Nee ik zit bijna alleen in btc qua bekendere munten. Ik probeer wel wat beetje op de hoogte te blijven van wat er rond die munten gebeurt ja.
Die top 10-100 munten handel ik weleens in gedurende de dag. Sommige projecten ken ik dan wel, maar ik kijk dan niet echt naar hun achtergrond. Ga dan meer even voor zo'n fraaie oefening in buy high sell low Maar ik heb daar zelf niet echt in geïnvesteerd.
Munten die op grotere gecentraliseerde Exchanges (cex) worden verhandeld hebben allemaal hun potentie. Dat kan een sterke fintech toepassing zijn, maar ook een gemeenschap die op social media the shillen en shit zo'n memecoin. Je zal voor jezelf informatie moeten opzoeken en nagaan welke je betrouwbaar vindt. Maar all in gaan op een kansje zoals shiba loopt niet vaak goed af.
Edit: Verder investeer ik vooral in kleinere munten die niet of net op CoinGecko en CMC beginnen te verschijnen bijvoorbeeld. Dan kijk ik naar zaken als het plan dat ze hebben, het team en hoe transparant zij zijn, tokenomics, white paper, hun netwerk, hun sociale activiteiten en reacties van hun volgers (niet de shills, maar geïnteresseerde investeerders), sites als tokensniffer.com en bschech.
Laatst bewerkt: 24 okt 2021