1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Shadow of the Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Eerste uurtje bevalt zeker goed. Kom net uit Star Wars Jedi Fallen Order (kennelijk niks voor mij) dan is dit toch wel een verademing.

    eigenlijk is lineair ook gewoon heerlijk spelen, tussen al het openwereld geweld door
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Een gelijkgestemde. Ik ben ook best open world moe. Dan is deze game echt een verademing. :cool:
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig: iedereen heeft behoefte aan variatie. Het gaat vaak fout bij een gedachte als "ik vind alleen lineaire / open world games leuk". Speel alleen die games en op een gegeven moment spuug je zo'n formule uit. Maar varieer in wat je speelt (genre, tijdperk, openheid van de spelwereld etc.) en je zult merken dat die games veel langer leuk blijven. Elke keer weer een nieuwe, andere ervaring.
     
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Yep, precies zoals ik erin sta. Gewoon lekker variatie in je gaming-sessies, dan blijft het een stuk leuker. Wanneer ik lees dat iemand bezig is met een Yakuza-marathon ofzo, dan moet ik daar echt niet aan denken. Prima games, maar wanneer ik 20+ uur in een zo’n game heb gestopt, moet ik wel echt even een poosje iets anders voor ik aan het volgende deel zou beginnen.

    Momenteel DQBuilders 2 voor de chill (lekker knutselen), af en toe BF4 voor het intense schieten, en sinds deze week Hades en Art of Rally. En ga binnenkort er ook weer een RPGtje in gooien, weet nog niet welke.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    /zifnap approved
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heb ik ook wel eigenlijk. Soms zelfs vrij sterk. Nu even met Mass Effect remastered bezig en een andere keer TR en dan weer Lawn mowing simulator. Dan is een grote backlog wel handig. Genoeg keus. :D
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Dit. Ik heb Yakuza 0-2 kort achter elkaar gespeeld en was het daarna behoorlijk zat. Het helpt natuurlijk ook niet dat Yakuza 0 echt by far de beste van de drie is en een van de beste games van de vorige generatie.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb deze game (ik ben groot tomb raider fan, m'n allereerste console game was tomb raider 1 op playstation) gespeeld met gamepass op m'n vorige 1080p pioneer plasma icm xbox one.

    Deze game was mwah. De graphics waren matig. De avondscene in t begin bij t feest was gewoon n schok.
    De game was wel vermakelijk en heb 'm uitgespeeld, maar niet zo bijzonder.
    Ook baalde ik van de setting.
    Toen ik t vorige deel uitspeelde sprong ik n gat in de lucht toen ik in de laatste scène een kaart zag met de vermelding New Spain...ik wist dat dit de maya s gingen worden.
    Ik was alleen teleurgesteld dat toen ik de game speelde, t niet authentiek leek, zoals je dat ziet in Assassin's creed.

    Toen ik Assassin's creed odyssey speelde, was ik ook niet gegrepen door de game...het was mwah.
    Echter Toen ik m'n nieuwe tv kocht, LG oled, en de game verder ging spelen, rolden de ogen uit m'n hoofd....WTF?!
    Compleet andere game.

    Een week of 3 later kon ik eindelijk een xbox series x kopen en toen was t nog mooier!
    Echt WAUW!

    Bij toeval zag ik n YouTube filmpje 4k van deze tomb raider en dacht....dat heb ik niet gezien hoor toen ik 'm speelde.
    De game was al niet meer speelbaar via gamepass maar toevallig kwam er n aanbieding op t home scherm.

    Ben nu weer opnieuw begonnen en de game ziet er fantastisch uit!
    Licht, kleuren, tombes, diepte in de beelden...echt heel mooi!
    Lara ook ;)
    Alweer....Compleet andere game!
     
    Nol vindt dit leuk.
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Gaaf is dat hè :) Goede hardware kan zo'n verschil maken. En je hebt hierbij ook op visueel vlak twee pareltjes te pakken.

    TIP: probeer ook RDR2 nog eens ;)
     

Deel Deze Pagina