1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Als het om grafische upgrades gaat vind ik het verschil met HQ PC footage best wel meevallen eigenlijk. Lijkt weer bijna dezelfde versie? Leuk wanneer je alleen de Xbox 360 versie hebt gespeeld van GTA5, maar echt omver geblazen word ik niet met de next-gen upgrade. Althans niet op basis van dit filmpje. Maar goed, ik ben ook veel gewend van de PC versie + mod support.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2022
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zelf inderdaad alleen 360 gespeeld alweer i jaar geleden ruim.

    Ps4 versie laten liggen. Voor 10 euro met 60fps en Raytracing, drukkere straten en first person mode vond ik het wel waard om nog een keer de Campaign te spelen

    Had er niet meer voor willen betalen.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Alex is weer lekker bezig. De RT performance mode is dus aanbevolen modus op de PS5.
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Tikketlje teleurstellend maar die update... :F:
     
  6. mompel

    mompel Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje. hoe moet je die next-gen downloaden. heb nu in de xbox store gta 5 gekocht voor 15 euro. en dan heb ik de story mode xbox series gekocht voor 10 euro.
    hoe voeg je die next-gen download toe aan de game.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2022
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Dacht dat GTA Online en de Story mode op de Xbox niet los van elkaar zijn te verkrijgen ?

    De navolgende link is in ieder geval voor de Series XS;

    https://www.xbox.com/nl-NL/games/store/grand-theft-auto-v-story-mode/9NXMBTB02ZSF/0017
     
  8. mompel

    mompel Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    in de xbox store staat gta online los voor 10 euro en de story mode ook los voor 10 euro. maar omdat ik niet online speel kocht ik dus alleen de story mode. daar stond bij voor deze inhoud is een game vereist. dus kocht ik gta 5 premium edition voor 15 euro. maar als ik die opstart dan komt er niks te staan voor next-gen. en kan ook die story mode niet downloaden van de next-gen volgens mij doe ik iets niet goed en ben ik dubbel aan het betalen wat ik dus eigenlijk niet nodig hoeft te hebben


    https://www.xbox.com/nl-NL/games/st...v-story-mode-xbox-series-xs/9PCCGHDBMR1P/0010
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    [​IMG]
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    @mompel: heb je al een oplossing gevonden?





    Het komt denk ik op het volgende neer: De single player open world GTA5 is nog steeds geniaal. De gameplay, maar zeker ook de satirische reflectie op onze moderne kapitalistische wereld (zeker die van de Verenigde Staten). De gelijkenissen zijn soms pijnlijk treffend, zelfs tien jaar na release. GTA5 heeft door het hoge niveau weinig concurrentie op dit vlak. Speciale vermelding ook naar de lange lijst van ingame radio stations, de nieuwsberichten en de muziek! Heel sfeervol gedaan!

    Maar update terzijde, het is nog steeds grotendeels dezelfde game als voorheen. Likje verf eroverheen, bugfixes, wat tweaks. Heb je GTA5 nooit gespeeld of is dat al tien jaar (!) geleden in de tijd van de Xbox 360? Dan is dit een mooi moment om in te stappen of om nog een keer te genieten van deze modern life satire. Maar heb je zoals ik deze game vorig jaar nog gespeeld... meh. Zo groot zijn de verschillen nu ook weer niet. Dit is overigens mijn mening over de single player. GTA Online heb ik nooit gespeeld.

    Let op, m.b.t. de prijzen van de single player update + online content: dat kost je op de PS5 tot 14 juni 10 euro. Op de Xbox is dat bedrag 20 euro! En vanaf 14 juni kost de update op beide consoles zelfs 40 euro! Ja, dat lees je goed. Wil je alleen de multiplayer content met nieuwe toeters en bellen spelen, dan heb je pech want ook dan ga je betalen. Er zijn diverse aanbiedingen; op de PS5 is de eerste (drie?) maanden na release GTA Online tijdelijk gratis.

    Single player en/of multiplayer, deze "next-gen" update wordt in alle gevallen dus als een separate game uitgebracht. De oude versies krijgen dus niet deze update mee.

    Wisselende reacties overigens op dit alles. Goede game, el cheapo verkoop strategie. Upgrade is oké.

    EDIT: 60 Fps redelijk stabiel in de performance modus, tenzij er veel ontploffingen zijn. Fidelity modus = 30 fps 4K clean.

     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2022
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Meeste reviewers raden de RT modus aan die een middenweg is tussen Fidelity en Performance.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280



    Introducing GTA+ for GTA Online
    A New Player Membership Delivering Exclusive Benefits and More Launching March 29
    March 25, 2022
    GTA+ is a new membership program exclusively for GTA Online on PlayStation 5 and Xbox Series X|S — launching on March 29 and providing easy access to a range of valuable benefits for both new and long-standing players on the latest generation consoles.

    Being a GTA+ Member gets you a recurring monthly GTA$500,000 direct deposit to your Maze Bank account, plus the opportunity to claim properties in and around Los Santos that unlock gameplay updates you may have missed out on, special vehicle upgrades, Member-only discounts, GTA$ and RP bonuses, and more each month.

    Here's a breakdown of the benefits GTA+ Members will receive in the first month of Membership (March 29–April 27):
    • GTA$500,000 delivered automatically to your Maze Bank Account.
    • The Principe Deveste Eight — along with a complimentary Hao's Special Works upgrade for it before it is made available to purchase by the general public — plus the HSW Orange Trip and HSW CMYK Glitch Liveries.
    • The Auto Shop located in La Mesa, introduces an assortment of gameplay updates from Los Santos Tuners. Current Auto Shop owners can relocate to La Mesa at no additional cost.
    • Waived LS Car Meet Membership fees. Current LS Car Meet members with GTA+ will be reimbursed GTA$50,000 during this event period.
    • Yacht owners can upgrade to the Aquarius Super Yacht at no additional cost.
    • The Gussét Frog Tee and Broker Prolaps Basketball Top and Shorts automatically added to your wardrobe.
    • The Conveyor Livery for the Mammoth Avenger, HVY APC, and TM-02 Khanjali.
    • A selection of free paints and emblems for the Auto Shop.
    • 3X GTA$ and RP on Hao's Special Works Race Series.
    • 2X Car Meet Rep on the Street Race Series.

      GTA+ Members can also take advantage of special GTA+ Shark Cards that provide extra bonus cash from the PlayStation Store on the PS5 or Microsoft Store.
      Every month, GTA+ will deliver a new set of exclusive rewards for Members to claim. Just go to Legendary Motorsport, Hao's Special Works, Maze Bank Foreclosures, DockTease, and other stores found in the GTA Online web browser to obtain and enjoy each period's Member benefits before they expire — and all GTA+ benefits are provided in addition to our regular GTA Online events, which will continue as normal for all players.

      Sign up for just $5.99* a month starting on March 29 via the PlayStation Store on the PS5 or Microsoft Store, and you can cancel anytime. Stay tuned to the Rockstar Newswire and the official GTA Online website for each month's GTA+ special benefits.

      *To purchase a GTA+ Membership, you must have a copy of Grand Theft Auto V or Grand Theft Auto Online, and a platform account with a valid registered method of payment for the platform on which you choose to purchase your GTA+ Membership. Internet connection required to access Grand Theft Auto Online and to claim and receive GTA+ Membership benefits in-game. Currencies not supported on a platform may be automatically converted to US dollars on checkout, following your bank's (or payment method) exchange rates. Recurring $5.99 GTA+ subscription fee charged monthly until canceled. You can cancel anytime. See www.rockstargames.com/gtaplus beginning on March 29 for additional terms and information, including how to cancel.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    dit is toch fantastisch, 9 jr na release er een nieuwe membership tegenaan gooien
     
    RemcoM, Alexknl, Zumpelvelder en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik speelde die online shit niet eens gratis, maar sure, nu ga ik er 72 euro per jaar voor neerleggen … (!)
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik denk ook niet dat jij dan de doelgroep voor dit abonnement bent
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Op de valreep nog even GTAV SP voor PS5 aangeschaft voor 10 euro. Zou t/m gisteren 10 euro zijn in de PS Store en daarna duurder, maar was gelukkig net nog beschikbaar voor die prijs.
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Nice. Vorige week ook maar gedaan.
    Heb net die Yogales gedaan, echt kut eigenlijk.

    Opzich wel weer lekker. 30fps is alleen niet te doen en performance (RT) is best een stap terug.

    Afijn, lekker X bashen heel de tijd om te kunnen sprinten, de helft van de tijd mag je van rockster niet sprinten. Toch proberen
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    WHY DID I MOVE HERE
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809


    HET IS 17 SEPTEMBER 2013 JE DOET GTA V IN JE XBOX 360 - DAT DING ONTPLOFT PRAKTISCH, FRANKLIN RIJD IN ZN WITTE AUTO DOOR DE BUURT, SWIMMING POOLS OP DE RADIO, JE GAAT LOS NIET WETENDE KENDRICK GONNA CHANGE YOUR LIFE
     
    Hoenjé, Cyndris en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Knippert een paar keer met je ogen en je bent ineens bijna 40 terwijl iedereen nog steeds die game koopt
     
    Killamonkey, RemcoM, Hoosie en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina