Watch a playthrough of the first two stages from Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge, the upcoming four-player TMNT side-scrolling beat-'em-up action game made as if it came from the same era - retro graphics and all - of the classic '80s arcade and NES game and animated TV series. Even the four voice actors from the iconic '80s animated series return to voice the Turtles in this game. Shredder's Revenge will be released this Summer for PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, and Nintendo Switch. Haha, very nice! Dit is sowieso een must buy voor mij. Beat'em up is gewoon een vet genre, helemaal met een co-op buddy. Lekkere soundtrack ook. Diverse moves uit het origineel gespot!
Build your skyship and explore the open world, fight factions of pirates and monsters, claim your territory by foot or by your flying vessel. You're the captain and the sky is the limit in this skypunk Open World action adventure! Een top down action adventure, dat zie je tegenwoordig niet zo vaak meer.
Of gewoon zoals ik doen: wishlisht helemaal leeg maken. Geen favouritism meer! HE, WA'S DA NOU... Shinobi? Ik moet ook gelijk denken aan Shadow Dancer. Goh, wat heb ik die titel grijs gespeeld in de arcades zeg. En ik was slecht. Mijn enige gulden in de kast, met trillende handjes van anticipatie aan de joystick.
Is een retro console niks voor jou. Vol met oude MAME games. Mocht je een arcade stick hebben van de PS of Xbox die geschikt is voor pc kan je die ook nog erop aansluiten. Je hebt zelfs retroboxen in de vorm van een arcade stick waar de chip en SD kaart in die arcade stick zitten.
TURBO OVERKILL. Total Recall Quake. Ditmaal met een kettingzaag aan je been voor een spicy slide move. Ziet er extreem gaaf uit. Dual wield submachine guns FTW. EDIT: Nog zo'n boomer shooter. Ditmaal voor Heretic fans, al heeft ook deze een sterke Quake vibe. Tevens verkrijgbaar op de Switch. Amid Evil krijgt "soon" ook nog een expansion, The Black Labyrinth.
De Fable achtige game waar ik het een tijdje geleden over het, heeft zijn naam gewijzigd in Forsaken Realms: Vahrin's Call. Ziet er nog steeds goed uit. Grafisch erg plezierig voor het oog, kleurrijk zonder dat het te cartoony wordt. Nice weersysteem ook. Release dit jaar?
Ziet er uit als een game met veel potentie. Sommige stukjes in het filmpje maken indruk, anderen zien er vrij ‘bland’ uit. Het weer-systeem (en bepaalde lighting) idd erg mooi, animaties en character-design maybe nog niet zo. Ben benieuwd. Ben altijd blij wanneer indies zich richten op populaire genres die door de grote publishers een beetje aan de kant zijn geschoven.
Ik ook. Ik hoop dat Vahrin's Call nog wat meer spit & polish krijgt. Zou wat moois kunnen worden. Vind de wereld erg sfeervol o.a. door het kleurgebruik. Vind de UI nog wat te kaaltjes/clinisch. Dat mag van mij beter.
Toch nog een review van Tekken 2. Overigens naar mijn mening de beste fight game ooit gemaakt; en de enige die ik grijs gespeeld heb en waarbij ik mijn broertjes bijna altijd de baas was.