1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Netjes. Ik ben helemaal in het begin wel gestart met minen maar het duurde me te lang en computer maakte teveel lawaai (terwijl ik toen al best ver was qua bitcoin, maarja toen was de waarde nog een pizza). Achja, als je alles van te voren wist.. ;)

    Maareh, met 80K stoppen met werken, tijdelijk neem ik aan? Ik heb wel eens uitgerekend wat ik nodig heb om eerder uit te stappen, maar dat is heel wat meer dan dat.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Haha ja dat is inderdaad tijdelijk. Werkte in de retail maar vond het verschrikkelijk en doe nu weer een opleiding. Als ik nu pas had verkocht had ik wel kunnen stoppen, want op het salaris van m'n vrouw hadden we prima kunnen leven.
     
    Gerjan vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Al die mainstream aandacht, nu item bij Op1, begint weer te voelen als eind 2017
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ja, als verschil dat adoptie nu daadwerkelijk verder is.

    Fijn dat vet ook begint aan te trekken. Een X5 binnen nu en twee jaar zou mij niks verbazen op Vet. Hoort zeker wel gelijk te zijn aan ADA, wat zelfs X10 is nog.

    Maar dit zijn weer feestweken in crypto land. Gevaarlijk.... Maar feest. :)
     
    Gerjan vindt dit leuk.
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik ben vooral benieuwd of de BTC ratios van vorig jaar augustus gehaald gaan worden.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ey ehh wnneer crasht de meuk weer
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Meestal duurt zo'n al seizoen wel een aantal weken tot een maandje, en hij is al even bezig. Maar ten opzichte van afgelopen augustus is er nu veel meer mainstream interesse, dus dat kan behoorlijke invloed hebben. Zoals FinalBob zegt zijn deze enorme gains in korte tijd over de gehele alt behoorlijk gevaarlijk. Dat kan zomaar omslaan in enorme sales en vervolgens crashes.

    Toch zijn we nog niet op het alt / BTC niveau van augustus (hoewel Nano en ETH er bijvoorbeeld al overheen zijn, maar die zijn sowieso enorm undervalued). Als de hele markt terug komt in die range ga ik toch eens kijken of ik wat in Tether kan stoppen.

    @FinalBob en anderen die bij de eerdere crashes wellicht wel op tijd hebben gehandeld: Hoe pakken jullie zo'n situatie aan? Uiteraard heb ik mijn coins voor de langere termijn, maar je kunt er donder op zeggen dat er vroeg of laat toch weer een crash gaat komen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb vorige keer te laat beseft dat het een crash was en laat uitgestapt. Heb nu wel altijd wat stop losses staan, maar die staan wel dusdanig laag dat ze niet zomaar gehit worden als we even 10% drop krijgen. Voordeel is dan dat ze niet zomaar afgaan, maar als ze afgaan heb je al wel best wat verloren.

    Sowieso heb ik nu al inleg + winst eruit gehaald, dus als het compleet crasht doet het iig minder pijn dan paar jaar terug.
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    VET gaat inderdaad lekker door. Chinees nieuwjaar hè..
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Vooral door niet te willen wachten tot het hoogste punt. Je kan het beste nu al met jezelf targets hebben om winst te schaven. Dat kan je voor je totale portefeuille doen of per coin. Dus bij 50% groei haal je 30% eruit, bij 100% groei haal je 50% eruit etc. Op die manier stel je altijd inkomsten zeker. De markt timen is niet te doen. Stop losses instellen op de laagste waarde die je sowieso terug wilt hebben.
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Nog een leuk crypto dingetje. Die gratis coinbase crypto's waar ik het eerder over had zijn lekker gegroeid doordat ik het in Hathor heb gestopt toen het 140 euro was. Inmiddels 500 euro waard. Toch lekker cadeautje van Coinbase. Leuk om dat een beetje heen en weer te gooien naar opkomende projecten om te kijken hoe snel het kan blijven verdubbelen.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Hoe krijg ik die free shit?
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Maak een account op coinbase.com (kan ook in de app). Daar heb je verschillende manieren om crypto te verdienen. Door een paar filmpjes te kijken en wat vragen te beantwoorden bijvoorbeeld. Door ref links kan het dan uiteindelijk wat meer worden. Momenteel is er niet heel veel te verdienen maar komt vaak zomaar iets nieuws bij. Dus af en toe weer kijken naar de verdien opties is handig.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik vertrouw coinbase niet meer. Verificatiecodes worden verstuurd vanuit 06 nummers. Die nummers hebben ook gewoon whatsapp en shit en zijn bereikbaar. Hoe zit dat?
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Geen idee... ik zou zeggen stel die vraag aan coinbase.
     
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Reck aan de crypto. Ik weet niet waarom, maar ik voel een fantasitsch nieuwe saga aankomen hier op XBW.

    Ik gooi de popcorn alvast in de magnetron.
     
    lwn, Tyrant, Daz en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    hahahah pak er maar bij
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Jij ervaart dat niet?
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Coinbase is ook gewoon duur. Leuk voor fomo met je creditcard, maar je kan op binance een stuk goedkoper via ideal direct storten. Dus maak die coinbase earn aan en pomp alles over naar een goedkopere exchange.

    Ook leuk mijn staking levert met de huidige markt 1000 eu per maand aan gratis geld op.
     

Deel Deze Pagina