1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Maarja nu hebben ze weer MotoGP godver.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Mjah, geef ik geen fuck om. Dat geld wat ze nu daar aan besteden hadden ze beter uit kunnen geven aan die F1 rechten …

    Maar goed, we gaan zien hoe ViaPlay het gaat doen, of Nederlanders massaal overstappen op die betaalzender, of dat ze na een half jaar met dikke kortingen/aanbiedingen komen om alsnog marktaandeel te pakken …

    Daarnaast ook afwachten of Ziggo met deals komt om de klanten te behouden.

    Zijn er veel mensen die Fox sports hebben btw? Zou zelf nooit betalen voor Eredivisie voetbal, maar dat zit nu ook al jaren achter een pay wall. Is daar zo’n grote markt voor, kosten die exclusieve rechten zo weinig, of wat? Ben je er als sponsor (shirt, stadion) blij mee dat er zo’n kleine groep kijkers is?
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    2 jaar geleden waren het meer dan een miljoen mensen die betaald Fox Sports hadden volgens mij. Nu zie je steeds vaker dat het bij het abo in zit
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is idd zeker niet voor iedereen voordeliger. Zelf kijk ik al jaren zo goed als geen tv meer en heb mijn Ziggo abonnement alleen gehouden omdat ik de F1 er "gratis" bij krijg en het voor mij daarom niet de moeite waard was om over te stappen naar internet only. Nu de F1 weg valt is dit natuurlijk wel de moeite waar. Versplinteren gaat idd helaas steeds meer gebeuren. Paar jaar geleden was alleen Netflix als extra dienst voldoende maar dat is voor velen nu ook al niet meer zo =(
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360


    hier een goede analyse van de Data van Hamilton / Verstappen op moment van de botsing.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Volgens mij telden ze toen ook al leden mee die dat pakket eigenlijk ‘gratis’ hadden bij een andere service/dienst, en bleven ze erg geheimzinnig doen over de echte cijfers.

    De meeste eredivisie duels zou ik niet eens gratis kijken. Alleen de leuke clubs/teams wanneer ze elkaar treffen, dus Ajax, PSV, AZ, en Feyenoord, wanneer ze een leuke tegenstander treffen, en zelfs dan zeker niet vaak.

    Premier League staat/stond wel regelmatig aan, gewoon een veel hoger niveau en dus hogere amusementswaarde, maar dat kan ik straks ook wel missen. Uurtje Match of the Day is wat dat betreft ook voldoende. Hou ik meer tijd over voor Netflix en gaming.
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Laatst bewerkt: 8 dec 2021
    WorkingTitle en Matrix vinden dit leuk.
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Normaal is tijdens de Seizoenstest in Barcelona het F1TV lidmaatschap in de aanbieding.
    Ik heb 34 betaald voor dit jaar en vorig jaar vgm ook zoiets.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Normaal gesproken had ik ook wel gewacht maar ik weet niet of Viaplay roet in het eten gooit wat betreft de prijs. Kan zomaar een prijsstijging komen.
     
    Tim vindt dit leuk.
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben afgelopen jaar overgestapt op glasvezel, Ziggo werd me te duur.
    F1 app abootje erbij gepakt voor een jaartje...heb ik om 1 of andere reden nog steeds Ziggo Sport.

    Maar die F1 app werkt goed (kunt kiezen tussen Sky of Ziggo commentaar), ik mis alleen de 'studio' als er eens een code rood of iets dergelijks is.
    Dan zit je naar geluidloze camerabeelden te kijken.


    Wat betreft zondag; tenzij Lewis pech krijgt met zn bolide, wordt hij gewoon kampioen. Ik zie niet in dat op deze track de Red Bull de beter papieren heeft.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Vandaag ook maar voor 49 Euro zo'n F1 TV Pro account gekocht. Native app op de Apple TV. Werkt echt perfect.

    Ook vet dat je gewoon alle onboard radio's hoort in de cockpit views.

    En idd, die laatste race zien we dan wel weer :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik vond het ook wel nice dat ik met de vrije training de reguliere TV uitzending open had staan, daarnaast continu de onboard van Max en daaronder overview van circuit met tijden etc. Werkt wel goed ja. Laatste race kun je ook gewoon checken trouwens, is op 20 nov.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Met deze software kun je meerdere streams tegelijk kijken met je F1 TV account.

    https://github.com/robvdpol/RaceControl

    Ik weet niet of het linken naar deze software mag. Het is niet illegaal, maar wel van de Microsoft Store gehaald omdat ze geen licentie hebben.

    Due to a Content Infringement Complaint from Formula One Licensing BV, Race Control has been pulled from the Microsoft Store until further notice. Please perform a manual installation instead (see below).

    Zo niet, dan mod het maar weg :)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Hoppa Max start vanaf pole morgen. Dit word heel spannend morgen!!
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hopen dat de bandenstrategie niet in het nadeel gaat werken. Er is wel het voordeel dat Hamilton geen rugdekking heeft en om hem heen iedereen op rood start.
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Nou ja, hoop niet dat er een boom op dat circuit staat …
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik voel een anticlimax aankomen
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    I see what you did there
     
    RemcoM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina