Inmiddels alweer level 22 met mijn Samurai. +2 en ik heb alweer wat groepjes solo gedaan. Margit in co op ging tot 80%, wat een verbetering is. Drie maps gevonden, en WP ook alweer twee Grace sites. Gaat lekker als je volgens een verantwoorde route door de wereld loopt. Meer gebruik makend van mijn mount dan anders. Twee begraafplaatsen geleegd van runen ook. Kon meermaals meerdere levels omhoog. Volg doorgaans een Dex build, maar steek ook wat in Vigor.
Die safe zone ook alweer gezien en de 3e kerk van Maria ook weer bereikt. Stuk of 10 Grace sites alweer. Mooi tempo kun je aanhouden en overnieuw beginnen is bepaald geen straf als je een betere class doet en meer let op je build en het verzamelen van grondstoffen.
Moet nog wel mijn eerste dungeon weer clearen, maar dat komt wel goed. Warmaster shack ook nog niet bereikt, maar die heb ik wel in zicht van de map die nu vrijgespeeld is van FOG. Die Samurai is voor standaard NPC's echt dodelijk. Sommige groepen solo ik zonder moeite en die Katana lijkt wel een 2 hander die mept als een 1 hander. Grandioos en speelt lekker, alleen de shield gebruik ik amper, zeker in co op niet waar ik doorgaans taunt om de betere spelers de kans te geven meer schade van afstand te doen. Probleem is alleen dat je maar heel beperkt flasks hebt en co op doorgaans alleen Margit is en mensen te snel naar binnen gaan en dan wat knoppen rammen. Meestal redden we het tot in de 2e fase, maar daarna is het vaak snel afgelopen. Solo durf ik het nog niet aan en dat ik niet meer kan dual wielden is erg wennen nog, maar Yellow heeft wel weer plezier met een betere class.