1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik zei later nog 'voor het eerst' :'-(
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515

    hahaha ik zat m net gwn te maken zie ik t beneden bij je
     
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Was net carnaval
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    In polonaise naar de pendel bus.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Bottas officieel naar Alfa.
    Wanneer is de aankondiging voor Latifi naar Mercedes? :cool:
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Uiteraard wordt gewoon de Vries de nieuwe teamgenoot van Hamilton
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zou wel terecht zijn. Ik bedoel, Russel is alleen maar F2 kampioen geworden. De Vries ook en ook nog eens wereldkampioen FE!:+
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Je hebt ook voetballiefhebbers die wel real-FCB kijken maar niet cambuur-nec...
    Hamilton.
     
  9. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Als je wedstrijden als Cambuur - NEC kijkt dan ben je juist geen voetbal liefhebber. Dan moet je eigenlijk wel clubfan zijn imo

    Juist als liefhebber kijk je naar de beste voetballers en boeit het niet welk logo er op hun shirtje staat. En dat geldt eigenlijk voor elke sport.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    VOOR HET EERST GVD

    Stirling Moss was de eerste Brit die de Engelse GP won in 1955, dus Lewis kan de pot op.
     
    Yellow 13, Dyonko en Jorrie vinden dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Edit: Ja, op die fiets. Wist je dat Max ook de enige persoon is die een race 36 jaar na de laatste winnaar heeft gewonnen?
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ja, maar Schumi gaat hier met 40 jaar (Indianapolis) nog overheen.
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je vergelijking gaat een beetje scheef. Een duel uit de keuken kampioen divisie in Nederland vergelijken met een formule 1 race is niet helemaal gelijk.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938

    Toch wel een verrassing :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heel benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Teleurstellend dat hij zijn shirt aan houdt in de foto, maar wel leuk nieuws natuurlijk. Goede driver, en ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat tussen hem en Ham, en waarschijnlijk ook een grotere concurrent nu voor Max, want Bottas was natuurlijk een prima 2de rijder, maar geen echte bedreiging voor Max. Eigenlijk vind ik Perez ook beter dan Bottas, maar die laat het op andere vlakken nog te vaak liggen (qualificatie, opwarmronde, pech, rare beslissingen tijdens de race, etc. Nog een beetje wisselvallig, waar Bottas in principe hartstikke stabiel en betrouwbaar is.

    Nu alleen nog nieuws over De Vries, en of/waar die terecht komt in de F1.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Volgend jaar Hamilton helemaal kapotmaken. Dat zou wat zijn.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    ''George, it's James'' gaan we wel geregeld horen volgend jaar.

    Ik zie Hamilton ook nog wel last minute stoppen aan het einde van het jaar, helemaal als hij de titel misloopt.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Waarom zou Hamilton dat doen? Het lijkt me dat de baan, namelijk racen, nog steeds hartstikke leuk is, en de uitdaging en strijd zijn redenen waarom het een leuke baan is. Natuurlijk wil je iedere race winnen, maar zelfs als Max dit jaar wint betekent dat toch niet dat Hamilton en Mercedes volgend jaar niet meer competitief zullen zijn? De auto’s zullen dan ook weer net iets anders zijn.

    Kijk, zodra Ham iedere race in de sub-top of middenmoot eindigt, dan zal hij heus wel stoppen, of bij het nieuwe top team tekenen, maar zolang het een van de leukste jobs in de wereld is, zal hij heus niet zomaar opstappen. Tenzij hij vreest voor zijn leven qua veiligheid ofzo, na een grote crash. Dan kan ik me voorstellen dat je prioriteiten even gaat herzien, helemaal wanneer je alles als hebt gewonnen en bewezen.

    Maar zoals het nu gaat, met grote kans op het kampioenschap en het vergroten van zijn al gigantische legacy, kan hij rustig nog 2-3+ seizoenen door blijven gaan, zolang hij het leuk blijft vinden natuurlijk. En hij geeft bijna wekelijks aan dat hij zich nog prima vermaakt.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Wellicht omdat hij ook al 36 is en enorm veel andere passies heeft naast racen.

    Overigens volledig terecht dat Bottas weg is en Russell naar MB gaat. Ik hoop dat hij de kans krijgt om het Hamilton flink lastig te maken.
     

Deel Deze Pagina