1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.365
    Materieel is duurder doordat er meer vraag is en minder aanbod, dat wordt doorberekend naar de consument

Tyrant vindt dit leuk.
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Lekkerrrrrr :cool:

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Gameplay van Gamescom!

Zifnap vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    is thxq nordic bekend? Dit is geen officiele c&c toch?

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, Nordic heeft meer RTS games op de PC gemaakt. Zijn ze best goed in. M.b.t. Tempest Rising:

"In Tempest Rising wordt klassieke RTS-actie gecombineerd met moderne productie en prestaties. Tempest Rising is geïnspireerd op de top-RTS-games uit de jaren 90 en 2000. Het is een klassiek realtime strategiegame waarin je bases bouwt en een hedendaags oorlogsscenario zich afspeelt in een alternatieve geschiedenis. De game draait om drie unieke facties, elk met zijn eigen benadering van gevechten en economie. Verder kun je kiezen uit diverse strategieën voor spelers van alle niveaus, kaarten met neutrale structuren om te bevechten en neutrale bevolkingen om mee te strijden, diepgaande en lonende gameplay die zich concentreert op strategie terwijl vaardigheid wordt beloond. Ook zijn er ingebouwde aanpassingsopties waarmee je het spel op jouw manier kunt spelen in zowel de singleplayer als multiplayer speltypen.

Word commandant van het zeer mobiele en geavanceerde vredeshandhavingskorps van de Global Defense Forces of voer het bevel over de meedogenloze en wanhopige Tempest Dynasty in 2 campagnes van 15 missies waarin je je leger aan kunt passen voor elke missie, terwijl beide legers proberen de mysterieuze maar heilzame Tempest-lianen te begrijpen en onder controle te krijgen die zich ongehinderd over de door oorlog verscheurde planeet Aarde voortplanten. Andere gevaren liggen op de loer in de schaduwen, wanneer de oorsprong van de Tempest wordt onthuld..."

Zwaar geïnspireerd op... ;)

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718

uh oh

Nu nog iemand Ubi kopen en alle grote publishers van weleer zijn verdwenen.

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    het is 2030, en ben woonachtig te amsterdam. mijn amazon wekker gaat, en start automatisch de nieuwe aflevering van the lord of the rings the origins of gandalf, exploring the shire like you have never seen before, op. ik maak een lekkere starbucks koffie, waar ik gelukkig een subscription voor heb zodat elke dag ik door de drones van DHL verse bonen voor krijg aangeleverd. dan is het tijd om naar m'n werk te gaan. ik druk op mn linkerpols waar een van moof chip in zit geintegreerd. de van moof komt al toeterend aangezoefd, ik hoef alleen maar op te stappen. elektrisch fietsen is eindelijk verleden tijd.

gelukkig, ben op kantoor. of nou ja, kantoor. het is een gathering in een van de speciale mcdonalds work hard, play hard lounges met een paar toppers uit mn team, we hebben inmiddels geen kantoren meer. we hebben een scrum 9.0 meeting, waarbij we niet meer fysieke notities op een bord hoeven neer te plakken, maar gelukkig van iedereen in 1x kunnen zien in onze geintegreerde contactlenzen van apple. de dhl drone komt er weer aan, tijd voor nog een bakkie. gelukkig dat het alweer vrijdag is, ik wens mijn toppers een fijn weekend en stap weer op m'n van moof. even kijken of ik nog wat likes heb op bumble, maar helaas. godver, ik wil neuken. het is immers weekend. dan maar weer tijd voor een hoer.

ik instrueer mijn van moof om naar het disney light district te gaan, om vervolgens mijn penis in een mickey mouse automaat te kunnen steken. onderweg geniet ik van de scenery van onze vernieuwde amsterdam, en geniet ik van het zicht van alle fijne gozers die net als ik, onderweg zijn naar hun afspraakjes op hun van moof S13+. tussendoor zie ik de opgelichte banners van klaus schwab in de stad. de man is een held.

tussendoor nog even het nieuws checken op mijn iphone X 30 XXL. helaas, nog weinig vordering in de burgeroorlog die enkele jaren gestart is in ter apel. de dodelijke aanslag op rutte vorig jaar heeft hierin nog weinig geholpen. zie ook dat de boeren plattelandsbranden die al sinds enkele weken door heel groningen woeden nog steeds niet zijn geblust. verder een nieuw record van ruim 500 duizend coronabesmettingen vandaag. gelukkig dat schwab lockdown 37 komende maandag weer start. bitcoin heeft verder een nieuw diepterecord bereikt van 0,000000000000032. ik heb altijd gedacht dat het niet verder kon zakken, maar er is tegen me gelogen. de notificatie dat mijn maandelijkse abonnement is verlopen voor amazon football 2030 special legacy platinum mbappe edition, probeer ik te negeren. ik ben er eindelijk. even snel betalen, heb gelukkig nog wat dogecoin, kies een mooie dame en positite uit op het scherm, en steek mijn penis in het disney gat. zo, dat was lekker. mijn van moofje komt weer aangezoefd.

ik ga weer lekker naar huis. met die vernieuwde appartementencomplexen die eindelijk door de Jonge uit kabinet Rutte XII zijn gerealiseerd heb ik thuis alles wat ik nodig heb. een kabine van 5m2, met een ruim bed. allemaal geintegreerd in een gigantisch complex met duizenden kabines, om zo efficient mogelijk om te gaan met de ruimte en het klimaat om ons heen. ik ga eindelijk de nieuwe star wars episode 12: somehow jar jar binks returned op disney triple+ kijken. zin in. dat was een waardig vervolg. ik ben voldaan. zonder te spoilen wil ik iig meegeven dat ik erg benieuwd ben naar het verdere verloop van de character die in de zesde after credit scene is geintroduceerd. slaap lekker jongens, morgen weer een nieuwe dag.

Laatst bewerkt: 26 aug 2022
    Jorrie, Garrett, schijterwt en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347

Laatst bewerkt: 26 aug 2022
  9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Meer RTS games. Zin in!

lwn vindt dit leuk.
  10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
  11. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.365
    Godverdomme wat mooi dit

Reckuuza en lwn vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo heerlijk cynisch.

13. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.976

Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    overig een enorme weak ass demo dit. beetje beginnersstandaard move troops gameplay en die 2 kunnen er ook geen reet van. waar blijft die official gameplay reveal dan.

Laatst bewerkt: 27 aug 2022
  15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Dit is dan ook de tutorial.

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    kop op mud. je showt die game voor het eerst. je wilt KNALLEN. WE WILLEN DIE SHIT KOPEN TOCH OF NIET??? wat doe je als dev. je zet er 2 TROEPjournalisten op en je laat ze met 8 soldiers spelen, beetje troep afknallen.

LEUK MAN

TROEP

Modder-Eter vindt dit leuk.
  17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Klopt. Ik vond het ook kut gameplay.

Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.976
    Naja kweet niet, dit is slechts de tutorial

schijterwt, Modder-Eter en Reckuuza vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767

Veel van hetzelfde, maar lijkt wat ze zeggen meer uitgesproken. Beelden van de gameplay zien er ondanks de Hel van ontwikkeling nog best goed uit. De game zal sneller zijn dan de eerste twee games in de serie, waarmee ik dus ook Riptide bedoel. Setting is Los Angeles. Hou een slag om de arm, zeker na Dying Light 2 van dezelfde dev/publisher. Althans, daar komt de game grotendeels vandaan. Na die jarenlange ellende met ontwikkelen verwacht ik wel een 2e Dying Light 2 met veel bugs, maar misschien heb ik het mis. :)

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Oftewel: never judge a book by its cover. Na één korte preview valt er nog weinig van te zeggen.

Deel Deze Pagina