Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

1. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    928
    Ik heb liquidity pool tokens gemaakt op Tixl. En de APR daarop is tussen de 250 en 320%.... Belachelijk natuurlijk en je moet wel impermanent loss in gedachte houden. Maar dat streept snel weg. Krijg nu circa 5 cake per dag eruit. Vervolgens stop ik die cake weer in de Tixl pool om met 130% APR weer tixl te krijgen.. die kan ik dan weer omzetten naar LP tokens om meer cake te genereren.... Kortom een wiel dat steeds sneller draait.

Staking zou ik voornamelijk via pancakeswap en acryptos doen (en soortgelijke). Dat levert aanzienlijk meer op. Al is er natuurlijk ook wel iets meer risico dan het op binance houden.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat zijn echte yields? .. is geen bitconnect geval?

3. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    928
    Yep echte yields. Levert enorm veel op. Je staked op een extern platform dus altijd risicos. Ze draaien volgens mij voornamelijk op de principes van Yearn Finance. Pancakeswap is de grootste op BSc netwerk. Ze zijn geaudit en de private keys zijn vernietigd waardoor er niet zomaar gescamd kan worden maar wel doorontwikkeld. Zelfde geldt voor acryptos en bijvoorbeeld beefy finance.

En door liquidity pool tokens te maken creëer je waarde voor anderen. Mede daardoor levert dat zoveel op. Overigens zit er een limiet aan de Pools op pancakeswap (behalve de cake pool). Dus dan kan je weer over naar een andere. Ik heb m'n inleg er iig alweer meer dan uit verdiend in een paar weken.

Ik verwacht er geen bitconnect praktijken van. Maar zeker: dyor.

Zitten al vele miljoenen in staking in beide platformen.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zal even in verdiepen.. vind het nogal ingewikkeld. En ik net blij met m'n paar matic per dag....

5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.466
    Hmm klinkt interessant, ergens een goede getting started guide voor dummies?

6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    928
    Voor mij was het ook flink uitzoeken. Ik heb het met m'n Tixl stack gedaan dus kon deze guide gebruiken.

https://medium.com/tixlorg/txl-on-bsc-pancakeswap-everything-you-need-to-know-b1eb8c29a6f2

Blijven wat zaken over om gewoon te doen en testen ;)

Belangrijkste om te weten is dat als je LP tokens maakt je van beide soorten token in de combi evenveel nodig hebt. Dus bij de LP tixl-busd moest ik of busd kopen of wat tixl verkopen om beide te hebben om de tixl-busd lp token te maken.

Yerewn en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is er net gebeurd. Al m'n TPs zijn gehit in m'n posities. Alle nfts zijn zojuist ontploft in een kwartier tijd? Lijkt wel alsof iemand net op een knop buy top nfts heeft gedrukt. Mana, CHZ, ENJ, SAND. Goede 30% winst totaal gepakt met de dip deze week.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2021
  8. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.049
    Lekker zeg. Dat is alleen al 170% van het netto minimum maandsalaris in NL aan staking inkomsten per maand :eek: slapend rijk :thumbs:

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Bros dit is next level voor me

Garrett vindt dit leuk.
  10. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    928
    Zeker. Maar vergeet niet dat we in een bull market zitten. Die cake tokens zie ik zo zakken naar 0,80 als we de bear in gaan. En dan is het allemaal niks meer waard. Maar so far so good. Betaal er deels m'n hypotheek van. Dus wel gelijk resultaat.

UpInSmoke0611, Yerewn en Hoosie vinden dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Roep me maar tzt. Zal even inslaan voor volgende bullmarkt dan

12. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.466
    thx ga me er even in verdiepen.

13. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik probeer er wat van te begrijpen, maar ik snap echt niet hoe je de trends kan zien in die crypto.

Ik heb dus net al m'n BTC verkocht, want het stond zo hoog dat ik dacht: het zal wel weer een dipje krijgen en dan koop ik weer.
    Maar het blijft alleen maar stijgen

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Laag kopen, hoog verkopen. Daarnaast een percentage winst bepalen dat je minimaal wilt pakken.
    Momenteel staat het heel erg hoog. Dus als je nu BTC koopt (wat wellicht niet een goed moment is), dan moet je afwachten tot een later moment.

Nooit als beginner kleine dipjes kopen! Dat gaat alleen maar fout. Houd het voor de midden tot lange termijn als je er vertrouwen in hebt.
    Kleine trends inschatten en er op inspelen is voor de echte experts, mensen die er dagelijks vele uren in steken. En zelfs die zitten er vaak genoeg naast.

Scarlett vindt dit leuk.
  15. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ja, ik had voor mezelf voorgenomen rond 43k weer te kopen. Ergens ben ik wel bang dat ik daardoor de boot mis als het niet terug gaat naar dat bedrag.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Er is deze marktcyclus nog geen grote correctie gebeurd, dus dit kan nog gebeuren. Echter zou BTC volgens de theorie deze marktcyclus nog zeker moeten verdubbelen voordat we echt naar een bear market gaan. Of dit in de praktijk echter gaat gebeuren is uiteraard de vraag, maar dezelfde punten zijn ondertussen al twee a drie keer in het verleden geraakt.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ah helder, ga ik dat vanaf nu doen.

Jorrie en Yerewn vinden dit leuk.
  18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Ik snap dat het nogal klinkt als een inkopper en dat je daar een leuke sarcastische sneer tegenaan gooit, maar in de praktijk zie je nog altijd het tegenovergestelde gebeuren. Veel nieuwe mensen kopen alsnog crypto (zowel BTC als alts) op de all time high prijs om dat vervolgens in paniek te raken als het weer inzakt. Doe altijd onderzoek voor je koopt en kijk of er nog rek in zit als je op een ATH koopt.

Reckuuza en FinalBob vinden dit leuk.
  19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ergens baal ik dat naast mezelf Scar er nu ook inzit. Betekent dat het alleen maar nog meer mainstream wordt.

20. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik zit er al 3 of 4 jaar in, lul.

Alleen nooit met serieuze bedragen (nu ook niet) want daarvoor begrijp ik gewoon te weinig van de markt.

Modder-Eter vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina