1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Max geeft me hoop en dat wil ik niet :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik sla graag zijn auto aan diggelen. :+ Noem me maar een hond. :+
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    OH GOD ITS HAPPENING
     
    Matrix en Jorrie vinden dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    STAY CALM
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Iedereen enthousiast, en dan morgen in de eerste ronde eraf ... :D

    Hoop echt dat Red Bull dit jaar meedoet, samen met Alpha Tauri ...
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Gasly zat er wel ook mooi bij. Tsunoda moet nog wat stappen zetten om er gelijk in quali bij te zitten. Perez had een beetje pech maar anders was die ook top 4.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  7. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Pech? Foutjes en niet snel genoeg helaas.
     
  8. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ja. Dat kan natuurlijk. Maar het is duidelijk dat Max niet eerder gelijk zo dicht op Mercedes zat. Ik hoop alleen maar dat het eindelijk eens echt spannend gaat worden. Met voor mijn part niet eens Max als WK. En dat bijvoorbeeld ook McLaren en Ferrari overwinningen pakken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-N770F met Tapatalk
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Klopt, Max/RB nu dichter bij dan ooit, wat geweldig is, maar we hebben afgelopen jaren wel eens eerder gehad dat we super uitkeken naar de zondag na een prima kwali, en vervolgens na 3 bochten eigenlijk wel weer weg konden zappen want dan was er iets misgegaan ...

    Hopelijk morgen gewoon goed door de eerste paar ronden en dan wegrijden zonder gezeik verder.
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Da's toch niet leuk? Laat 'm maar werken voor z'n geld. Ik hoop dat Lewis 'm de hele race opjaagt. Des te zoeter smaakt de overwinning.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zou mooi zijn dat het echt een strijd word tussen de 2 zoals toen met Rosberg en Hamilton met de laatste race als echte finale, maar ja.. Mercedes komt wel terug ben ik bang.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Tuurlijk, maar het zou een indicatie zijn dat hij dit seizoen een gelijkwaardige auto heeft, dus dan een mooi startschot voor een spannend seizoen.

    Ik verwacht op dit circuit en met de verwachtte weersomstandigheden sowieso wel wat safety cars, dus geloof niet dat het een hele saaie wedstrijd zal worden. Zou het leuk vinden als een Gasley voor de top 3 mee zou doen ...
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Fantastische start dit. Belooft veel goeds. Leuk hoe ook Alpha Tauri, Mclaren en Ferrari redelijk in de buurt zitten! Kan wel eens één van de leukere seizoenen van de laatste jaren worden. Als dat zo is zeg ik; motor freeze voor de komende 5 jaar :)
     
    B Tender, Tyrant en Matrix vinden dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat is al zo toch? De motors zijn tot 2025 bevroren, echter komt er een flinke andere verandering aan volgend jaar :+
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Hoop ook dat ze het tokensysteem behouden zodat er echt keuzes moeten worden gemaakt op waar de auto's op ontwikkeld worden.
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ook zonder Max (vooraan) kun je F1 kijken he, Dr race ei digt niet als hij uitvalt.

    En races waar de no1 aan de horizon verdwijnt zijn nou niet bepaald de meest aantrekkelijke races. Niet als 't Hamilton is, en niet als 't verstappen is.
    Als je wegrijdt van Hamilton heb je niet een gelijkwaardige maar een superieure auto :)
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Klopt, maar bij Ziggo is bekend dat zodra Max eruit ligt, de helft van de kijkers meteen afhaakt. Ik zelf kijk wel gewoon verder, want zijn meerdere racers die ik leuk vind, en ook omdat het gewoon een prima race kan zijn natuurlijk.

    Tenzij het buiten schitterend weer is natuurlijk.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Als 't maar geen treintje rijden word ben ik al blij. Maar met dit leuke middenveld dat ook nog de top kan bedreigen gaat dit hopelijk leuker worden dan afgelopen jaren, want daar was geen reet aan natuurlijk. Of Max dan dik wint boeit me niet echt en of er wel of geen Ziggo kijkers afhaken interesseert me al helemaal niks.

    Vandaag ook MotoGP en ook nog Bo z'n klasse met plek 3 frontrow. Mooie tijden.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Dit circuit stond geloof ik bekend om dat er veel/makkelijk kan worden ingehaald, dus ik verwacht een leuke race vanmiddag. Ben benieuwd hoe Sainz het gaat doen tegen LeCler, ben benieuwd hoe Tsunoda het gaat doen, Vettel bij zijn nieuwe team, Perez nu in Red Bull, Bottas waarschijnlijk zijn laatste kans bij Mercedes dit seizoen, Daniel Ricciardo altijd een leuke vent die meedoet in de subtop.

    Seizoen ziet er leuk en veelbelovend uit.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een opsomming
     
    Tyrant vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina