USDT/BNB etc) is om te kunnen spelen zoals met SFP. En ik hou altijd 1 coin van elke alt die ik ooit gehad heb hahaha, je weet nooit.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dit soort verhalen doen me altijd zwaar overwegen om mn complete vermogen in crypto te stoppen
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Omdat niemand post over hoeveel geld ze zijn verloren in Crypto. Je hoort niemand vertellen hoe ze op de ATH zijn ingestapt en het nu de helft waard is.

    Ik heb bijvoorbeeld tijdens de ICO hype ~2 jaar terug zo'n 3k gestopt in een ICO, die een scam bleek te zijn. Fake website, fake people, fake alles.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    [​IMG]
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik heb ook genoeg voorbeeld van slechte investeringen, oplichting etc. Gelukking in totaal zeker geen verlies, maar heb wel op verlies gestaan in de gehele periode. Zeker na de grote dump in januari 2018. Dan is het zaak om niet te snel de handdoek in de ring te gooien maar door te zetten. Zoals Warren Buffet zei; buy when there is blood in the streets, even if its your own.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ok, ik heb dus 2 weken geleden 1700 euro in een paar coins gestopt, dat is nu 2200 euro waard....
    Die gekke Doge Coins heb ik 50/50 omgezet naar BTC.

    Maar verder snap ik geen ene kloot van traden/futures/spots/short/long etc etc. Ben vooral even geïnteresseerd of ik automatisch kan instellen dat coins bij een bepaalde waarde moeten wordne ingekocht of verkocht. Is er een goeie Binance tutorial ofzo?
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat dus. Ik hold al 3 jaar VET. Doet het nu wel heel traag, maar vind ik opzich niet heel erg. Heb de tijd.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    In de basis is wat jij wilt gewoon een limit instellen op Binance idd. Ze hebben veel content:
    https://academy.binance.com/en/articles/what-is-a-limit-order
    https://academy.binance.com/en/start-here

    Eens, merk ook dat nu ik er weer wat drukker mee ben (beetje daytraden etc) het gelijk weer veel tijd opslokt.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik moet inderdaad zeggen dat het bij mij in periodes gaat. Daytraden doe ik eigenlijk sowieso niet meer aan, omdat ik er al zo vaak de fout mee in gegaan ben. Bijvoorbeeld iedere keer een stap te laat zijn in de cycle van de trend traders. Nu heb ik eigenlijk sinds juli vorig jaar weinig gedaan aan crypto. Dat voelt eigenlijk ook wel erg lekker, moet ik zeggen. Je verdient wellicht wat minder dan als je actief bezig bent, maar ok merk dat als ik actiever ben het echt mijn hele dagen opslokt.

    Ik herinner me nog de goede oude tijd toen ik Litecoin kocht voor 2,50 per stuk omdat ik Bitcoin wel heel duur vond op 150 euro. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2021
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Gelukkig heb ik die destijds wel gekocht. 10 Bitcoin voor 90 euro per stuk gekocht en in september vorig jaar voor 8000 per stuk verkocht. Achteraf veel te vroeg, maar hierdoor kon ik wel m'n baan opzeggen en gaan doen wat ik leuk vind.

    Nu nog een klein beetje over met wat verschillende Alt Coins en ook nog wat BTC.
     
    Daz en Modder-Eter vinden dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb toen overigens ook slechts voor 25 euro gekocht en tijdens de eerste cryptoexplosie van begin 2014 verkocht. Ach, ik heb er een Wii U met games aan overgehouden waar ik plezier aan heb beleefd. :+
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Als je nog 200 jaar wacht is dat ding ook in waarde gestegen.
     

Deel Deze Pagina