1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    HTR gaat inderdaad lekker. Ondertussen ook al een aardig percentage op gepakt (maar niet genoeg ;)). Jammer genoeg eerder deze week VRA verkocht op de top, maarja... Uiteindelijk ook weer een aardige winst op gepakt die ik weer in ETH heb gestopt. Denk dat ik nu inderdaad ook al over de 50% in ETH zit.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Natuurlijk is VeChain veel belovend. Maar als je de jaarlijkse % stijging erbij pakt had ik meer verwacht in vergelijking met coins als BNB/ADA/LINK etc. Ik weet nu niet meer wat ik moet verwachten van VeChain. Ook met het staken krijg je passief veel meer als je DOT staked bijvoorbeeld. Misschien haal ik meer uit andere coins of gaat Thor naar een cent?

    Niemand hier in Matic gestapt? 25% gecorrigeerd van ATH
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2021
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Historisch gezien gaat VET ADA achterna met stijgingen. Dus ik denk dat we er nog niet zijn. Als je voor staking kijkt zijn er veel betere projecten dan vet momenteel. Dat gaat wel veranderen als vtho daadwerkelijk gebruikt gaat worden. Dat gaat dit jaar nog gebeuren.

    Zelf hathor op +500% ongeveer maar ook nog bijgekocht op 70 cent. Maar is er nog lang niet... Alleen nog op kucoin. Komt hoe dan ook op binance. Vraag is wanneer. Zou mij niet verbazen als dat sneller is dan we denken.

    M'n grootste pot is vet. Heb zelf 0,0 btc en eth momenteel.... Soms wel maar nu schat ik m'n kansen elders hoger in.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mijn grootste (50%) is ADA. Al jaren trouwens. Denk gemiddeld op 12 cent gekocht. Wel pijnlijk om die laatst van 1,50 naar 1 dollar weer te zien gaan. Maar heb ze niet getrade omdat ik die stake en blijft voorlopig nog wel.

    Ik heb ook geen btc en eth. Ik ga vol in de NFT's. TVK al x3 in 2 weken. Lukso zat ik naar te kijken op 3 dollar, keek ik vd week staat dat ding op 25. Zat wat terug te lezen hier en mensen willen tips. Zoek naar NFTs, MANA/ENJ
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2021
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Tja die retraces horen erbij. Zelf niet een enorme fan van Ada maar blijkbaar de halve crypto wereld wel :) ik vind ze zelf nog niet ver genoeg om zo'n marketcap te verantwoorden. Maar natuurlijk super goed dat je er zoveel winst op hebt gepakt!

    NFT is inderdaad hot nu. Dus redelijk veel kans op winst. Wel oppassen voor een eventuele dump op de hype nft projecten. Goed onderzoek doen. Zit ook daar een hoop zooi tussen.
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    edit: gelukt
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2021
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja TVK heeft partnerships met Paramount Pictures en Legendary entertainment... Geen kleine filmbedrijven.

    Alice is op m'n watchlist.. trade voor ca. 10$ op coinbene. Even wachten tot binance afkoelt dan ga ik daarin.

    NFTS zijn enorm risky inderdaad. Wel echt goede om te Day/Swing traden als je daar verstand van hebt. SL constant verhogen en hopen dat die hit bij dumps
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Alice presale was 0.10.... ben daar allang op afgehaakt. Enorme mcap ook al. En dat alleen voor een spel... Ik zou het niet durven.

    Edit: voor 10 op coinbene? Op binance gaat hij voor 27.. zie coinbene ook niet op coingecko terug?
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja giga premium. Ik ken coinbene ook niet. Maar dat is enige die ik kon vinden waar Alice al paar dagen op stond. Ik wacht rustig tot het afgekoeld is. Ga ook geen coinbene account maken

    https://www.coinbene.com/spot/exchange/ALICE_USDT

    Edit: FUD door india? Ben benieuwd. Wel goed moment om winsten te pakken en bounchen te traden denk ik
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2021
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Lol, had 6 Alice gekregen via BNB Vault. Dat zijn de leukere cadeautjes.
     
    Hoosie en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  11. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Thor is 1 dollarcent nu!

    Wat een dag voor VET :)!
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    India en FUD, daar ligt niemand al meer wakker van haha
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Zeker goede dag! Nu wordt de node ook interessanter. Ben benieuwd hoe het gaat als het nog meer gebruikt gaat worden. Maar voor nu hele mooie resultaten!
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    ai net m'n VET verkocht op vrijdag, lekker
     
  15. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    X-node of economic node?

    Die economic nodes VTHO pool werd ook minder over tijd toch?
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Strength x (gedeeld met een vriend). De poule blijft gelijk. Was eerst verwarring dat de pool uit vtho zou bestaan. Maar dat is vet die de vtho genereert. Dus die gaat niet weg.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gebruik van maken. 2 long posities gepakt.

    ik weet geen eens hoeveel Thor ik heb. Wel lekker ja. Dan is het staken uiteindelijk ergens goed voor
     
  18. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja, doelde op de economic nodes. Die namen elk half jaar met 2.5 miljard af, en is al bijna 3 jaar geleden, dus weet niet precies hoe dat zit.

    Ik kan een Strenght Node wel pushen als ik andere crypto's inlever, maar wil ook wel wat diversiteit houden.

    Wellicht een 600K X-node...(?), maar daarvoor is de extra VTHO echt te weinig, maar wel leuke status hehe.

    Edit: Ohja, had ik maar meer Hathor gekocht @FinalBob! Wel al op 250% sinds buy, goede aanrader baas!
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    En vasthouden die hathor... Tot 3bn mcap. Ik hou hem tot top 20 vast sowieso.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoelang zijn jullie van plan je VET vast te houden?

    Begint nu toch wel te jeuken om een groot deel bij het aantikken van 8 cent te verkopen en bij een volgende grote dip weer in te stappen.
     

Deel Deze Pagina