1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vigor, End en Dex is voor Bloodhound's Fang build echt prima. Kan je ook nog boogje gebruiken om enemies te pullen/cheesen. Beetje Faith erbij voor wat handige incantations op termijn. Maar basis zit je goed hoor.
     
    Jorrie, WorkingTitle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    https://eldenring.wiki.fextralife.com/Stats

    Hier staat wat iedere stat doet. Belangrijk is te kijken naar scaling. Wapens hebben letters. Dat gaat van slecht naar goed van E naar A van laag naar hoog met S nog een stapje boven A.

    Als een wapen zegt C bij STR betekent dit dat je wapen meer schade doet naarmate je STR hoger is.
     
    WorkingTitle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels alweer level 22 met mijn Samurai. +2 en ik heb alweer wat groepjes solo gedaan. Margit in co op ging tot 80%, wat een verbetering is. Drie maps gevonden, en WP ook alweer twee Grace sites. Gaat lekker als je volgens een verantwoorde route door de wereld loopt. Meer gebruik makend van mijn mount dan anders. Twee begraafplaatsen geleegd van runen ook. Kon meermaals meerdere levels omhoog. Volg doorgaans een Dex build, maar steek ook wat in Vigor.

    Die safe zone ook alweer gezien en de 3e kerk van Maria ook weer bereikt. Stuk of 10 Grace sites alweer. Mooi tempo kun je aanhouden en overnieuw beginnen is bepaald geen straf als je een betere class doet en meer let op je build en het verzamelen van grondstoffen.

    Moet nog wel mijn eerste dungeon weer clearen, maar dat komt wel goed. Warmaster shack ook nog niet bereikt, maar die heb ik wel in zicht van de map die nu vrijgespeeld is van FOG. Die Samurai is voor standaard NPC's echt dodelijk. Sommige groepen solo ik zonder moeite en die Katana lijkt wel een 2 hander die mept als een 1 hander. Grandioos en speelt lekker, alleen de shield gebruik ik amper, zeker in co op niet waar ik doorgaans taunt om de betere spelers de kans te geven meer schade van afstand te doen. Probleem is alleen dat je maar heel beperkt flasks hebt en co op doorgaans alleen Margit is en mensen te snel naar binnen gaan en dan wat knoppen rammen. Meestal redden we het tot in de 2e fase, maar daarna is het vaak snel afgelopen. Solo durf ik het nog niet aan en dat ik niet meer kan dual wielden is erg wennen nog, maar Yellow heeft wel weer plezier met een betere class. :)
     
    Modder-Eter en WorkingTitle vinden dit leuk.
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Netjes dat je overnieuw bent begonnen. Ik twijfel al of ik hem ooit uit ga spelen.

    Vind hem heel tof en dan spit ik alles door. Maar dan wil ik straks gaan rushen als ik er klaar mee ben.

    Heb overigens al 6 flasks +2, en zit nogsteeds in limgrave (en wat zuidelijker)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als je Coop doet, is de baas dan niet sterker met meer hp, meer damage en jij minder flasks? Of schaalt dat niet?

    Dat verklaart waarom een boss moeilijk is als je met mensen random online speelt die erin rushen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt. Klote kut. Beter trainen voor solo.
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Net in het gebied ten oosten van Limgrave terecht gekomen. Dat is dan wel weer wat uitdagender.. uiteindelijk Margrit net maar even opgezocht en level 35 en summon dogs echt appeltje eitje. In 1x en maar 1 flask gebruikt. Misschien al iets te overpowered.

    aangezien Caelid in het oosten weer een stuk uitdagender was dacht ik dat Margit minstens zo moeilijk zou zijn
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    12 miljoen!? Like WTF. Dat had ik niet verwacht.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja hier wat meer info.

    Er zijn wereldwijd al twaalf miljoen exemplaren van Elden Ring verscheept.

    Dat heeft Bandai Namco laten weten. Het gaat om exemplaren die wereldwijd aan winkels zijn geleverd, samen met digitale exemplaren die door spelers zijn aangeschaft. Elden Ring kwam op 25 februari uit op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en pc.

    In een statement laat regisseur Hidetaka Miyazaki weten dankbaar te zijn aan spelers. "Het is ongelooflijk om te zien om hoeveel mensen Elden Ring spelen. Ik wil namens het hele ontwikkelteam iedereen hartelijk bedanken."

    Gisteren bleek al dat Elden Ring de grootste nieuwe IP in Europa is sinds The Division, dat in 2016 uitkwam. In Europa wordt Elden Ring het meest verkocht op pc.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je moet je niet teveel focussen op je level. Als je ergens tussen de 15 en 20 Vigor hebt heb je genoeg leven. Een wapen met +3 naar keuze met een goede Ashe of War is voldoende om hem aan te kunnen.

    Daarnaast kun je kijken of je een paar golden seeds kunt scoren voor meer flasks en wat tears voor meer heal per flask en je bent klaar om te gaan.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is er iemand die co op wil doen op de Xbox Series X met mij in mijn wereld??? Mijn tag is Menorius. Zou wel leuk zijn. Eerste game die ik in jaren online speel dan. Heb de game nu aanstaan, dus kan vrijwel gelijk aan de slag. :)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Hah, wat een sterk verhaal zeg! Elden Ring draait op dit moment beter op de Steam Deck dan op veel PC desktops! :D

    Zeker een goede aanbeveling, de zoveelste overigens, voor deze mini krachtpatser. En natuurlijk mooi gedaan door Valve, die specifieke (SD) patches voor deze game heeft gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2022
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Tweede legacy dungeon down!

    Rennala was tot nu toe de makkelijkste main boss. Ik ben wellicht wel een stukje overleveled, maar het was redelijk makkelijk. Wel een leuke bossfight met de eerste keer een interessante eerste fase!

    Ik heb nu geen idee waar ik heen moet. Ik neem aan dat ik de lift moet nemen aan het einde van de highway die vanuit Raya Lucaria loopt. Alleen mis ik nog een stuk. Wellicht eerst naar het oosten dus! Er zijn ook nog een paar andere plekken die ik kan bezoeken. Teveel keuze!
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2022
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Quests die je niet kon afmaken zijn gefixed.

    Major changes are :
    • Added a function to record an icon and the name of an NPC on the map when you encounter that NPC.
    • Added NPC Jar-Bairn.
    • Added new quest phases for the following NPCs: Diallos/ Nepheli Loux/ Kenneth Haight/ Gatekeeper Gostoc.
    • Added some summonable NPCs in multiple situations.
    • Increased the number of patterns of objects player can imitate when using Mimic's Veil.
    • Added night background music for some open field area.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het internet is vooral boos vanwege het nerfen van de Mimic Tear Ash en Bloody Slash. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2022
    Killamonkey vindt dit leuk.
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja, fucking pussies :+ Mimic Tear is nog steeds gruwelijk goed maar het moet wel een beetje uitdagend blijven toch
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb hem zelf nog niet, maar ik begreep dat je daarmee in behoorlijk wat gevallen in een hoekje kon gaan staan en de summon de boss laten verslaan. :lol:
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja, was echt insane overpowered haha.
     

Deel Deze Pagina