Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
  2. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.027
    Tot nu toe is het wel veel tweets van Elon, yolo en moon. Stijg lala daal lala waarom weet vaak niemand. En dat trek ik niet zo goed. Geen intrinsieke waarde. Kocht vaak in dip en dan bij 20% weer eruit, olé.

Ik chargeer nu hoor, maar denk dat zoveel particulieren hier geld mee gaan verliezen. Terwijl ik wel denk dat het op lange termijn gaat stijgen.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nano! Eindelijk! Nu heb ik maar een kleine bag, zag ik. Maar toch lekker. :+

Edit: Ik heb blijkbaar vannacht net VET op 28 cent misgelopen?

4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ja dat laatste dus, maar dan is mijn vraag dus, hoeveel zo'n traptrede zou moeten zijn.
    Ja helemaal eens.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Mwuah, alle zaken die ik heb staan gewoon nog maar iets boven hun normale niveau. Op Nano na dan, die staat nu nog wel een stukje hoger. Verwacht ook niet dat bijvoorbeeld VET nu opeens helemaal in gaat zakken, omdat die op basis van eigen kracht op de 21 cent is gekomen.

6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Eens, veel bedrijven/banken stappen in de grote coins, particulieren duiken in alles wat zonder reden omhoog vliegt omdat de buurman het ook doet. Als dat klapt raken velen hun geld kwijt. Een DOGE is nu leuk maar doet natuurlijk geen ene flikker qua nut. Als die memecoins straks klappen dan gaat men panic sellen, terwijl er in principe wel een stijgende lijn is.

Hangt af onder andere af van:
    De coin: iets wat net 2 weken op de markt is zal nog niet een duidelijke trend hebben, een BTC natuurlijk wel waar je veel supports/resistances kan tekenen.
    Timeframe waarop je handelt: zit je doorgesnoven naar de 15m chart te kijken of naar de daily?
    Je doel van deze investering: is winst winst en vind je het prima als je je positie volledig sluit of wil je je positie juist vergroten?

Hier nog een leuk artikeltje over hoe support restance te vinden.
    https://www.xm.com/education/chapter-3/find-support-and-resistance-levels#:confused::text=Another method of finding support,moving average acts as support.

Laatst bewerkt: 17 apr 2021
    Taab en Garrett vinden dit leuk.
  7. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.027
    Doel nu wat meer op de memecoins en stocks als Doge dan VET idd.

8. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.450
    Dubbel

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ja, dingen als DOGE zou ik me inderdaad niet aan branden. Als ik het zou hebben had ik het gisteren al lang verkocht en geïnvesteerd in andere crypto.

Zelf is mijn timeframe inderdaad de bull cycle. Deze is volgens de modellen nog lang niet aan zijn eind. Aangezien vele grote traders juist volgens modellen werken met hun investeringen zijn die modellen bijna een soort self fulfilling prophecy.

Ook heb ik wel een doel gezet van wat ik deze cycle minimaal wil bereiken in euro's. Dat is voor mij nu nog ongeveer een verdubbeling van mijn huidige kapitaal, iets wat in de komende maanden toch wel mogelijk moet zijn met een ETH die nog steeds niet zijn bullrun heeft gehad en SXP die vast nog wel zal gaan. Als het zo ver is bekijk ik toch even mijn risky positions (crypto die enorm gegroeid zijn in de afgelopen maanden) om dit misschien om te zetten naar bijvoorbeeld BTC.

10. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.027
    Aan welke coins moet ik denken met een horizon van 10 jaar? Blijft dat BTC ETH VET?

Want dat zou ik dan misschien nog wel overwegen bij een totale crash (of negatief tweetje van Elon). Kopen en niet meer naar kijken, doe ik met aandelen ook. Word er anders zenuwachtig van.

Maar idd, het is moeilijk niets doen als je buurman lala 500% pakt op een soort Doge terwijl ik jaarlijks op 8% zit. Fomo serieus dingetje.

Reckuuza en Scarlett vinden dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tron bijvoorbeeld. Jaren geleden hype. Gaat nu lekker maar is nog lang niet op z'n ATH. Daar sprong iedereen ook blind in, vervolgens 4 jaar niks gedaan

Garrett en Yerewn vinden dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    BTC, ADA, VET. BNB. ETH weet ik echt niet, fees zo hoog. Moet echt snel veranderen

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    ANALCOIN

Jimmy J. en Garrett vinden dit leuk.
  14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    BTC heeft ook enorm hoge fees. Ik denk dat ETH net als BTC alleen al op naam in de top 5 / top 10 blijft de komende jaren. BTC is ook al lang voorbij gestreefd door meerdere coins, maar heeft de naam en faam. Daarnaast is er veel vertrouwen in ETH, wat te zien is aan de enorme bedragen die in ETH 2.0 staking zitten. Maar er zijn inderdaad wel constante stappen in de richting van ETH 2.0 nodig in de komende 2 jaar, anders gaat misschien toch BNB met de buit er vandoor. Ik heb er wel vertrouwen in, want het is echt een enorm ervaren team.

Yerewn en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  15. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.450
    Voor 10 jaar en niet meer naar omkijken zou ik alleen BTC met zekerheid durven te zeggen. ADA, ETH2.0 hebben super potentie maar zijn nog wel in ontwikkeling. VET heeft de wind in de rug en een werkend product, maar is dat over 10 jaar niet al vervangen door een concurrent? 10 jaar is lang in tech kijk maar naar Nokia, blackberry, Yahoo, Hyves, myspace etc.

Garrett en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    10 jaar is inderdaad heel erg lang. Als je nu bijvoorbeeld 10 jaar terugkijkt, dan waren er alleen Bitcoin, Litecoin en Namecoin. Wie weet uberhaupt wat Namecoin is? Staat ergens buiten de top 500. ETH kwam pas 4 jaar later.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    NEO doet ook weer ineens mee

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Holo 4hr gaat bullish.. Denk dat het wel goed zit voor nu

Edit: heeft iemand al een coin geschreeuwd vandaag? anders MANAAAAAAA

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927

Ik :). Had er een hoop. Namecoin, peercoin die zooi. Op btc-e destijds. Mooie tijden.

Zou niet naar 10 jaar kijken, dat is in crypto tijd echt drie lifespans. 5 jaar hodlen zou ik alleen aandurven met btc, eth, link, dot en vet.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Link en Dot ja?

Deel Deze Pagina