1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Watch a playthrough of the first two stages from Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge, the upcoming four-player TMNT side-scrolling beat-'em-up action game made as if it came from the same era - retro graphics and all - of the classic '80s arcade and NES game and animated TV series. Even the four voice actors from the iconic '80s animated series return to voice the Turtles in this game. Shredder's Revenge will be released this Summer for PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, and Nintendo Switch.

    Haha, very nice! Dit is sowieso een must buy voor mij. Beat'em up is gewoon een vet genre, helemaal met een co-op buddy. Lekkere soundtrack ook. Diverse moves uit het origineel gespot! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2022
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dark Souls type bosses. Leuk. :+
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Easy peasy toch? ;)



    De nieuwe cult hit van 2022?
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2022
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Build your skyship and explore the open world, fight factions of pirates and monsters, claim your territory by foot or by your flying vessel. You're the captain and the sky is the limit in this skypunk Open World action adventure!

    Een top down action adventure, dat zie je tegenwoordig niet zo vaak meer. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2022
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kappe nou.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Moet je hebben zeker!?
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Of gewoon zoals ik doen: wishlisht helemaal leeg maken. Geen favouritism meer!

    HE, WA'S DA NOU...



    Shinobi? Ik moet ook gelijk denken aan Shadow Dancer. Goh, wat heb ik die titel grijs gespeeld in de arcades zeg. En ik was slecht. Mijn enige gulden in de kast, met trillende handjes van anticipatie aan de joystick. :D

     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is een retro console niks voor jou. Vol met oude MAME games. Mocht je een arcade stick hebben van de PS of Xbox die geschikt is voor pc kan je die ook nog erop aansluiten.

    Je hebt zelfs retroboxen in de vorm van een arcade stick waar de chip en SD kaart in die arcade stick zitten.

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nog meer platformen voor mij om games op te spelen? Geen denken aan. ;) Maar wel gaaf dat het bestaat.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    (ik heb sinds een paar weken weer een switch....lol not really helping myself hahah)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ach, ik heb drie keer in mijn leven een 3DS gekocht nadat ik hem had verkocht. :+
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    dit is toevallig ook mijn 3de switch
    :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    TURBO OVERKILL. Total Recall Quake. Ditmaal met een kettingzaag aan je been voor een spicy slide move. Ziet er extreem gaaf uit. Dual wield submachine guns FTW.

    EDIT: Nog zo'n boomer shooter. Ditmaal voor Heretic fans, al heeft ook deze een sterke Quake vibe. Tevens verkrijgbaar op de Switch. Amid Evil krijgt "soon" ook nog een expansion, The Black Labyrinth.



     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2022
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    De Fable achtige game waar ik het een tijdje geleden over het, heeft zijn naam gewijzigd in Forsaken Realms: Vahrin's Call. Ziet er nog steeds goed uit. Grafisch erg plezierig voor het oog, kleurrijk zonder dat het te cartoony wordt. Nice weersysteem ook. Release dit jaar?
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ziet er uit als een game met veel potentie. Sommige stukjes in het filmpje maken indruk, anderen zien er vrij ‘bland’ uit. Het weer-systeem (en bepaalde lighting) idd erg mooi, animaties en character-design maybe nog niet zo. Ben benieuwd. Ben altijd blij wanneer indies zich richten op populaire genres die door de grote publishers een beetje aan de kant zijn geschoven.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik ook. Ik hoop dat Vahrin's Call nog wat meer spit & polish krijgt. Zou wat moois kunnen worden. Vind de wereld erg sfeervol o.a. door het kleurgebruik. Vind de UI nog wat te kaaltjes/clinisch. Dat mag van mij beter.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Toch nog een review van Tekken 2. :D

    Overigens naar mijn mening de beste fight game ooit gemaakt; en de enige die ik grijs gespeeld heb en waarbij ik mijn broertjes bijna altijd de baas was. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt mannen. :+
     

Deel Deze Pagina