Ik heb deze game (ik ben groot tomb raider fan, m'n allereerste console game was tomb raider 1 op playstation) gespeeld met gamepass op m'n vorige 1080p pioneer plasma icm xbox one.
Deze game was mwah. De graphics waren matig. De avondscene in t begin bij t feest was gewoon n schok.
De game was wel vermakelijk en heb 'm uitgespeeld, maar niet zo bijzonder.
Ook baalde ik van de setting.
Toen ik t vorige deel uitspeelde sprong ik n gat in de lucht toen ik in de laatste scène een kaart zag met de vermelding New Spain...ik wist dat dit de maya s gingen worden.
Ik was alleen teleurgesteld dat toen ik de game speelde, t niet authentiek leek, zoals je dat ziet in Assassin's creed.
Toen ik Assassin's creed odyssey speelde, was ik ook niet gegrepen door de game...het was mwah.
Echter Toen ik m'n nieuwe tv kocht, LG oled, en de game verder ging spelen, rolden de ogen uit m'n hoofd....WTF?!
Compleet andere game.
Een week of 3 later kon ik eindelijk een xbox series x kopen en toen was t nog mooier!
Echt WAUW!
Bij toeval zag ik n YouTube filmpje 4k van deze tomb raider en dacht....dat heb ik niet gezien hoor toen ik 'm speelde.
De game was al niet meer speelbaar via gamepass maar toevallig kwam er n aanbieding op t home scherm.
Ben nu weer opnieuw begonnen en de game ziet er fantastisch uit!
Licht, kleuren, tombes, diepte in de beelden...echt heel mooi!
Lara ook
Alweer....Compleet andere game!
Klik om te vergroten...