1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wel zeggen ze bij Easy Allies dat dit de moeilijkste game uit de serie tot nu toe is.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De meeste andere reviews noemen het juist de 'makkelijkste' game uit de serie, dankzij verbeteringen in toegankelijkheid, zoals checkpoints. De range in mogelijke moeilijkheid is in deze game veel groter, aangezien je door het open world concept en wat andere verbeteringen de moeilijkheid van de game zelf meer in de hand hebt. In de standaard Souls games kon dat een stuk minder door het toch meer lineaire karakter.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2022
    Killamonkey vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Of... de speler ervaart juist dat het moeilijk(er) is omdat deze random ergens een dungeon inloopt en weinig tegenstand verwacht. Maar schijn bedriegt: het is wel moeilijk en hij blijft stug met zijn hoofd tegen een muur lopen. Ik vermoed dat Elden Ring meer dan ooit de flexibiliteit van de speler test. Degene die zich het meest flexibel opstelt en slim gebruik maakt van het open world concept, vindt voldoende manieren om de moeilijkheidsgraad te mitigeren. De rest? Die worstelt met de gameplay en geeft het uiteindelijk toch op. Ik vind het een slimme zet van From Software. Het gaat in Elden Ring minder om een stugge, zwaar georkestreerde moeilijkheidsgraad en meer om het on-the-fly kunnen omgaan met uitdagingen. Hier is serieus goed over nagedacht. Respect voor deze devs.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Klopt. Je kunt het zelf zo moelijk maken als je wilt, maar ze hebben de speler ook meer mogelijkheden gegeven om de game iets makkelijker te maken. Dat is juist het mooie, het is nog steeds geen makkelijke game, maar toch net wat toegankelijker voor nieuwe spelers. De hardcore spelers kunnen dit echter negeren en op zoek gaan naar de moeilijkste, wreedste challenges.

    Toch is in mijn ogen de beste verbetering het aanpakken van de zogenaamde 'boss rush' dmv checkpoints. Dat vond ik in de andere Souls games toch altijd het minste aspect met weinig toegevoegde waarde.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vond Bloodborne (behalve DLC) en Sekiro ook al wel wat makkelijker dan Dark Souls.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jullie sporen niet.
     
    Killamonkey en Cyndris vinden dit leuk.
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Niet zeiken maar door gamen.
     
    Daz, Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Jij kan gewoon niet gamen. Das wat anders haha
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt helemaal.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Jezus, ik ben nu al verslaafd. Wat heerlijk.
     
    Reckuuza, Killamonkey en Jorrie vinden dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb gelukkig al even gespeeld tijdens de technical preview dus ik weet wat me ongeveer te wachten staat, gelukkig morgen maar een half dagje werken :D
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat werken heb je toch wel in de ochtend gepland mag ik hopen??? :D
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Uiteraard, extra vroeg beginnen ook :D
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb mn vrouw zover gekregen dat ze morgenmiddag vrij neemt en zaterdag voor de kids gaat zorgen:+
     
    Sasuke26, Killamonkey, Niels_x360 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    "We hope you give Elden Ring a try. It's a game full of mystery, menace, fateful meetings and unfolding drama just waiting to be discovered."

     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er ging iets mis. Xbox Live niets te bekennen van de game op dit moment en Playstation 5 wel. Wil het toch een kans geven, ondanks dat ik niet kan gamen. Alleen dan wel op Xbox Series X omdat ik daar ook de meeste multi console games op speel. :)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik speel eigenlijk nooit echt exotische classes in Souls games. Het is voor mij dus een ouderwetse quality build geworden, met de Vagabond als basis. Ik heb nog wel getwijfeld over een Samurai, dat leek mij ook wel een interessante class.

    Ik denk overigens dat ik vanavond nog even een nieuwe character maak om een andere start item te kiezen. Ik wist voor het spelen nog niet wat de verschillende zaken inhielden, dus ben voor het meest simpele, voor de hand liggende item gegaan.
    Golden Seed
    lijkt mij voor de langere termijn toch handiger.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2022
    Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vandaag hele dag werk op locatie, mehhhh. Alles staat wel klaar. Straks potje koken, kind in bed, pilsje pakken en gaan met die banaan! Ga sowieso voor meer magic deze keer. Lijkt dat FS (Int, mind, faith enzo) daar de meeste stappen in heeft gemaakt. En heb alle FS games meerdere keren veelal str/dex melee builds gespeeld dus deze keer eens even wat anders :)
     
    Yellow 13, Smok3y en Jorrie vinden dit leuk.
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Welke class wil je doen dan? Prisoner spreekt me wel aan vanwege focus op vechten en rollen I.c.m. magie.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  20. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    De game net geïnstalleerd en effe gespeeld, maar hier ga ik heel wat uurtjes insteken. Wat ik wel had in het begin was het volgende. Heb performance mode gekozen op de PS5, maar kreeg heel af en toe wat kleine framedrops in het binnen gedeelte. Dit was nog voor je bij de eerste boss komt. Maar goed tegen de tijd dat ik horizon heb uitgespeeld zal dit wel gefikst zijn.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2022
    Killamonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina