1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Rip McLaren.... Man man wat zonde van mijn favo team.... Hoe krijgen ze het voor elkaar.

    En natuurlijk zonde van RB. Luckmilton strikes again.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    RIP MAX RIP HAMILTOEN
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Puur uit interesse, hoe kom je aan die affiniteit net McLaren? Qua rijders natuurlijk wel een heel leuk team.
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Stamt al uit de tijd met Schumacher en Häkkinen.
    Laatstgenoemde is mijn all time favoriete coureur. Vind het een prachtig team. Ze zijn bijna altijd aan het racen zonder drama en gesteggel tussen coureurs. Respectvol en succesvol. En hadden zeker in de succesjaren met hun "silver bullet" een prachtige wagen.
     
    Yellow 13 en WorkingTitle vinden dit leuk.
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Dacht dat vorig jaar spannend was. Nieuwe regels lijken te werken. Max begint wel wat te zeuren
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Was zeker spannend, maar vond het wel zuur voor Checo
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ontzettend zuur voor Perez maar ik verwacht niet dat hij Leclerc achter zich had gehouden. Verder goed om te zien dat de nieuwe reglementen echt zijn vruchten afwerpen.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ben ten eerste vooral blij dat de racers heelhuids het weekend overleefd hebben. Bij de andere tracks heb ik dat gevoel niet/minder (tenzij het echt fucking nat en slippery is), maar dit circuit vind ik doodeng met die blinde bochten en harde muren vlak langs de track.

    Verder mooi dat Perez aanhaakt op het hoogste niveau, dat Ferrari terug is, dat Mercedes er een beetje triest bij rijdt momenteel, en dat Haas qua auto leuk mee kan doen. Knappe overwinning van Max.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Erg toffe race met veel spanning en rete goede duels! De laatste jaren keek ik niet elke race meer volledig, maar pakte ik vaak de samenvatting, maar nu is er genoeg te zien, erg blij mee.

    Mooi voor Max, maar ik had het Charles ook gegund, beiden top gereden. Zuur voor Perez, tot de safety car lag ie comfortabel voor. Ik ben trouwens benieuwd waar magnussen toe in staat is als ie wat fitter is, dat is nu z'n grootste probleem lijkt het.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zoveel mooie circuits in de wereld en dan nemen gewoon nog een straten circuit. Wat een domme cash grab wordt die sport ook.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind het ook vrij snel voor een derde race in Amerika, en dan zeker los Angeles, maar ik zie dit liever dan ergens in een zandbak waar mensenrechten geschonden worden en nog meer achterlijke dingen gebeuren.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Haha ja want in Amerika worden nooit mensen rechten geschonden toch.

    Nee maar ben het wel met je eens, had erger gekund en zal vast een vette locatie zijn maar laten we nou niet doen alsof ze in Amerika zulke lieverdjes zijn. Al had ik liever een klassiek Europees circuit terug gezien als de Hockenheimring of Nürburgring.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb het liefst gewoon circuits zoals Spa, dus met mooie hoogteverschillen, een mooie lange track, en tussen groen/bomen door. Waar zo’n track dan ligt maakt me zo heel veel uit, of dat nou Frankrijk, Brazilie, Canada, Japan of Zuid Korea is …

    ik wil gewoon een mooie omgeving en een leuke baan.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Oh absoluut eens, Amerika is niet perfect, maar hé waar is dat wel? Hier gebeuren ook achterlijke dingen. Dat er zo veel mogelijk races in Europa gehouden worden is een utopie, zeker met een Amerikaanse eigenaar. Dus dat er meer races in Noord Amerika gehouden worden is en logisch, alleen dat er in 2 jaar tijd 2 bijkomen, en dan ook nog eens een idioot stratencircuit als Las Vegas, dat is wel erg snel.
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    De Hockenheimring is sinds 2002 een Tilkedrome. En daar reden ze in 2019 nog. Nurburgring in 2020 nog.

    Ik vind het vooral jammer dat het wéér een nachtrace is (5 op een rij as we speak). Maar rijden op The Strip is wel gaaf natuurlijk. Dan mogen ze liever Miami ditchen, wat ver buiten het centrum ligt.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Is er geen mooie track ergens in het noorden van de USA in een van die mooie bossen? City tracks zien er op zich wel mooi uit, vooral als het een mooie stad als Monaco of Macau ofzo is, maar tegelijkertijd vind ik het qua race niet geweldig. Veel gepriegel op de vierkante CM, van muurtjes afstuiteren, geen lekkere flow, etc.
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zat mooie circuits in Noord Amerika te vinden, maar dat zal minder geld opleveren omdat ze meer afgelegen liggen en dus minder goed bereikbaar zijn. En er zullen hoogstwaarschijnlijk flinke investeringen gedaan moeten worden om het F1 waardig te maken, dus is de noodzaak voor zo'n circuit niet echt hoog.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Blijft erg indrukwekkend dit:

    Echt een wonder dat hij nog leeft! O-)
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Absoluut, jammer dat Netflix het alleen laat lijken alsof hij 5 minuten in die auto zit.. En dat neppe 'fuck' audiofragment er in geplakt :')
     
    Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina