Een korte samenvatting van diverse conclusies die BigSyke heeft getrokken afgelopen paar pagina's:
- Als je wit bent ben je een demoon (want dat zegt deze persoon)
- Op scholen wordt de Critical Race Theory gegeven (want dat zag ik in dit filmpje)
- Je moet als heteroman daten met biologische mannen (want stond op Twitter)
- Kinderen lopen mee in Prides waar iedereen in SM kleding loopt (want heb ik foto van gezien)
- 4 jarigen krijgen vegetarische propaganda les (want staat op Facebook)
- Je mag niet solliciteren op banen als je wit bent (heb ik gelezen op Geenstijl)
- Transgenders verpesten de Olympische Spelen (want hier 1tje uit Nieuw Zeeland al)
Als je dit zo leest zou je bijna denken dat 20% van de bevolking gay is en 70% woke is. Maar dat is helemaal niet zo. Als je zulke uitspraken doet, moet er wel beetje sprake zijn van representativiteit.
Er wordt gedaan alsof dit het grote gevaar is, terwijl hier vanuit de maatschappij al tegen opgetreden wordt. Het is dus vrij onnodig om je hier zo druk over te maken, wat ik zei, die Critical Race Theory is bijv. al verboden.
Ik bedoel, we kunnen hier makkelijk 100 pagina's vullen van dingen waar BigSyke, jij en ik het alledrie niet mee eens zijn (zoals bovenstaand lijstje).
Maar dit is gewoon een onwijs overhaaste generalisatie (hoe heet dat ook alweer? Secundum quid oid). Het is niet representatief en ik vind het echt kwalijk dat deze excessen worden misbruikt om de algehele movement af te schrijven. Er wordt nu gezegd, we moeten stoppen met het verder promoten van Pride Month want in Amerika heeft iemand geroepen dat je als man ook met andere mannen moet daten. Dan vlieg je wmb flink uit de bocht.
Complete regeringen die anti homo wetten aannemen, daar kun je je beter zorgen over maken dan een bedrijfje dat het Twitter logo veranderd of een mafkees die gekke dingen roept op het internet.
Laatst bewerkt: 23 jun 2021