Ik kon hem ook in 't nieuwstopic plaatsen... Maar vond dit topic beetje dood en als zelfs de NOS zegt dat 't gedoe samenhangt met azc's is de link naar' mensen met een andere afkomst en of cultuur' natuurlijk snel gelegd.
https://nos.nl/l/2385312
Had ik dat in m'n studententijd maar geweten... Die bus van mij reed maar eens in 't halfuur. Paar keer de chauffeur aftuigen en als BELONING verbeteren ze de dienstregeling... Omgekeerde wereld toch!? Heb ik wel een mening over.
In plaats van dat ze die buslijn gewoon afschaffen en een heel groot hek om dat azc plaatsen en die lijers (de slechten he, niet de goeden die onder de slechten lijden) pas weer naar buiten laten voor een enkeltje herkomstland, zodra zij ze terugnemen. Tot die tijd zitten ze achter dat hek in Nederland droog en 'veilig tegen oorlogsgeweld'.
Is toch krom? Bus rijd niet vaak genoeg... Chauffeur aftuigen... Bus rijdt vaker. Half-noord-Nederland stopt geen enkele bus meer maar hier moet alles kunnen en mogen... En dat inclusief een abonnementje op politie- en beveiligingsbegeleiding.
Maargoed.. Zal wel racistisch zijn als ik tegen deze aanpassing van de dienstregeling ben.
Voor de provincies Groningen en Drenthe is de maat nu vol. Zij hebben besloten de pendeldienst per direct uit te breiden om het openbaar vervoer te ontlasten. De provincies staan tot september garant voor de extra kosten die de gemeente Westerwolde als opdrachtgever maakt.
Dat is niet wat 'de maat is vol betekent'. Dat is dat je die gasten stuk voor stuk (vul maar in). Als ik caissières mishandelen zou als de rij voor de kassa me te lang is moet de reactie van de jumbo toch ook niet zijn '
als b tender binnenkomt openen we wat extra kassa's'... Dan moet ik toch de winkel uitgeslagen worden en heel lang achter de tralies belanden?
Klik om te vergroten...