1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Wat als je non binary arab polygaam bent en aangesproken wil worden als they/it/she/he
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat ik zeg het begint daar en komt daarna hierheen. De eerste comment is van een Nederlandse leraar die dezelfde ervaring hier heeft.

    En tja is nietnuit eigen hand. Ik zit niet meer op school. Maakt het uit of het via NOS journaal is of deze bron? Het is toch echt wat er gebeurt?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nogmaals, even een reminder:

    Als jij zegt dat het symbool van regenboog nu misbruikt wordt en dat alles is doorgeslagen, verwacht ik wel iets wat echt maatschappelijk geaccepteerd wordt, niet één of ander incident waar 95% van de mensen tegen in.
    Jij doet alsof de woke wereld de Nederlandse maatschappij domineert, maar dat is gewoon niet waar. De overgrote meerderheid heeft er helemaal niets mee en keurt dit soort voorbeeldjes van jou ook af. Dus ik zie het 'enorme probleem' nog niet echt zolang je niet met wat interessantere voorbeelden komt.


    Enige wat de maatschappij een beetje verlangt is dat er wat meer gelijkheid en eerlijkheid is, dat heeft niets te maken met al jouw kekke situatieschetjes 4000 km over de plas. Het symbool wordt maar door een extreme minderheid misbruikt maar jij blaast dat graag op en dat vind ik een beetje jammer.

    PS wat vind je van de regenboog aanvoerders bandjes en de regenboog Allianz Arena?
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2021
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    All Lives Matter op het schoolbord kalken en dan verbaasd zijn dat het weggehaald wordt (want provocatie en je hebt als leerling helemaal niets te zoeken bij het schoolbord), en dan verontwaardigd in de slachtofferrol schieten, is wel peak Karen behaviour.

    Het is een beetje hetzelfde als op 4 Mei om 8 uur op De Dam door de 2 minuten stilte “JA, MAAR ALLE KANKERDODEN DAN!? TELLEN DIE NIET MEE DAN!? GEVEN JULLIE GEEN REET OM DE KANKERDODEN IEDER JAAR!?!?” te roepen …

    Of als je collega op het werk verschijnt in een rolstoel, met 2 gebroken benen, nadat hij in een ongeluk zijn hele gezin is kwijtgeraakt, en dat je zegt “Ik had ook een kutweek, want mijn konijn is overleden, maar laten we het vooral alleen over Frank hebben … (!)”

     
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.531
    doe ik gwn ff bois no worries
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Waarom zijn er eigenlijk uitgebreide gender discussies in het racisme topic? Reck, maak effe nieuw gender topic aan.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.531
    im gonna pass that one sorry man
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ok. Jammer. Dan houdt het op.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja goede vergelijking ook...de tering.

    Hij doet het nietnop de begrafenis van George Floyd.

    Is een meningsuiting op een doodnormale dag. Een school dient gewoon geen politieke voorkeur door de strot te douwen en leraren te ontslaan die neutraal onderwijs willen.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Hij doet het om te provoceren.
    Je denkt dat als een scholier/student heel groot BLM op het schoolbord zet dat de leraar het dan 3 weken laat staan? 2 weken geleden werd een leerling nog zijn diploma afgepakt omdat hij bij de diploma uitreiking een Mexicaanse vlag droeg.
    https://edition.cnn.com/2021/06/08/us/mexican-student-denied-diploma-flag-trnd/index.html
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Laat ook maar. Wat die jongen doet is niet helemaal netjes maar het is een kind.

    Je mag van een schoolbestuur iets meer verwachten dan een kind.

    Blijkbaar vinden jullie het normaal dat leraren zich niet durven uitspreken tegen het bestuur als deze de school gebruikt voor een politieke agenda waarbij een andere visie niet wordt geduld. Waarbij mensen die voor de republikeinen zijn anders worden behandeld omdat ze slecht zijn.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nee ik ben het helemaal met je eens hoor, net als zovelen.
    Gaat mij er om dat je dit soort extreme gevallen gebruikt om een hele movement af te kraken.
    Dat is een makkelijke stropop imo
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199

    Ik ben heel blij dat je dit zegt, want dit maakt een hoop duidelijk van de reacties hier. Ik denk dat jullie mij helemaal verkeerd begrijpen. Ik ben helemaal niet tegen die movements. Ik ben tegen de excessen van die movements. De radicalen. Het enge is dat deze kleine zeer sterk aanwezige minderheid wel veel voor elkaar krijgt omdat iedereen "moreel juist bezig wil zijn" en er niet zo tegenin durft te gaan. Het enge is dat veel van deze radicalen in school- en gemeentebesturen zitten. Nog een voorbeeld: De burgemeester van Chicago weigert interviews te geven aan witte journalisten. Dat soort zaken kunnen gewoon echt niet.

    De reden dat ik met dit soort gevallen kom is omdat jullie vragen om voorbeelden. Dit zijn precies wat de naam zegt: voorbeelden. Dit speelt op meerdere scholen. Ook in Australië waar witte leerlingen hun excuses moeten maken in de klas aan andere kinderen voor hun voorouders. Zoek maar eens online op CRT op scholen en hoe ver dat gaat. Dit is geen incident.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nou om je gerust te stellen, 90% van de mensen vind die voorbeelden niet kunnen.

    Maar jij zegt ook dingen als 'zaken die 5 jaar geleden absurd waren, zijn nu normaal'.:

    Dat is gewoon niet waar. 'We' slaan helemaal niet door.
    1 burgermeester die weigert interviews te geven aan witte journalisten is een exces en dus niet normaal. Een Twitteraar die roept dat mannen die enkel hetero cisvrouwen daten homofoob zijn is een exces en dus niet normaal.

    Hopelijk zie je dat ook in en hoef je je niet te druk te maken om extremisten.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    “By now, you may have heard the news that on the occasion of the two-year anniversary of my inauguration as Mayor of this great City, I will be exclusively providing one-on-one interviews with journalists of color,” Lightfoot said in a letter to local media provided The Post.

    “As a person of color, I have throughout my adult life done everything that I can to fight for diversity and inclusion in every institution that I have been a part of and being Mayor makes me uniquely situated to shine a spotlight on this most important issue.”

    A Lightfoot spokesperson later clarified that the protest only pertains to interviews about her anniversary in office.


    Zucht … (!)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.531
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2021
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Dubbelposten mag niet. Permaban geven deze demoon @Jorrie
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina