1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Crysis 3 bij vlagen ook op mijn toen pas gekochte PC jaren geleden. Ben benieuwd hoe het me deze keer af gaat. :D

     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Die Justice League ziet er best leuk uit. Weet niet waarom, maar doet me ergens ook wel een beetje denken aan Brute Force (xbox).




    Crysis 3 Remastered, ook de console versie getest!
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421





    Eindelijk de fantasy Heretic shooter gevonden die ik al zo lang zoek, met diverse extra gameplay elementen. Snelle actie, acid kleuren, slick muziek, combineren van verschillende spreuken in je arsenaal, character upgrades met roguelike/lite(?) progressie. Komt u maar! Into the Pit, release 19 oktober, Xbox/Windows/Gamepass. Ben benieuwd! :9
     
    Reckuuza, BigSyke en Yi-Long vinden dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Gloeiende demo/preview van Retromation. Er is overigens ook nog Ziggurat 2, maar die is nog in early access. Deel 1 was best leuk, maar mocht van mij iets meer venijn hebben. Ziggurat speelt op een iets relaxter tempo, maar gameplay technisch hebben Into the Pit en Ziggurat veel gemeen.

     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Ben maar opnieuw begonnen met een scythe. Vet wapen en moveset. Nu hopen dat ik niet weer bugged word.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421






    Full release van The Riftbreaker. Gedeeltelijk base building + tower defense + snelle arcade/horde actie. Unieke combinatie van genres en ziet er erg gaaf uit! Van de devs van X-Morph: Defense. Uitgekomen op PlayStation 4 & 5, Xbox One, Project Scarlett, Microsoft Windows (diverse stores incl. Gamepass).
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2021
    Yi-Long vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Holy fuck into the pit ziet er insane uit
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421







    Het blijft maar sterke titels regenen! Vandaag release Gloomhaven, naar de gelijknamige boardgame. Iemand dit al gespeeld? Ziet er erg stoer uit (gave unit modellen) en ik zie veel positieve reacties uit de early access periode. Met zelfs coop ondersteuning tot max vier spelers. Dit zie ik mijzelf snel (coop) spelen.

    EDIT: single player uitleg!

     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2021
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421





    Derde deel in The Dark Pictures Anthology. Supermassive Games terug in vorm?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421






    Inscryption. De meest creepy card battler die ik ooit heb gezien. Perfect met Halloween!
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421




    Movie games, Guardians of the Galaxy zal wel weer shit zijn... eigenlijk, hij is best goed (met wat kanttekeningen bij de combat)!
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dit is zo iets waarvan ik niet echt de meerwaarde zie. Het omgekeerde gebeurd in de bordspelwereld.

    Zelf ben ik iemand die graag bordspellen speelt. In de bordspellenwereld zijn de laatste tijd spellen populair die je naast met anderen ook alleen kunt spelen.

    Door het trekken van kaarten waar met een soort schema van: vijand doet dit, als dat niet beschikbaar is doet hij dat, simuleren ze een bot. Dat werkt heel goed maar ik wil bordspellen juist met echte mensen spelen. Niet met een fictieve bot die ik bovendien in tegenstelling tot bots in een shooter of de AI van een fighting game niet kan zien. Behalve dan een tekening op zijn speelbordje.

    Anderzijds geldt hetzelfde voor videogames. Videogames zijn juist interessant door de vrijheid die je hebt in een spelwereld waar je een verhaal doorloopt in een levendige wereld. Of juist competitief tegen anderen. Een spel als deze Gloomhaven is het dan net niet. Het mist de vrijheid van een open wereld waarin je vrij kunt rondlopen maar mist de diepgang van een JRPG.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het mist diepgang? Check again. ;) Verder open wereld... take your pick, inclusief de nieuwste Halo Infinite. Genoeg games op dat punt. Niet elke game hoeft hetzelfde te zijn toch?
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2021
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Niet elke game hoeft hetzelfde te zijn klopt helemaal. Het gaat om mijn persoonlijke smaak.

    Ik heb liever mensen van vlees en bloed aan tafel waarbij ik de speelstukken vastpak dan digitale speelstukken met animaties als het op bordspellen aankomt.

    Anderzijds wil ik geen AI bij bordspellen waarbij ik handmatig de zetten voor de AI doe omdat deze is ingeregeld met kaarten en spelregels. Als ik tegen een AI speel wil ik een computergame waarbij de AI daadwerkelijk beslissingen neemt.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat kan, maar niet iedereen heeft zo'n groep om om de tafel te brengen. In ieder geval kan het hier digitaal, in samenwerkingsverband versus de AI.
     

Deel Deze Pagina