het is 2030, en ben woonachtig te amsterdam. mijn amazon wekker gaat, en start automatisch de nieuwe aflevering van the lord of the rings the origins of gandalf, exploring the shire like you have never seen before, op. ik maak een lekkere starbucks koffie, waar ik gelukkig een subscription voor heb zodat elke dag ik door de drones van DHL verse bonen voor krijg aangeleverd. dan is het tijd om naar m'n werk te gaan. ik druk op mn linkerpols waar een van moof chip in zit geintegreerd. de van moof komt al toeterend aangezoefd, ik hoef alleen maar op te stappen. elektrisch fietsen is eindelijk verleden tijd.
gelukkig, ben op kantoor. of nou ja, kantoor. het is een gathering in een van de speciale mcdonalds work hard, play hard lounges met een paar toppers uit mn team, we hebben inmiddels geen kantoren meer. we hebben een scrum 9.0 meeting, waarbij we niet meer fysieke notities op een bord hoeven neer te plakken, maar gelukkig van iedereen in 1x kunnen zien in onze geintegreerde contactlenzen van apple. de dhl drone komt er weer aan, tijd voor nog een bakkie. gelukkig dat het alweer vrijdag is, ik wens mijn toppers een fijn weekend en stap weer op m'n van moof. even kijken of ik nog wat likes heb op bumble, maar helaas. godver, ik wil neuken. het is immers weekend. dan maar weer tijd voor een hoer.
ik instrueer mijn van moof om naar het disney light district te gaan, om vervolgens mijn penis in een mickey mouse automaat te kunnen steken. onderweg geniet ik van de scenery van onze vernieuwde amsterdam, en geniet ik van het zicht van alle fijne gozers die net als ik, onderweg zijn naar hun afspraakjes op hun van moof S13+. tussendoor zie ik de opgelichte banners van klaus schwab in de stad. de man is een held.
tussendoor nog even het nieuws checken op mijn iphone X 30 XXL. helaas, nog weinig vordering in de burgeroorlog die enkele jaren gestart is in ter apel. de dodelijke aanslag op rutte vorig jaar heeft hierin nog weinig geholpen. zie ook dat de boeren plattelandsbranden die al sinds enkele weken door heel groningen woeden nog steeds niet zijn geblust. verder een nieuw record van ruim 500 duizend coronabesmettingen vandaag. gelukkig dat schwab lockdown 37 komende maandag weer start. bitcoin heeft verder een nieuw diepterecord bereikt van 0,000000000000032. ik heb altijd gedacht dat het niet verder kon zakken, maar er is tegen me gelogen. de notificatie dat mijn maandelijkse abonnement is verlopen voor amazon football 2030 special legacy platinum mbappe edition, probeer ik te negeren. ik ben er eindelijk. even snel betalen, heb gelukkig nog wat dogecoin, kies een mooie dame en positite uit op het scherm, en steek mijn penis in het disney gat. zo, dat was lekker. mijn van moofje komt weer aangezoefd.
ik ga weer lekker naar huis. met die vernieuwde appartementencomplexen die eindelijk door de Jonge uit kabinet Rutte XII zijn gerealiseerd heb ik thuis alles wat ik nodig heb. een kabine van 5m2, met een ruim bed. allemaal geintegreerd in een gigantisch complex met duizenden kabines, om zo efficient mogelijk om te gaan met de ruimte en het klimaat om ons heen. ik ga eindelijk de nieuwe star wars episode 12: somehow jar jar binks returned op disney triple+ kijken. zin in. dat was een waardig vervolg. ik ben voldaan. zonder te spoilen wil ik iig meegeven dat ik erg benieuwd ben naar het verdere verloop van de character die in de zesde after credit scene is geintroduceerd. slaap lekker jongens, morgen weer een nieuwe dag.
Klik om te vergroten...