1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Mooie dagen. VET gaat goed en Hathor eindelijk door de 1$ grens.
    Ik ben wel benieuwd hoe lang dit nog goed gaat.

    Dit is een super interessant filmpje;



    Doet mij wel lichtelijk vermoeden dat het geen kwestie is van weken voordat de correctie komt... selling in 3..2..
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    @Reckuuza all in!

    Maar goed hij zegt er kan een correctie komen, maar het is niet het einde van de cycle. ik vind dit altijd een beetje lastig te ramen, Want ga ik nu verkopen met het gevaar dat die correctie niet komt, om dan de markt te zien stijgen tot een top om daarna een correctie te krijgen op het punt waarop ik verkocht had? Met mijn grote posities stap ik tegen het einde uit (tenminste het is me in 2018 gelukt) , maar de tussentijdse correcties beschouw ik nooit als een moment voor actie behalve misschien wat bijkopen.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2021
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    open anders een reckuuza roast topic
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nu is de tijd om te kopen! Stop al je spaargeld er in!
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Ieder topic is Reckuuza roast topic.
     
    Scarlett en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Je hebt gelijk. Niet nodig
     
  8. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Met Hathor zit ik inderdaad op +70%, nadat ik vorige week gekocht heb.
    Had ik maar meer erin gestoken hihi.

    Anderzijds heb ik groot aandeel VET dus mag niet klagen, gaat lekker inderdaad!

    VET heeft zo lang laag gestaan, van 2017 tot nu gewoon aangehouden, dat ik nu bang ben dat dit een "loze" run is ofzo, een pump zonder waarde.
    Snappen jullie wat ik bedoel?
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Hathor verkoop ik niet onder 10$.
    Nee, begrijp niet wat je bedoeld met het laatste ? Er zijn enorm veel ontwikkelingen binnen VET.
     
  10. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Nee pik dat bedoel ik zeker niet!
    Heb VET gekocht in VEN tijdperk, dus dat vertrouwen en inzicht in wat ze doen is er 100%. Hit me up, I'm a VET boy.

    Nee, bedoel meer, na jaren van gewoon erg laag gestaan te hebben, voelt het onnatuurlijk dat hij nu zo hoog staat.
    Het is onderdeel van de crypto-cycle, I know, maar het voelt onnatuurlijk. Alsof het niet terecht is (want wat is er nu zoveel veranderd tussen nu en vorig jaar?).

    Ik denk gewoon het "bubble" gevoel, en dat is niet terecht voor VET, maar het verschil is gewoon groot met een jaar geleden.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Denk je dat Hathor wel de 10 gaat halen? Niet deze cycle neem ik aan?

    IRIS is ook weer lekker bezig vandaag. Dat was een van de twee crypto waar ik nog geen winst op had (naast SXP) tot voor kort geleden. :)
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ah op die manier. Ja het is enorm hard gegaan. Dat zijn sowieso de crypto cycles die continue plaatsvinden. Dus deels is absoluut bubble die ook weer gaat corrigeren. Maar hoe hoger hij voor de correctie komt te staan, hoe meer je overhoudt na de correctie om weer een nieuwe run in te gaan (of je verkoopt op tijd).
    In de bullrun zit er nog wel verschil, bijna alles groeit, maar ontwikkelingen en nieuws van projecten kunnen het wel naar een nieuw level stuwen. VET heeft het afgelopen jaar extreem veel uitgebreid qua wat ze willen bereiken. (van logistieke keten volgen naar een compleet platform voor de private en publieke sector). Ook moet het echte gebruikt van VTHO nog gebeuren, daar gaat dit jaar mee gestart worden. Daardoor is de kans op roi op VET nog hoger geworden. Inmiddels ruim 3bn mcap. 30bn zie ik nog steeds gebeuren, maar daar komen we zeker niet in 1x... dat kan rustig nog 5 jaar duren. Ik wacht met liefde 5 jaar op nog een x10 op mn VET portfolio :).

    @Modder-Eter ligt aan hoe lang de cycle nog duurt en hoe snel Hathor naar een andere exchange buiten Kucoin om gaat. Dan kan het snel gaan. Ik vermoed voor einde 2021 dat HTR wel richting de 10 gegaan kan zijn.
     
  13. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Helemaal mee eens.

    VET is zo'n investering waarvan je weet dat het alleen tijd nodig heeft.
    Veel snel verdienen is leuk, maar risky en zenuwslopend soms, dus dat wil ik niet te veel.

    Met VET weet je dat je over 5 jaar goed zit en dat is ook wat waard.
    Geldt niet alleen voor VET hoor, ETH net zo goed, maar VET is echt een beest al qua adoptie.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nog bedankt voor de tip. Van de week gekocht en ook al bijna 100% rendement. Achteraf alleen jammer dat ik maar voor €500 heb gekocht :+
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Kom eens met die tips als ze op bijvoorbeeld 50% staan, niet bij de 300. :+
     
    Hoosie, Reckuuza en Tim vinden dit leuk.
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik vind veel van die vlogs van cryptoguru’s altijd net zo geloofwaardig als de analysten van bijvoorbeeld banken die al jaren zeggen dat de huizenbubbel dat jaar gaat knappen of dat er een crisis aankomt. Niemand weet hoe het zal gaan en bij crypto is dat nog veel minder. De ene keer heeft iemand toevallig een keer gelijk en wordt dat breed uitgemeten, maar in 9 vd 10 gevallen komt een voorspelling niet uit en komt de volgende voorspelling alweer boven. Net Nostradamus..:+
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Daarom is de gast die FinalBob post ook zo goed. Geen overdreven gedoe, geen shilling van nonsens. Gewoon goede analyses en een realistische kijk op de zaken. Hij baseert zich op modellen maar geeft tijdens de video's ook altijd aan dat modellen slechts hulpmiddelen zijn en niet de absolute waarheid.
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ja hallo... volgens mij heb Tixl getipt op 4 cent, inmiddels 31 cent en Hathor op 19 cent, inmiddels 1,02. Beter opletten :+
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hathor heb ik ook, alleen niet gekocht op 12 cent, maar dat is niet jouw schuld. :p
    Overigens heb ik enkel de tip gezien van 5 maart. Wellicht is hij al eerder langs gekomen uiteraard. Sowieso hou ik het voor kleine coins nog steeds enkel bij Kucoin. Kan zijn dat ik hem daarom genegeerd heb.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zit nu op X10, voor €300 gekocht. Dus een prima winst tot nu toe. Je had dus best nog kunnen instappen;)
     
    Tim vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina